Forum

Topic: Virtual Reality ‘Project Morpheus’ PS4

Anoniem's avatar

Overal op het internet staat iets over de Virtual Reality bril van sony die is aangekondigd. Waarom op een PS site als dit nog niet?

http://www.nu.nl/tech/3729769/sony-onthult-virtual-reality-bril-playstation-4.html

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Waarom zat je te wachten op een artikel terwijl je het nieuws al wist en/of gelezen had op andere sites…

  2. 90 XP
    D92V's avatar

    Waarom zat je te wachten op een artikel terwijl je het nieuws al wist en/of gelezen had op andere sites…

    Monsieur, ik weet niet of je het weet maar zo een artikel plaats je niet voor jezelf? Er zijn genoeg mensen die alleen op deze site kijken voor het gamenieuws. Het was eerder voor hun en dat psx-sense op tijd een topic plaatst.

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Dat begrijp ik best hoor… maar je brengt het in je bericht zo dat het lijkt of het nieuws nooit geplaatst zou worden terwijl je er zelf op zat te wachten.
    Terwijl je zelf ook weet dat nieuws als dit vanzelfsprekend ook op deze site zou verschijnen.
    Was het nou nieuws dat al dagen bekend was dan zou ik je ook zeker gelijk geven, maar dit nieuws is vannacht aangekondigd en de redactie hier bestaat voor een groot deel uit vrijwilligers die ook een leven hebben en slapen ’s nachts.
    Een site als nu.nl heeft betaalde journalisten/columnisten en die zitten dus bovenop het nieuws, een wereld van verschil dus.

    Daarnaast had je hetzelfde resultaat kunnen bereiken door de link “nieuws insturen” boven de artikelen aan te klikken of een PM naar iemand van de redactie te sturen.

  4. 3140 XP
    moes's avatar

    toekomst van gaming? ik weet het niet. net als 3D zal dit een gimmick blijven denk ik. gemakzucht speelt een grote rol. alleen een controller in je klauwen en gamen maar willen mensen op dit moment. misschien dat hun behoefte later veranderd? misschien gaat dit doorbreken. I dont know maar ik ben benieuwd hoe jullie erover denken? gimmick of echt DE toekomst van gaming?

  5. 90 XP
    D92V's avatar

    toekomst van gaming? ik weet het niet. net als 3D zal dit een gimmick blijven denk ik. gemakzucht speelt een grote rol. alleen een controller in je klauwen en gamen maar willen mensen op dit moment. misschien dat hun behoefte later veranderd? misschien gaat dit doorbreken. I dont know maar ik ben benieuwd hoe jullie erover denken? gimmick of echt DE toekomst van gaming?

    Eerlijk is eerlijk sinds vroeger al dromen de mensen van VR. Bij 3rd person games etc. Zal je er niks aan hebben, maar stel je eens voor. F1 2015, in een playseat met een racestuur. VR op je hoofd, je kan de bochten doorkijken, je hoofd bewegen om in je spiegels te kijken. Dat je echt moet kijken op de pitborden hoeveel voorsprong je hebt. Voor mij persoonlijk kan het mits het goed werkt zomaar de toekomst van het gamen worden, racegames, fps, en miss dat rpg’s dan allemaal wel naar 1st person gaan. Een skyrim met VR, zou voor mij persoonlijk magisch zijn.

  6. 3140 XP
    moes's avatar

    Eerlijk is eerlijk sinds vroeger al dromen de mensen van VR. Bij 3rd person games etc. Zal je er niks aan hebben, maar stel je eens voor. F1 2015, in een playseat met een racestuur. VR op je hoofd, je kan de bochten doorkijken, je hoofd bewegen om in je spiegels te kijken. Dat je echt moet kijken op de pitborden hoeveel voorsprong je hebt. Voor mij persoonlijk kan het mits het goed werkt zomaar de toekomst van het gamen worden, racegames, fps, en miss dat rpg’s dan allemaal wel naar 1st person gaan. Een skyrim met VR, zou voor mij persoonlijk magisch zijn.

    ja daar ben ik het wel mee eens. net als wanneer je een shooter speelt, dan je een echte nagemaakte gun in je handen hebt. dat zou tof zijn. bij het schieten voel je ook tegenslag. kijk dat is wel toekomst.

    of je trekt iets aan zodat je iets voel wanneer je neergeschoten wordt. ik zelf denk dat toekomst van gaming om gevoelens gaat. je gaat ook voelen en ruiken behalve zien en horen. VR is een goed begin daarvoor.