Forum

Topic: ps4 primaire account probleem

Anoniem's avatar

heb mijn PS4 van 29 nov 2013 moeten terug sturen (op 15 maart 2014) van sony
Gister 20 maart kon ik de nieuwe ps4 ophalen,
en ondekte dat mijn PS4 van 29 nov als primaire account staat ingesteld
en nu niet de PS4 van 20 maart 2014 kan in stellen als primaire

heeft iemand ervaring met dit probleem,
om dit op te lossen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 322 XP
    mysticwolf's avatar

    Gelukkig geen probleem met mijn PS4, maar ik zou voorstellen op www.Sonyentertainmentnetwork.com de reeds geregistreerde PS4 te de-activeren zodat je de nieuwe PS4 kan activeren als primair.
    Zelfde methode als wanneer een PS3 defect raakt en je deze niet meer kan de-activeren vanaf de console.

  2. 322 XP
    mysticwolf's avatar

    Gelukkig geen probleem met mijn PS4, maar ik zou voorstellen op www.Sonyentertainmentnetwork.com de reeds geregistreerde PS4 te de-activeren zodat je de nieuwe PS4 kan activeren als primair.
    Zelfde methode als wanneer een PS3 defect raakt en je deze niet meer kan de-activeren vanaf de console.

  3. 33 XP
    moviezman's avatar

    heb mijn PS4 van 29 nov 2013 moeten terug sturen (op 15 maart 2014) van sony
    Gister 20 maart kon ik de nieuwe ps4 ophalen,
    en ondekte dat mijn PS4 van 29 nov als primaire account staat ingesteld
    en nu niet de PS4 van 20 maart 2014 kan in stellen als primaire

    heeft iemand ervaring met dit probleem,
    om dit op te lossen

    Van de documentatie van SONY PS4 Activatie

    Onderstaand is van toepassing op jouw vraag.

    Als u een systeem niet kunt deactiveren
    Als u een geactiveerd systeem niet kunt deactiveren met behulp van dat systeem, bijvoorbeeld vanwege een storing of omdat het systeem is verwijderd…

    U kunt tevens alle geactiveerde systemen deactiveren voor elk type content vanaf de volgende website.
    http://account.sonyentertainmentnetwork.com/
    Selecteer [Alles deactiveren] onder [Account] > [Media en apparaten] voor het type content waarvoor u alle geactiveerde systemen wilt deactiveren.

    Dus je oude verwijderen/ deactiveren en daarna je nieuwe activeren.

    Succes.

    (mysticwolf was net 3 minuten sneller met posten :p)

  4. 418 XP
    jeep82's avatar

    Ik heb dit probleem ook gehad. je kunt het beste met sony(playstation) bellen. en het uitleggen. zij kunnen het alleen uit zetten op je oude ps4 je kunt zelf niets doen. ze deactiveren het voor je kan een halve dag tot een dag duren.

  5. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb dit probleem ook gehad. je kunt het beste met sony(playstation) bellen. en het uitleggen. zij kunnen het alleen uit zetten op je oude ps4 je kunt zelf niets doen. ze deactiveren het voor je kan een halve dag tot een dag duren.

    Dit is niet waar, wat de anderen zeggen werkt perfect, en kunt daar alle Playstation hardware zien die je hebt geregistreerd op jou account.
    Je kunt daar ook alles deactiveren, dus ook je ps4 die je niet meer hebt

  6. 418 XP
    jeep82's avatar

    Dit is niet waar, wat de anderen zeggen werkt perfect, en kunt daar alle Playstation hardware zien die je hebt geregistreerd op jou account.
    Je kunt daar ook alles deactiveren, dus ook je ps4 die je niet meer hebt

    als je een ps4 hebt gehad en die als primaire hebt gekozen en dat niet hebt uitgezet en je ps4 word omgeruild voor een ander dan kun je die niet meer als primaire kiezen dan moet je echt sony bellen, je kan op internet bij je acount wel uitzetten maar dan maakt niks uit dan kun je huidige nog niet als primaire kiezen .moeten ze bij sony deactiveren dat was bij mij het geval,
    en nu is wel primaire.

  7. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    ben gister ook op de site van sony heb daar op deactiveren geklikt maar scheen niet te werken
    toen ik vandaag naar sony belde, om het systeem te deactiveren, starte ik inmiddels de ps4 en alles werkte perfect
    terwijl de mederwerker,die het systeem aan het deactiveren was, me vertelde dat het plusminus 10 minuten zou duren dat ik de ps4 kon instellen als primaire account
    aangezien het alles al werkte als primaire kunnen we er van uitgaan, dat je dat ook zelf kan deactiveren,en dat het inderdaad minimaal een halve dag tijd nodig heeft , voor dat het gedeactiveerd is.

    probeem opgelost alles werkt weer perfect 🙂

  8. 8866 XP
    7th-son's avatar

    ben gister ook op de site van sony heb daar op deactiveren geklikt maar scheen niet te werken
    toen ik vandaag naar sony belde, om het systeem te deactiveren, starte ik inmiddels de ps4 en alles werkte perfect
    terwijl de mederwerker,die het systeem aan het deactiveren was, me vertelde dat het plusminus 10 minuten zou duren dat ik de ps4 kon instellen als primaire account
    aangezien het alles al werkte als primaire kunnen we er van uitgaan, dat je dat ook zelf kan deactiveren,en dat het inderdaad minimaal een halve tijd nodig heeft , voor dat het gedeactiveerd is.

    probeem opgelost alles werkt weer perfect 🙂

    Sorry voor mijn verkeerde antwoord dan! Ik had eigenlijk wel verwacht dat het kon via de website
    Goed om te weten hoe het nu wel moet dan!

  9. 3 XP
    hayman's avatar

    Hallo,
    Ik heb een defect ps4 met een primaire account en via Sony website heb ik alles gedeactiveerd.en op mijn nieuwe ps4 geactiveerd .. Zonder bellen …

  10. Anoniem -
    83.134.99..xxx's avatar

    Ik krijg mijn ps4 account niet meer op primaire wat moet ik doen

  11. Anoniem -
    2a02:1812:1c12:6c00:0d4f:a4ce:fbfe:3.xxx's avatar

    Hoe deactiveer ik mijn acount