Forum

Topic: Ik kan mijn DLC niet downloaden

Anoniem's avatar

Vorige week had ik de COD Ghosts Onslaught dlc gewonnen hier op psx-sense. Ik was natuurlijk zeer blij. Een paar dagen later voer ik de code in op de playstation store. Er komt een venster te staan met Call Of Duty Onslaught map pack en ik druk op doorgaan. Ik denk: er komt nu een scherm waar je het kan downloaden maar dat kwam er niet. Oké, dan ga ik maar even kijken bij mijn gedownloade content (ofzo), maar het stond er niet bij. Toen ging ik in de store de dlc opzoeken, misschien kon ik hem wel via daar downloaden, maar er staat dat ik 14,99 moet betalen. Dan maar kijken of ik hem kan downloaden in Ghosts zelf, maar nee dan moet ik hem ook kopen. Toen ging ik maar bij mijn transactieoverzicht om te kijken of ik hem wel heb. En ja hoor hij staat er gewoon bij, maar ik kan hem nergens downloaden.

Mijn vraag aan jullie is, heb ik iets fout gedaan, is er een manier om hem te downloaden of moet ik gewoon Sony bellen om te vragen of hun er iets aan kunnen doen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Toch maar morgen Sony bellen: 0495 574 817.

  2. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Waarschijnlijk gewoon een foutje, morgen SONY bellen en dan is het waarschijnlijk opgelost. Had ik ook met BF3 voor PS+. Hadden ze gewoon 60 euro afgeschreven omdat ik er zogenaamd premium bij had gekocht!

  3. 36 XP
    SmashingJummy's avatar

    DLC is voor PS4 en niet voor PS3

  4. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    DLC is voor PS4 en niet voor PS3

    Bij de pagina van de prijsvraag en bij de mail die ik heb gehad staat toch echt voor de playstation 3

    “Vorige week verscheen de Onslaught uitbreiding voor Call of Duty: Ghosts en in samenwerking met Activision mogen we 10 keer een downloadcode van deze content weggeven. Deze codes zijn voor de PlayStation 3 versie van Call of Duty: Ghosts”

    Maar ik ga binnenkort maar even Sony bellen.

  5. 518 XP
    recsto's avatar

    Bij de pagina van de prijsvraag en bij de mail die ik heb gehad staat toch echt voor de playstation 3

    “Vorige week verscheen de Onslaught uitbreiding voor Call of Duty: Ghosts en in samenwerking met Activision mogen we 10 keer een downloadcode van deze content weggeven. Deze codes zijn voor de PlayStation 3 versie van Call of Duty: Ghosts”

    Maar ik ga binnenkort maar even Sony bellen.

    Is wel ps3 ik kreeg eerst ene mail dat het ps3 was en later bleek toch ps4 te zijn. Dus zou ff psx mailen voor ps3 code

  6. 36 XP
    SmashingJummy's avatar

    Ik heb hem zelf ook gewonnen en de code werkt alleen voor PS4.

  7. 168 XP
    MrSvenGame's avatar

    Ik heb hem zelf ook gewonnen en de code werkt alleen voor PS4.

    -_____- aangezien ik geen ps4 heb is mijn prijs dus nutteloos 🙁