Forum

Topic: InFamous: Second Son of Assasins Creed Black Flag

Anoniem's avatar

ik zit te twijfelen tussen deze 2 games: Assasins Creed Black Flag en Infamous :second son.
mischien dat iemand hier op het forum een mening over beide heeft

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 184 XP
    ninodz9's avatar

    ik zit te twijfelen tussen deze 2 games: Assasins Creed Black Flag en Infamous :second son.
    mischien dat iemand hier op het forum een mening over beide heeft

    Ik zou gaan voor infamous second son heb hem sinds gisteren en wat een geweldige game ! op ac was ik snel uitgekeken.

  2. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik heb ze beide, en ik vind ze beide echt geweldig. Voor mij is het lastig om te zeggen welke je moet halen. Ik zou ze allebei een keer kopen.

  3. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Infamous

  4. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ik vind ze ook allebei erg goed en geen van beiden is een miskoop.
    Assassin’s Creed kan je écht weken in ronddobberen (letterlijk en figuurlijk). En hoewel ik echt héél erg enthousiast ben over inFamous en je die ook zeker aanraadt, moet je er wel rekening mee houden dat de levensduur van beide spellen niet in verhouding staan met elkaar.
    Dus mocht je wellicht om economische redenen een keus moeten maken zou ik voor AC gaan.

  5. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Kwa speeluren zou ik ac nemen ik vond infamous wat aan de korte kant maar allebei zeer goeie games

  6. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ac black flag… Tenzij je vermaakt met tien uur… X2

  7. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Hangt totaal af van waar je van houdt, ik vond persoonlijk Infamous veel leuker 🙂

  8. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    Ligt er idd waarvan je houdt.. Ik vind infamous vee leuker het is wel aan de kortere kant maar vind het wel veel leuker dan AC!

  9. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Ik zou infamous kiezen ook al is hij wat kort hij is wel heel erg leuk.

  10. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Behalve de bossfights :p

  11. Mechromancer's avatar

    Assassin’s Creed IV: Black Flag zou ik voor gaan.

  12. 41 XP
    Seriousgnome's avatar

    Ik zou voor beide gaan. Ac gaat wat meer tijd inzitten infamous is gewoon heel tof

  13. GoldenBird's avatar

    AC is zoals de meeste zeggen een langer spel. Mijn tip is om AC te kopen en later inFAMOUS; als ie wat goedkoper is. Ookal is inFAMOUS een goed spel, is het niet de volle mep waard.

  14. 5 XP
    bsls3's avatar

    AC is zoals de meeste zeggen een langer spel. Mijn tip is om AC te kopen en later inFAMOUS; als ie wat goedkoper is. Ookal is inFAMOUS een goed spel, is het niet de volle mep waard.

    Ik denk dat hij tussen 1 van de bundels kiest dus dan is de prijs het zelfde.

  15. GoldenBird's avatar

    Ik denk dat hij tussen 1 van de bundels kiest dus dan is de prijs het zelfde.

    Ja maar ik bedoel dan ook later als inFAMOUS afprijst. Nu is AC imo meer waard dan inFAMOUS.

  16. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik heb ze allebei en ik denk dat ik Infamous de beste game vindt.
    Maar: AC heeft veel meer content en is ook zeker een goede game.
    Dus je doet eigenlijk nooit een miskoop.

  17. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Simpel,
    Eerst infamous kopen, uitspelen en dan weer verkopen.
    Van het geld AC Black flag halen.

    Infamous kost meer geld, je kan dan sowieso AC er voor terug kopen.
    En daarbij duurt AC veel langer.

    Win win situatie.

  18. 59 XP
    stanoviche's avatar

    Kan je dan niet geoon beter eerst ac kopen en dan sparen voor infamous zodat je alijd wat te doen hebt,

    Ik heb AC helemaal kapot gespeeld en ben nu bezig met de restjes van infamous maar qua gameply vind ik het allebei heel erg vet alleen de vraag is of je meer zin heb in actie actie actie of stealth piraten shit. Infamous is trouwens wel echt hel mooiste spel ooit vind ik.

    Simpel,
    Eerst infamous kopen, uitspelen en dan weer verkopen.
    Van het geld AC Black flag halen.

    Infamous kost meer geld, je kan dan sowieso AC er voor terug kopen.
    En daarbij duurt AC veel langer.

    Win win situatie.