Forum

Topic: Trophy hulp gezocht

Anoniem's avatar

Ik ben met Rayman Legends nu bijna klaar wel, maar ik zoek nog mensen voor die trophy dat je 30 keer een friend moet beaten in die challenges. Weet niet hoe die heet maar mensen die het spel hebben voet me alsjeblieft toe. Zou zuur zijn als ik hierop een platinum misloop!

Dan nog een vraag over de Dualshock 4. Bij mij is het rubber van 1 van de controllers nu echt versleten, en hier is vaak de tip om sony te bellen en het met hen af te handelen. Maar hoe gaat het terugsturen van een controller preciesin zijn werk? Heb je de originele verpakking nog nodig bijvoorbeeld? Daarover kan ik niks vinden. Heeft iemand dit al eens gedaan? Of is het slimmer om de controller terug te sturen naar Bol (waar die gekocht is)?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 90 XP
    D92V's avatar

    Dan nog een vraag over de Dualshock 4. Bij mij is het rubber van 1 van de controllers nu echt versleten, en hier is vaak de tip om sony te bellen en het met hen af te handelen. Maar hoe gaat het terugsturen van een controller preciesin zijn werk? Heb je de originele verpakking nog nodig bijvoorbeeld? Daarover kan ik niks vinden. Heeft iemand dit al eens gedaan? Of is het slimmer om de controller terug te sturen naar Bol (waar die gekocht is)?

    Een collega van me heeft dit probleem ook gehad, gebeld naar Sony. Dan krijg je een adres etc. en stuur je hem op, hoeft niet in originele verpakking want kan natuurlijk ook in je bundel hebben gezeten. Dan gaan ze daar kijken of het probleem daar aan ligt (in jou geval wel met de pookjes). Hij kreeg binnen 4 werkdagen een nieuwe thuis met een formulier dat het probleem binnen de garantie valt.

  2. 382 XP
    e-man's avatar

    Dankje voor de heldere uitleg. Ik ga morgen eens bellen!

  3. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Ik ben met Rayman Legends nu bijna klaar wel, maar ik zoek nog mensen voor die trophy dat je 30 keer een friend moet beaten in die challenges. Weet niet hoe die heet maar mensen die het spel hebben voet me alsjeblieft toe. Zou zuur zijn als ik hierop een platinum misloop!

    Op welke console speel jij Rayman legends? Je hebt hem namelijk voor PS3, PSvita en PS4 (alleen Sony consoles gerekend).

  4. 382 XP
    e-man's avatar

    O sorry, helemaal niet aan gedacht dat te melden. Ik heb hem op ps4. Als je me zou willen helpen dan graag!

  5. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Dit is toch het ps4 forum gedeelte? 😉

  6. 340 XP
    Michie's avatar

    O sorry, helemaal niet aan gedacht dat te melden. Ik heb hem op ps4. Als je me zou willen helpen dan graag!

    Je haalt mijn challenges toch makkelijk in, omdat ik zo slecht ben:P

  7. 382 XP
    e-man's avatar

    Haha. Maar als ik klaar ben zometeen ermee dan wil ik niet nog elke dag challenges moeten doen. Dus als ik meer mensen in mijn friendlist heb kan het sneller gaan.

    Bedankt voor de add’s allemaal. Vandaag had ik de trophy, ik dacht dat ik er nog veeel meer moest. Zo lang ik bezig ben met Rayman blijf ik challenges doen, even erin en gelijk dood. Handig voor diegenen die die trophy nog moeten!

  8. 72 XP
    rusty's avatar

    ik speel ook nog wel eens rayman en zeker de daily uitdagingen!

  9. 94 XP
    Mr_Mojo_27's avatar

    Ik moet de challenges ook nog doen, dus voor de mensen die hem ook nog moeten halen jullie kunnen mij toevoegen. Graag in de titel Rayman Legends vermelden. Mijn psn: Mr_Mojo27

    Alvast bedankt!