Forum

Topic: PS Vita PSN vraag

Anoniem's avatar

Hallo allemaal!

Ik heb onlangs een psvita te leen van een vriend gekregen! Maar zijn account staat daarop en hij weet ook zijn inlog niet meet om alles te herstellen! Nou was mijn vraag? Als ik een nieuw geheugen kaartje koop kan ik dan wel mijn account erop zetten of blijft die van hem daarop staan dan?

Mvg
Dylan

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Kan die vriend van je niet gewoon zijn login opvragen via een sony site? of weet ie ook z’n email niet meer 😛

    Het account wordt op het interne geheugen opgeslagen op de vita, niet op de memorycard. Dus je zult m dan moeten resetten naar de fabrieksinstellingen, helaas.
    Als je dat doet, vergeet dan niet even een backup te maken van de gegevens van je maatje (indien nodig natuurlijk).

    via google zijn er tonnen aan instructies te vinden hoe je alles kunt doen mocht je er helemaal onbekend mee zijn.

    succes.

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Gewoon een hard reset doen (y) (vanuit uitstand 5 sec de powerknop vasthouden) en alles uitwissen. (Database herstellen en geheugenkaart formatteren) en dan je eigen account instellen.

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Vaag verhaal, en dit ruikt erg sterk naar een louche zaak. Vriend heeft zijn eigen login gegevens niet meer? Right…

  4. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Hallo allemaal!

    Ik heb onlangs een psvita te leen van een vriend gekregen! Maar zijn account staat daarop en hij weet ook zijn inlog niet meet om alles te herstellen! Nou was mijn vraag? Als ik een nieuw geheugen kaartje koop kan ik dan wel mijn account erop zetten of blijft die van hem daarop staan dan?

    Mvg
    Dylan

    weet die ze geboorte datum niet meer dan via dat kan je hem herstellen