Forum

Topic: [TK] INfamous SECOND SON SPECIAL EDITION MET MUTS

Anoniem's avatar

Mag weg voor 45 euro zit de muts bij die word gedragen in de game X

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Zet hem op 2dehands of dergelijke. Voor nl marktplaats … En je hebt hem gegarandeerd verkocht

  2. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Nog niks staat er al tydje

  3. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Voor deze prijs verkoop je hem niet.

    Nadeel is dat iedereen deze game heeft gekocht.
    En nu wil iedereen er van af.

  4. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    daarom bewaar ik mijn games ook altijd.
    staat wel leuk bij de collectie 🙂

  5. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Voor 40 euro is een mooi prijsje hóór

  6. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Voor 40 euro is een mooi prijsje hóór

    Helemaal mee eens gozer, 40/45 is meer dan redelijk, wilde ff laten weten dat er mensen zijn die het zeker wel zouden kopen (Ik ook als ik al een PS4 had en niet zat na te denken of ik misschien die collectors edition neem, eenmaal ik een PS4 heb.)

  7. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Helemaal mee eens gozer, 40/45 is meer dan redelijk, wilde ff laten weten dat er mensen zijn die het zeker wel zouden kopen (Ik ook als ik al een PS4 had en niet zat na te denken of ik misschien die collectors edition neem, eenmaal ik een PS4 heb.)

    Dankjewel ,!

  8. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Als je het lastig vind om te verkopen raad ik je aan om het Tweakers.net forum te proberen. Ik verkoop vaker mijn games daar, zelfs vaker dan via marktplaats. Het is erg makkelijk gedaan met product ID’s en beoordelingen.
    Hier via psx-sense zou ik het al helemaal niet proberen aangezien 99% alleen bekijkt en niet reageert, de overige 1% die wel reageert zegt dat het te duur is en je het nooit gaat verkopen.

    Accountje aanmaken en je game online gooien http://tweakers.net/aanbod/nieuw/

    Succes! Ik vind de prijs van €40 meer dan redelijk aangezien dit een Special Edition is. Al had je een losse game, dan nog vond ik €40 een aardige prijs voor een game die nog net geen 3 weken uit is. Ik heb de game echter al 🙂

  9. 544 XP
    Yeroon's avatar

    @Senor el Tigre: Ik heb hier toch al een stuk of 6 games verkocht, dus als de prijs juist is dan kan het best wel.