Forum

Topic: COD Ghost

Anoniem's avatar

Ik heb de laatste tijd veel last van lag en het lijkt net of ik een seconde achter loop, steeds als op iemand schiet denk dat ik hem volop raak maar dood hij me toch, en in de killgame raak ik hem amper.

Waar kan dat aanliggen, of ligt het gewoon aan mij.

Mausie

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    Dit hoeft niet altijd aan jou te liggen, ik heb ook een tijd gehad dat ik alles kon raken, maar steeds net te kort kwam, week ervoor werkte alles nog. er bleek een internet kabel kapot te zijn buiten waardoor een hoop niet doorkwam, en bij call of duty is je verbinding echt heel belangrijk en het kan echt heel wat uitmaken op je kd ratio.

    als ik jou was zou ik uittesten of je dit probleem ook hebt met andere games, dan weet je waarschijnlijk al dat het je verbinding is, en niet de cod servers. en mocht zonder internet kabel spelen. ik geloof dat er ook iets is met poorten open zetten voor game console’s ofzo op je modem. maar ik speel zelf aan de kabel dus misschien dat iemand anders daar meer over weet. mocht dan blijken dat het door je verbinding komt is het denk ik handig om support van je internet provider of sony op te zoeken.

    als tijdelijke verbetering; als je niet via de kabel speelt is het handig toch even een kabel te gebruiken 🙂

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Inputlag -lag-slechte host/server-hoge ping.
    Welk platform

    Ps4 heeft last van een kut framerate

  3. 357 XP
    Mausie's avatar

    Inputlag -lag-slechte host/server-hoge ping.
    Welk platform

    Ps4 heeft last van een kut framerate

    Speel ps4, en speel via de kabel.., maar framerate zou die lag dus kunnen zijn, maar had er eerst niet zo veel last van

  4. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    hostvoordeel ook niet onderschatten. als ik host was op Cod4/BO1 dan haalde ik met gemak 2+ k/d maar zoniet 1-2 k/d vooral ook omdat veel spanjaarden/fransen/ italianen en oostbloklanden gewoon kutverbindings hebben en daardoor de host gewoon voordeel heeft.

  5. 357 XP
    Mausie's avatar

    hostvoordeel ook niet onderschatten. als ik host was op Cod4/BO1 dan haalde ik met gemak 2+ k/d maar zoniet 1-2 k/d vooral ook omdat veel spanjaarden/fransen/ italianen en oostbloklanden gewoon kutverbindings hebben en daardoor de host gewoon voordeel heeft.

    Nou ik weet niet waar het aan ligt maar het is stront irritant, vanmorgen had ik nergens last van ging het ok lekker, en nu is het gewoon weer schijt,