Forum

Topic: The last of us

Anoniem's avatar

The Last of Us Remastered
$59.99
Release: TBA (2014)
Resolution: 1920 x 1080
Higher resolution character models
Improved shadows and lighting
Several other gameplay improvements
In-game cinematic commentary from the cast and creative director Neil Druckmann
Includes: Abandoned Territories Map Pack
Includes: Reclaimed Territories Map Pack
Includes: The Last of Us: Left Behind single-player campaign

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. GoldenBird's avatar

    Hier hoef je niet een heel topic voor aan te maken…. Zeker niet als je iets copy-pastet van een andere website.

  2. 46 XP
    amfri's avatar

    Ik had het nog niet gelezen.
    Dus voor mij prima info.
    Ik heb deze nog niet gespeeld .

    Dag 1 aankoop

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

  3. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik hoop wel dat hier ook een upgrade programma voor komt.
    Ik heb de PS3-versie al, dus wil hier geen 60 euro voor uitgeven.

  4. 276 XP
    G-vrus's avatar

    Ik hoop wel dat hier ook een upgrade programma voor komt.
    Ik heb de PS3-versie al, dus wil hier geen 60 euro voor uitgeven.

    Reken er maar wel op dat deze 60 euro gaat kosten,hoop persoonlijk op weer een stunt van media markt net als bij tombraider voor 30 euro

  5. GoldenBird's avatar

    Reken er maar wel op dat deze 60 euro gaat kosten,hoop persoonlijk op weer een stunt van media markt net als bij tombraider voor 30 euro

    Dat was niet een stunt maar een foutje. Tomb Raider mocht alleen voor 30 euro worden verkocht als je een PS4 erbij koopte.

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Dat was niet een stunt maar een foutje. Tomb Raider mocht alleen voor 30 euro worden verkocht als je een PS4 erbij koopte.

    Was geen stunt. PS4 was schaars en daardoor hebben ze zelf die keuze gemaakt. Was op de webshop, en alle mediamarkt vestigingen. Werd mij en vele anderen verteld.

  7. GoldenBird's avatar

    Was geen stunt. PS4 was schaars en daardoor hebben ze zelf die keuze gemaakt. Was op de webshop, en alle mediamarkt vestigingen. Werd mij en vele anderen verteld.

    Mij werd verteld dat het alleen zo werd verkocht via een bundel. Los werd het gewoon voor €59,99 verkocht.

  8. 72 XP
    rusty's avatar

    als ik zo allemaal zie en hoor, MOET het een super geweldige game zijn.
    ik leg er denk wel 60€ voor in, heb nooit ps3 gehad en de game kan je vaak opnieuw spelen met multiplayer enzo

  9. GoldenBird's avatar

    als ik zo allemaal zie en hoor, MOET het een super geweldige game zijn.
    ik leg er denk wel 60€ voor in, heb nooit ps3 gehad en de game kan je vaak opnieuw spelen met multiplayer enzo

    Ik persoonlijk vond het niet zo super. Heb ‘m dan ook zo snel mogelijk verkocht.

  10. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Reken er maar wel op dat deze 60 euro gaat kosten,hoop persoonlijk op weer een stunt van media markt net als bij tombraider voor 30 euro

    Dan ga ik hem niet kopen.
    Ik bedoelde meer zo’n upgrade-programma als sommige games in het begin hadden. Als je dan de PS3 versie al had, dan kon je voor 10 euro upgraden naar de PS4 versie.
    Als dat er niet komt ga ik geen 60 euro uitgeven voor een game die ik al heb.

  11. 94 XP
    stook024's avatar

    Zo al zou de game 80 euro kosten dan kocht ik hem nog zo vet lijkt ie me op ps4!

  12. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik ga hem ook opnieuw halen, want vond het echt een toffe game

  13. 276 XP
    G-vrus's avatar

    Ik wacht wel totdat de prijs rond de 30 euro ligt, heb al vaak genoeg games gekocht op de release dag en dat 2 weken later deze al weer afgeprijsd zijn of in de aanbieding liggen.

  14. 72 XP
    rusty's avatar

    ik wil em meteen preorderen als het kon! 😀

  15. 94 XP
    stook024's avatar

    Ik heb hem destijds niet uitgespeeld op de ps3 dus ik ben echt heel blij met het feit dat ie naar de ps4 komt!!!

  16. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ik heb het laatste jaar van mijn PS3 weinig tot geen nieuwe spellen meer gekocht, heb alleen nog GTAV gekocht maar had gehoopt dat The Last of Us voor de PS4 zou uitkomen… goede keuze geweest achteraf 🙂

    Geld maakt mij niet uit, als je een rondje geeft in de kroeg ben je tegenwoordig ook zo 30 euro kwijt.