Forum

Topic: Tips voor PSX-Sense

Anoniem's avatar

Hoi allemaal,

Sinds dat ik hier ben merk ik toch wel dat sommige dingen ontbreken. Dus hierbij heb ik een lijstje gemaakt van dingen die jullie kunnen toevoegen!

1. FIXED // Naar meerdere mensen tegelijk een PM sturen
2. Een bedank systeem (Soort van Thumbs Up die je kunt krijgen voor je topic). Zo stimuleer je mensen om meer te gaan schrijven.
3. Een instelbare “handtekening”/signature (Dus dat iedereen onder zijn reactie een unieke text en/of een plaatje heeft, deze is in te stellen bij je instellingen)
4. [HIDE]-Tag om content te verbergen voor gasten
5. Plaatjes en/of documenten bijvoegen bij het sturen van een PrivΓ©-bericht
6. De titel van een topic zelf kunnen wijzigen
7. Een topic zelf te kunnen sluiten/verwijderen (terugdraaien niet mogelijk)
8. Een poll die je kunt toevoegen aan topics
9. Badges die je kunt halen bij het behalen van verschillende doelen (bijvoorbeeld 100 Thumbs Up krijgen: zie tip nummer 2)
10. Een balkje met de recente berichten op het forum

Meer tips komen eraan!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

23 reacties

  1. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    goede punten.. +1

  2. 233 XP
    Johnny's avatar

    wat een onzin punten.
    wat moet er bijv gehide worden ?
    bedank systeem voor wat ? omdat je iets typed ?
    zelf topic verwijderen kan niet want dan krijg je moderater rechten
    dus ik zie het nut niet in van veel punten tbh

  3. GoldenBird's avatar

    wat een onzin punten.
    wat moet er bijv gehide worden ?
    bedank systeem voor wat ? omdat je iets typed ?
    zelf topic verwijderen kan niet want dan krijg je moderater rechten
    dus ik zie het nut niet in van veel punten tbh

    Ik zal eventjes uitleggen wat voor logica ik heb achter de punten die jij bekritiseert. 1 (de hide tag): kan handig zijn voor het afschermen van stukjes tekst waarvan je alleen wilt dat leden het lezen. 2. (Bedank systeem): als iemand een mooi topicje schrijft waarin veel informatie wordt gegeven over het onderwerp X. Dan lijkt het me toch wel een goed idee om de schrijver ervan een bedankje te kunnen geven, zo krijg je toch wat voor je werk en motiveert het je. Je zou het bedank systeem verder kunnen uitbreiden door er “Trophies” bij toe te voegen. 3. (Topics verwijderen): ik vind het gewoon kunnen dat de eigenaar van het topic het recht heeft om deze zelf te verwijderen. Nu moet dat door het eerst te vragen aan een Moderator.

  4. Connection's avatar

    wat een onzin punten.
    wat moet er bijv gehide worden ?
    bedank systeem voor wat ? omdat je iets typed ?
    zelf topic verwijderen kan niet want dan krijg je moderater rechten
    dus ik zie het nut niet in van veel punten tbh

    Ik weet niet wat voor onzin JIJ zit uit te kramen. dit zijn gewoon goeie punten.

  5. 802 XP
    phinal's avatar

    Goede punten!
    Ik heb er nog een: Je moet een account hebben om een reactie te plaatsen want al die gast accounts beginnen me langzamerhand te irriteren

  6. 495 XP
    patrick3's avatar

    wat een onzin punten.
    wat moet er bijv gehide worden ?
    bedank systeem voor wat ? omdat je iets typed ?
    zelf topic verwijderen kan niet want dan krijg je moderater rechten
    dus ik zie het nut niet in van veel punten tbh

    Ooit forums gerund? Weet je wat van forumsoftware? blijkbaar niet…

    Dit zijn gewoon simpele rechten die je toe kan passen op gebruikersgroepen. Geen moderator rechten want je kan namelijk alleen je eigen topic en of bericht verwijderen en niet die van andere…

  7. GoldenBird's avatar

    Goede punten!
    Ik heb er nog een: Je moet een account hebben om een reactie te plaatsen want al die gast accounts beginnen me langzamerhand te irriteren

    Ja vind ik ook, maar dat is technisch gezien niet in het forum maar in de nieuwsberichten. Dus dat weet ik niet echt zeker…

  8. 23 XP
    Raaijmakers's avatar

    Goede punten!
    Ik heb er nog een: Je moet een account hebben om een reactie te plaatsen want al die gast accounts beginnen me langzamerhand te irriteren

    Thumb up.

  9. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Zitten wat goede punten tussen, ook een aantal punten die wellicht minder van belang zijn maar desalniettemin handig kunnen zijn.

    Het enige waar ik me een beetje zorgen over maak, is dat het blijft liggen bij de PSX-Sense redactie…zoals zoveel dingen die aangekaart worden. Maar goed, ik hoop voor je dat je tips niet verloren gaan πŸ™‚

  10. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Signatures lijken me niks, dat doet een beetje af aan de elegantie van dit forum in mijn opzicht.

    De rest van je punten ben ik het helemaal mee eens, thumbs up voor jou!

  11. 233 XP
    Johnny's avatar

    ik weet genoeg van fora dat dit niet hier hoort imho πŸ˜‰

  12. GoldenBird's avatar

    ik weet genoeg van fora dat dit niet hier hoort imho πŸ˜‰

    Dat weet je dus niet, want veel fora’s hebben dit wel.

  13. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik vind de meeste punten wel goed en zeker de hides, het bedank/thumbs-systeem en het kunnen wijzigen van je eigen titels. Die handtekeningen heb ik nooit zo begrepen als ik heel eerlijk moet zijn.

    Dat bedank systeem zou bijvoorbeeld samen kunnen gaan met je XP o.i.d?

    Ook polls vind ik een heel goed punt.

  14. 233 XP
    Johnny's avatar

    Dat weet je dus niet, want veel fora’s hebben dit wel.

    klopt dat veel foras dit wel hebben, maar die hebben ook meer te bieden dan dit forum.
    dit is meer een open forum en niet nodig imho.
    andere fora hebben dingen te bieden zoals downloads en daardoor krijg je thnx en is het hide systeem juist voor.
    dus onzin

    maar goed het is de beslissing van het forum hier.
    ik zelf heb er geen moeite mee, maar het lijkt me te onzinnig.
    btw ga verder niet weer antwoorden op mij antwoorden.

    Thnx

  15. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik kan me zeker vinden in deze punten. Goed topic!

    PS: wat was punt 1? Misschien handig om niet het hele punt weg te halen als het gefixt is.

  16. 36 XP
    SmashingJummy's avatar

    Ik kan me zeker vinden in deze punten. Goed topic!

    PS: wat was punt 1? Misschien handig om niet het hele punt weg te halen als het gefixt is.

    De Hide tag volgensmij

  17. GoldenBird's avatar

    Ik kan me zeker vinden in deze punten. Goed topic!

    PS: wat was punt 1? Misschien handig om niet het hele punt weg te halen als het gefixt is.

    Dat was dus naar meerdere mensen tegelijk een PM sturen. Het kon blijkbaar wel, alleen zag ik het niet :p.

  18. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Dat was dus naar meerdere mensen tegelijk een PM sturen. Het kon blijkbaar wel, alleen zag ik het niet :p.

    Ah ok πŸ™‚

  19. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Maar volgens mij kunnen een hele hoop dingen gewoon toegevoegd worden want ik geloof dat het PSX-Sense forum op VBulletin is gebasseerd, maar dit weet ik niet helemaal 100% zeker.

  20. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Signatures had je een paar jaar geleden wel op PSX-Sense, echter is deze feature uitgezet omdat de site hier trager door wordt. En er waren nog wat redenen geloof ik.

  21. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Maar volgens mij heeft PSX-Sense een tijdje geleden ook serveronderhoud (of upgrade) gehad als ik me niet vergis.

    klopt dat veel foras dit wel hebben, maar die hebben ook meer te bieden dan dit forum.
    dit is meer een open forum en niet nodig imho.
    andere fora hebben dingen te bieden zoals downloads en daardoor krijg je thnx en is het hide systeem juist voor.
    dus onzin

    maar goed het is de beslissing van het forum hier.
    ik zelf heb er geen moeite mee, maar het lijkt me te onzinnig.
    btw ga verder niet weer antwoorden op mij antwoorden.

    Thnx

    Ik zag zijn idee meer als een soort ‘reputatie’-systeem. Zo kun je zien wie nuttig post, wie er spamt/onzin verkondigd etc, ik zie er wel wat in eerlijk gezegd.

  22. GoldenBird's avatar

    Ik zal later meer toevoegen.

  23. GoldenBird's avatar

    Jammer dat hier niks mee gedaan wordt…