Forum

Topic: [gez] need for speed , killzone

Anoniem's avatar

Ruilen voor infamous of FIFA 14

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Killzone ruilen tegen fifa? 😀

  2. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    Need for Speed: Rivals voor inFamous SS?

    Zijn we snel klaar hier als Thomaswolf Killzone ruilt voor FiFA 14! 😀

  3. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Need for Speed: Rivals voor inFamous SS?

    Zijn we snel klaar hier als Thomaswolf Killzone ruilt voor FiFA 14! 😀

    Hij woont wel helemaal in Almere! Ik woon op 5 minuten rijden van R’dam misschien kan je ze dan op de zelfde dag op komen halen!

  4. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    De games versturen lijkt me toch geen probleem?

  5. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Hey Chris!

    Ik heb hier Killzone Shadow Fall voor de PS4 liggen en heb hem nog nooit gebruikt. Zou je die misschien willen ruilen tegen de PS4 versie van FIFA 14?

    Ik sta op de Trusted lijst hier op PSX-Sense vanwege vele verkoop & ruilacties die ik ooit in het verleden gehad heb.

    Als je foto’s van de status van de game wilt, moet je het even vragen. Ik woon helaas in de buurt van Amsterdam dus voor mij zou versturen beter uitkomen.

    Ik hoor graag van je.

  6. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    De games versturen lijkt me toch geen probleem?

    Nee klopt, oplichten is niet meer van deze tijd! Heb het vroeger weleens gehad met GBA spellen maar nu kan je het gewoon terugdraaien als je niks hebt ontvangen!

  7. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    Ik heb inmiddels Need for Speed: Rivals voor inFamous: Second Son geruild op MP, dus niet door deze nietszeggende persoon!
    Sorry hoor, maar waarom maak je een topic aan om te ruilen om vervolgens de geïnteresseerden te negeren?

    @ Thomaswolf

    Killzone Shadow Fall al geruild voor FiFA 14?

  8. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Ik heb inmiddels Need for Speed: Rivals voor inFamous: Second Son geruild op MP, dus niet door deze nietszeggende persoon!
    Sorry hoor, maar waarom maak je een topic aan om te ruilen om vervolgens de geïnteresseerden te negeren?

    @ Thomaswolf

    Killzone Shadow Fall al geruild voor FiFA 14?

    Nope maar ik vind het een beetje kut dat hij gewoon niks meer van zich laat horen!