Forum

Topic: hoeveel vragen of geven?

Anoniem's avatar

Ik heb op de markt een CoD: Ghosts steenblok staan met een handtekening van een bekend persoon bij Activition. Mijn vraag aan jullie luid: Hoeveel zouden jullie geven voor zo’n hoesje of hoeveel zouden jullie vragen? Dan weet ik een beetje hoe ik mijn marktprijs in moet stellen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    Ik heb op de markt een CoD: Ghosts steenblok staan met een handtekening van een bekend persoon bij Activition. Mijn vraag aan jullie luid: Hoeveel zouden jullie geven voor zo’n hoesje of hoeveel zouden jullie vragen? Dan weet ik een beetje hoe ik mijn marktprijs in moet stellen.

    ik zou als eerste een foto ervan plaatsen. ik persoonlijk zou er geen geld voor overhebben. het zijn geen populaire mensen zoals bij voorbeeld een zanger/acteur

  2. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    ik zou als eerste een foto ervan plaatsen. ik persoonlijk zou er geen geld voor overhebben. het zijn geen populaire mensen zoals bij voorbeeld een zanger/acteur

    het is gewoon de steenblok van CoD:ghosts limited edition maar dan van de E3 met een handtekening

  3. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Ik zou 5 euro bieden.
    Het is gewoon een simpel doosje

  4. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik wil niet flauw doen maar zoiets is in de verkoop wel meer waard dan een idiote 5 euro, je kan ook wat realistischer zijn. 😉

  5. 586 XP
    Zuko's avatar

    reken er maar 10 % bij van de normale verkoopprijs dan heb je je prijs.

  6. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    en daar weer 20 procent vanaf vanwege het feit dat het 2de hands is.

  7. 313 XP
    rieks's avatar

    Steenblok? Steelcase/Steelbook zou je bedoelen, denk ik.

  8. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    Steenblok? Steelcase/Steelbook zou je bedoelen, denk ik.

    ja dat bedoel ik haha. er zit een autocorrect op mijn mac…

    30×1.1=33×0.80=26,4

  9. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Een mac.. 😐

    Nee serieus, ik denk dat er een gek moet zijn die het wil kopen.
    Ik heb hier ook een speciaal pakket van Biohazard (resident evil), die staat hier ook al dik een jaar, krijg hem niet verkocht.
    Je moet denk ik net de goede persoon tegen komen die het in een gekke bui wilt overnemen. 😉

  10. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    Een mac.. 😐

    Nee serieus, ik denk dat er een gek moet zijn die het wil kopen.
    Ik heb hier ook een speciaal pakket van Biohazard (resident evil), die staat hier ook al dik een jaar, krijg hem niet verkocht.
    Je moet denk ik net de goede persoon tegen komen die het in een gekke bui wilt overnemen. 😉

    HAHA, Als ik er 24,60 voor vraag en mensen bieden killzone aan voor 25 kunnen ze toch best wel ruilen? doe ik wel ff mild en betaal de verzendkosten 😉

  11. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Je bent verkeerd je moet op ebay zijn, daar kan je met een beetje mazzel er nog wat centen voor vangen, hier is helaas geen prijs aan vast te plakken, ti’s maar net wat een gek er voor geeft.

  12. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Ik had een Steelcase van Crysis 2 en AC Brotherhood. Toen ik ze al verkocht hard werd ik plat gemailt aan wie ik ze verkocht had… Had ik dat geweten dan had ik ze voor meer kunnen verkopen 😛

  13. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Ik vind de steelcase er ook bepaalt niet mooi uitzien

  14. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Ik had een Steelcase van Crysis 2 en AC Brotherhood. Toen ik ze al verkocht hard werd ik plat gemailt aan wie ik ze verkocht had… Had ik dat geweten dan had ik ze voor meer kunnen verkopen 😛

    die van AC Brotherhood is behoorlijk zeldzaam aangezien die alleen in NL bij Mediamarkt in gelimiteerde oplage te verkrijgen was en in uitstekende conditie zo €150 waard op ebay die van Crysis ligt aan de versie ik geloof dat daar 3 verschillende versies van zijn.
    ikzelf heb gok ik 50+ steelbooks.
    andere zeldzame steelbooks (met stickers erop 1 aan voorkant en 1 die de achterkant bedekt (stickerbooks)) zijn die van NfS Hot Pursuit, Star Wars Force unleashed 2, Gran Turismo 5 en in veel mindere mate Black Ops 1.

    @kingofduty die van CoD zijn niet zoveel waard op die van CodWaW na voor de prijs kun je op ebay kijken maar zal waarschijnlijk rond de €5,- zijn

  15. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Ik heb op de markt een CoD: Ghosts steenblok staan met een handtekening van een bekend persoon bij Activition. Mijn vraag aan jullie luid: Hoeveel zouden jullie geven voor zo’n hoesje of hoeveel zouden jullie vragen? Dan weet ik een beetje hoe ik mijn marktprijs in moet stellen.

    CoD steelcases zijn absoluut NIET zeldzaam. De handtekening van de persoon moet de waarde maken, maar vaak vragen ze dan ook een ‘certificaat’ of bewijs van autenticiteit (dus geen fake-handtekening). Maak mooie foto’s en doe er een korte bio bij van degene die m gesigneerd heeft en leg uit wat zijn rol was bij CoD ontwikkeling. Meer info = meer waarde
    Wie is die persoon bij Activision die m gesigneerd heeft? Hoe bekend is ie? Wat is zijn waarde voor de CoD franchise? Dit soort vragen bepalen of het een steelcase is ‘waar iemand op geschreven heeft’ of dat het de aankoopwaarde + extra’s wordt

    Laat ff weten wat ervoor geboden wordt. Ik zou starten met je aankoopprijs.