Forum

Topic: Ps4 beschikbaar bij gamedumper

Anoniem's avatar

De ps4 is weer beschikbaar bij gamedumper.nl
http://www.gamedumper.nl/playstation-4-500gb-black.htm?utm_source=Gamedumper&utm_campaign=7b9d32d07d-Gamedumper_nl_Nieuwsbrief_17_4_20144_17_2014&utm_medium=email&utm_term=0_83def73a01-7b9d32d07d-224445021

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Gierig.. 50 euro duurder.

    Als er nu een game bij zat is het logisch, dit is enkel console.
    En dat noemt zich “gamedumper”.

    Iedergeval bedankt voor jou tip, zoek er nog steeds één, maar die 50 euro gun ik ze niet..

  2. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Gierig.. 50 euro duurder.

    Als er nu een game bij zat is het logisch, dit is enkel console.
    En dat noemt zich “gamedumper”.

    Iedergeval bedankt voor jou tip, zoek er nog steeds één, maar die 50 euro gun ik ze niet..

    Zo graag wil je hemdus niet

  3. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Zo graag wil je hemdus niet

    Tis gewoon belachelijk dat je als winkel 50 euro extra vraagt en zich dan ”goedkoop” noemt

  4. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Zo graag wil je hemdus niet

    Dus omdat ik iets graag wil, moet ik € 50 meer betalen ? .. Dacht het niet. 🙂

    En trouwens,weet jij iemands financiele situatie ? Nee.
    En als ik even wacht,en hij duikt bij de “normale” winkels op (Media,Intertoys ect ect.) dan betaal ik gewoon € 399. (als bundel € 450)

    Het gaat erom : ze vragen € 450 voor de PS4, hier zit nog geen eens een spel bij, dat maakt het in mijn ogen gierig.
    Dat er mensen op Marktplaats zitten die ook meer dan € 400 durven te vragen moeten ze zelf weten, maar een winkel..tja..

    Tis gewoon belachelijk dat je als winkel 50 euro extra vraagt en je dan ”goedkoop” noemt

    Dankje 🙂 Jij snapt het.

  5. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Zo graag wil je hemdus niet

    Ik ga ook geen 50 euro extra betalen ik wil hem maar ik gun het ze niet.

  6. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Maar toch mooi voor degenen die er wel 50 euro extra voor over hebben?
    Als je hem nu wil hebben, dan kun je hem in bezit krijgen.

    Bij Nedgame verkopen ze hem nu voor 399 (levering half mei).
    Zolang hij nog niet op “Uitverkocht” staat, krijg je hem gegarandeerd half mei binnen.
    (ik kreeg net een mailtje van ze)

  7. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Maar toch mooi voor degenen die er wel 50 euro extra voor over hebben?
    Als je hem nu wil hebben, dan kun je hem in bezit krijgen.

    Bij Nedgame verkopen ze hem nu voor 399 (levering half mei).
    Zolang hij nog niet op “Uitverkocht” staat, krijg je hem gegarandeerd half mei binnen.
    (ik kreeg net een mailtje van ze)

    Zeker, als mensen het ervoor over hebben zie ik het probleem niet, maar het ging mij om de aanbieder zelf, dat vindt ik gewoon gierig.
    Laatst zijn er nog zat PS4’s in de verkoop geweest met Infamous, die waren dezelfde prijs. 😉

  8. 260 XP
    Erik026's avatar

    bij bart smit was hij gisteren op voorraad, maatje van me heeft hem gisteren besteld en krijgt hem zometeen binnen, weetniet of ze er nog zijn!

  9. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Gisteren bij Bart Smit één besteld, zonder game. € 399, wat een appraat. 😀

  10. GoldenBird's avatar

    Jammer dat je niet de PS4 hardware kunt modden zoals bij de PC. Zelf game ik liever op de PC wegens betere graphics :).