Forum

Topic: Geen Paper Powers in inFAMOUS Second son!

Anoniem's avatar

Als je de Paper Trail DLC van inFamous: Second Son uitspeelt, zal je helaas niet beloond worden met de ‘paper power’. Vele gamers hoopten die kracht te unlocken, maar Sucker Punch heeft die droom nu doorprikt. Er komen wel andere goodies als troost.

In de Paper Trail DLC ontmoet je Celia, een personage dat beschikt over ‘paper power’. Volgens de geruchten zou je die krachten unlocken bij het uitspelen van deze gratis content voor infamous: Second Son. Dat nieuws blijkt nu dus fout.

Sucker Punch heeft bekendgemaakt dat wie de DLC uitspeelt, het masker van Celia en 4 nieuwe jassen voor Delsin zal krijgen. Ze verduidelijken dat het niet realistisch en haalbaar was om een nieuwe kracht te introduceren, gezien de tijd en middelen die daarin zouden kruipen.
Wat vinden jullie hiervan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Daar deed ik het eigenlijk wel voor dus heel jammer 🙁 maar de paper trails steken geniaal in elkaar dus ik ga de laatste wel voltooien net als de laatste 5 🙂

  2. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Wat is dan eigenlijk de toegevoegde waarde van de paper trails?
    Geen krachten, geen trophies…

  3. GoldenBird's avatar

    Wat is dan eigenlijk de toegevoegde waarde van de paper trails?
    Geen krachten, geen trophies…

    Blijkbaar een paar jassen en een papieren masker.

  4. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Blijkbaar een paar jassen en een papieren masker.

    Hmmm… niet echt de moeite waard (wat mij betreft).

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Is wel super tof om te doen hoor die papertrails, ik heb nog nooit zulke briljant gemaakte DLC gespeeld in een spel.

  6. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Tsja, misschien is dit wel een les voor mensen om niet zomaar van dingen uit te gaan, wel heel jammer dat die paper power er niet is (misschien hebben ze nu gepeild dat er veel vraag naar is en wordt het eventueel nog beschikbaar, uiteindelijk dan?)

  7. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Hmmm… niet echt de moeite waard (wat mij betreft).

    Plezier hebben met de missies misschien is dat het wel?