Forum

Topic: Instellingen jou tv

Anoniem's avatar

Beste PSX-ers.

Ik was benieuwd hoe iedereen zijn tv instellingen hebben staan.

Ik heb zelf een HD tv van Samsung,geen LED,helemaal niks tv heb ik alweer een jaar of 2/3

Maar ik was benieuwd hoe mensen zijn of haar instellingen hebben staan.

Die van mij heb ik op dynamisch staan,en contrast voluit op 20 dacht ik.
Nu ben ik met de rest nog aan het klooien.

Dus ben benieuwd hoe mensen zijn of haar instellingen hebben.

* Note : ik weet,dit moet je zelf zien uit te zoeken, maar ook gewoon beetje interesse zit er achter.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 46 XP
    amfri's avatar

    Ik heb mijn Samsung op game mode staan.Voor de rest niks aan settings of iets gedaan.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Heb mijne op gebruiker2 dat is eencustom instelling
    Maar ik kan vrij weinig op me tv

  3. 362 XP
    Coelers's avatar

    Je zou eens kunnen zoeken op Google. ” best settings (jouw model tv) “. Heb ik gedaan voor mijn tv. Kwam op een pagina uit met allemaal tv wijsneuzen. Verder staat m’n tv met gamen altijd in de game mode.

  4. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Zelf heb ik een Panasonic TX-L32EM5E Full HD Led TV, als ik game schakelt de tv zich automatisch over op ‘gamemode’ hierbij merk ik wel dat de kleuren onwijs helder zijn. En als ik daarna tv wil kijken schakelt de tv zich over naar ‘dynamisch’, het zelfde bij een Full HD film schakelt hij door naar ‘True Cinema’.

  5. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Als goed is heeft mijn tv ook “game” mode, is dit verschil merkbaar dan ?

    Ik dacht dat dit alleen nodig was voor een soort “lag” achtig iets..

  6. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Als goed is heeft mijn tv ook “game” mode, is dit verschil merkbaar dan ?

    Ik dacht dat dit alleen nodig was voor een soort “lag” achtig iets..

    Ja ook lag wordt minder,en game mode zet meestal alles uit zoals motion blur en allerlei versnellers die het beeld trager maken. Google anders jouw tv en lees wat ze op internet zeggen.

  7. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ja ook lag wordt minder,en game mode zet meestal alles uit zoals motion blur en allerlei versnellers die het beeld trager maken. Google anders jouw tv en lees wat ze op internet zeggen.

    Heb ik al gedaan, kom vrij weinig tegen nog.
    Heb wel gelezen dat je de “dynamische” modes beter uit kan zetten, vond dat juist wat scherper dan de normale modes.

  8. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik heb mijn tv (samsung smart tv 2011) altijd op game modus staan, je merkt echt het verschil in qua inputlag. zonder dit aan kan je er amper snelle spellen zoals CoD mee spelen.
    Verder met film kijken enzo zet ik de game modus uit en laat ik de standaard configuratie zijn werk doen, bene r wel tevreden mee.

  9. Mechromancer's avatar

    Sony PlayStation 3D Led Display : Dynamic mode

  10. 418 XP
    jeep82's avatar

    heb de Samsung 40 inch led tv van 2013 type UE40F6650 . heb de instellingen aangehouden van de consumenten bond. gerbuig niet de game insteling

  11. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Heb de game mode even aangehad, dat is echt niks. Beeld was een stuk donkerder.

    Heb trouwens een Samsung, model : UE46c5100. Wel een wat verouderd model

  12. 362 XP
    Coelers's avatar

    Ik heb m op game mode staan. En inderdaad de helderheid een stukje hoger. Maar zonder de gamemode is de lag bij mij te groot om lekker te kunnen spelen.

  13. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heb geen led/Samsung tv en wil er ook geen één. Heb een panasonic plasmascherm met led aan de achterkant (zelf gedaan omdat het rustiger kijkt in het donker). Mijn ps4 zet mijn tv automatisch in game mode en m’n ps3 heb ik op THX of aangepaste movie.. geen last van vertraging.

  14. 8864 XP
    7th-son's avatar

    je kunt de helderheid en dergelijke gewoon aanpassen in de gamemode hoor
    alleen de functies die ten kostte van je gameervaring gaan kun je niet aanpassen, zoals bepaalde dynamische modes