Forum

Topic: website vertrouwen

Anoniem's avatar

Goeiedag , all4games.nl iemand bekent mee ? Geen gezeik wattan ook.
Want ze hebben voor 54 euro ps4 watch dogs vond mooi prijsje maar ken de website niet.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. GoldenBird's avatar

    Ik zou gewoon Watch Dogs bij de Mediamarkt of Bol.com halen.

  2. 966 XP
    Timutz's avatar

    All4games is te vertrouwen.

    Al meerdere malen games besteld en nu ook weer spiderman voor ps4 krijg ik morgen al binnen.

  3. 425 XP
  4. 292 XP
    donselaar's avatar

    vaak genoeg bij all4games besteld…

  5. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Ik zou gewoon Watch Dogs bij de Mediamarkt of Bol.com halen.

    Met 10 euro a 15 euro duurder en kryg je daar ook special editions?
    Zeg maar gewoon in de winkel halen

    All4games is te vertrouwen.

    Al meerdere malen games besteld en nu ook weer spiderman voor ps4 krijg ik morgen al binnen.

    Dus je krygt je game op release day?

  6. 966 XP
    Timutz's avatar

    Beetje krom van Goldenbird idd.. waarom zou je 10 tot 20,- meer betalen als je ze ook n stuk goedkoper via een andere website kunt krijgen.

    En ja ze zijn netjes optijd.

  7. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als je de reviews leest dan ziet het er betrouwbaar uit.
    Op basis daarvan zou ik er zelf wel een bestelling durven plaatsen.

  8. GoldenBird's avatar

    Beetje krom van Goldenbird idd.. waarom zou je 10 tot 20,- meer betalen als je ze ook n stuk goedkoper via een andere website kunt krijgen.

    En ja ze zijn netjes optijd.

    Nja, als je een webshop niet echt vertrouwt zou ik het ook niet doen. Dan betaal ik liever 10 euro meer en koop ik het bij een webshop die ik wel vertrouw.

  9. 371 XP
    Booyah's avatar

    www.budgetgaming.nl / www.tweakers.net << kijk gewoon op één van deze sites en je zal het zien of het reliable is of niet.

  10. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    De ene webshop is nou eenmaal goedkoper dan de ander, maar hoe moeilijk is het om zelf een beetje research te verrichten 😉

  11. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    http://webwinkelchecker.nl/webwinkels/all4games.nl

    Is niet zo moeilijk om te googelen toch?

  12. GoldenBird's avatar

    Ik was net in de Bart Smit en kreeg te horen dat als je Watch Dogs pre ordert, je de speciale editie krijgt voor de prijs van de normale. Misschien kun je hier wat mee 🙂