Forum

Topic: Sharefactory

Anoniem's avatar

Ben net ff met sharefactory wezen testen
Alleen lukt het me niet om me eigen muziek via USB er op te zetten.
Krijg de melding dat die geen muziek vind op me USB stick
En dat die zoekt naar muziek in de map /sharefactory/music.
Als ik die map wil aanmaken op me USB stick via de laptop dan krijg ik de melding dat ik de tekens / /\\ niet kan gebruiken..
Iemand een oplossing ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Mapje maken op je usb stick die noem je “sharefactory”, dan ga je naar dat mapje en hierin maak je weer een mapje genaamd “music” en daarin pleur je je mp3’s

  2. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Mapje maken op je usb stick die noem je “sharefactory”, dan ga je naar dat mapje en hierin maak je weer een mapje genaamd “music” en daarin pleur je je mp3’s

    Ja natuurlijk , ga t meteen proberen
    Dat ik dat zelf niet kon bedenken , Thanx voor de tip

    Edit : het werkt idd
    Hier ga ik wel wat uurtjes insteken , leuk programma

  3. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    hier mijn eerste clipje 🙂
    http://youtu.be/fgsJTP9-4Ys

  4. GoldenBird's avatar

    Ben blij dat HDCP uit is, want de PS4’s ingebouwde capture card is niet bepaald goed. Share Factory is wel erg leuk voor beginners maar heeft wat mij betreft veelste weinig features. Voor mij gewoon Vegas :).

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb niet zozeer problemen met de capturecard van de PS4, maar met de software, hoe vaak ik het wel niet heb dat ik mijn laatste 15 minuten wil opslaan, ik dubbelklik op mijn share-knop en hij dan gewoon maar 2/3 minuten opslaat of zelfs niks.

  6. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik heb niet zozeer problemen met de capturecard van de PS4, maar met de software, hoe vaak ik het wel niet heb dat ik mijn laatste 15 minuten wil opslaan, ik dubbelklik op mijn share-knop en hij dan gewoon maar 2/3 minuten opslaat of zelfs niks.

    Ik ken het probleem, ik heb heel vaak dat ik op de share knop druk en dat hij dan de eerste 15 minuten vanaf het moment dat ik de game opstart alleen heeft opgenomen, ookal ben ik dan al een uur bezig ofzo……

  7. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Dat soort dingen inderdaad. Volgens mij zou het zo simpel moeten zijn dat: De PS4 neemt constant alles op, je dubbelklikt 1x op share, het icoontje verschijnt dan ook bovenin met het rode knipperende bolletje. Klaar.

    hier mijn eerste clipje 🙂
    http://youtu.be/fgsJTP9-4Ys

    Haha je sterft ook gewoon in het 1e stuk. Ik dacht nu gaat die kerel ze allemaal ownen, maar nee.

  8. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    krijg je nu wel steeds dat PlayStation aan het begin en eind van ieder filmpje?

    Momenteel is dat alleen bij BF4 toch? dat hij gewoon beelden niet opneemt? of is dat al bij meerdere games?

  9. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Kan je ook je eigen gemaakte filmpje op een USB stick zetten? En zo ja hoe? Mij lukt het namelijk steeds niet en wil ze graag op YouTube zetten!

  10. GoldenBird's avatar

    Kan je ook je eigen gemaakte filmpje op een USB stick zetten? En zo ja hoe? Mij lukt het namelijk steeds niet en wil ze graag op YouTube zetten!

    Ja dit is mogelijk. Ga naar je Captures en vind de video die je wilt exporteren naar een USB stick. Klik nu op de option button en selecteer kopieeren naar USB. Wees er zeker van dat je USB 3.0 gebruikt, anders kan het heel lang duren!

  11. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Ja dit is mogelijk. Ga naar je Captures en vind de video die je wilt exporteren naar een USB stick. Klik nu op de option button en selecteer kopieeren naar USB. Wees er zeker van dat je USB 3.0 gebruikt, anders kan het heel lang duren!

    Ja heb het gevonden alleen staat mijn eigen gemaakte video er niet tussen! Wel de kleine filmpjes die ik erin heb gedaan maar niet de hele movie zoals ik hem heb gemaakt! Doe ik nu nog steeds iets fout?

  12. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Ja heb het gevonden alleen staat mijn eigen gemaakte video er niet tussen! Wel de kleine filmpjes die ik erin heb gedaan maar niet de hele movie zoals ik hem heb gemaakt! Doe ik nu nog steeds iets fout?

    Je moet eerst je video renderen

    Je moet eerst je video renderen

    Mijn 1e filmpje , heeft nog wel wat overloopfoutjes en weet ook nog niet hoe je je eigen muziek mooi in elkaar kan mixen en of dat wel mogelijk is.. Bv 2 nummers in elkaar laten overlopen ipv simpel aan elkaar plakken

    http://youtu.be/WIOoJiGj2-s

  13. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Sharefactory is wel erg vet en best uitgebreid gedaan. Voor mensen die nooit ge-edit hebben is het een goede toevoeging. Ik hou het echter bij Premiere Pro op mn Macbook. Kan daar veel meer mee (logisch), maar voor kleine dingen editen is het wel tof Sharefactory.

    (dit is een video die ik paar maanden geleden heb gemaakt met Premiere Pro voor de geïnteresseerden)

    https://www.youtube.com/watch?v=s24pi4spzeE

  14. 191 XP