Forum

Topic: Nieuwe Playstation 4 Headset

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik ben al langere tijd aan het zoeken voor een PS4 headset en een van mijn wensen waar de headset aan moet voldoen is dat hij surround sound heeft. (5.1/7.1) Dit maakt niet uit of het echt surround is of virtueel. Mijn budget is tussen de €80,- en €120,-. Uiteindelijk ben ik op 2 verschillende headsets uitgekomen.
Of de Sony Wireless Stereo Headset 2.0 of de Tritton 720+.
Ik speel veel Call of Duty maar ik ben ook van plan nieuwere games te gaan spelen zoals Watch Dogs, The Crew enzovoort.

Welke van deze 2 zal een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben?
Help me a.u.b.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Tritton

  2. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Sony, gewoon omdat het sony is

  3. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Ik zou inderdaad ook voor de Tritton gaan. Die kun je ook nog eens voor je PC gebruiken ook (mits die de goede aansluitingen heeft)

  4. GoldenBird's avatar

    100% Tritton.

  5. Mechromancer's avatar

    Tritton 🙂

  6. 17 XP
    B-masterkill's avatar

    Wanneer iemand anders nog een goede headset weet met zo’n specificaties mag je het ook vermelden? 🙂

  7. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik zou zelf voor de Sony gaan, weet je tenminste zeker dat alles 100% ondersteund word omdat die voor de ps4 gemaakt is, ook zit er een app bij voor op de ps4

    De sony headset werkt ook op je pc, maar ook op de ps3, vita mp3 speler en telefoon

  8. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Tritton,die werkt gewoon op je ps4,PC.

  9. 1 XP
    dpzen's avatar

    Hallo,

    Ik ben al langere tijd aan het zoeken voor een PS4 headset en een van mijn wensen waar de headset aan moet voldoen is dat hij surround sound heeft. (5.1/7.1) Dit maakt niet uit of het echt surround is of virtueel. Mijn budget is tussen de €80,- en €120,-. Uiteindelijk ben ik op 2 verschillende headsets uitgekomen.
    Of de Sony Wireless Stereo Headset 2.0 of de Tritton 720+.
    Ik speel veel Call of Duty maar ik ben ook van plan nieuwere games te gaan spelen zoals Watch Dogs, The Crew enzovoort.

    Welke van deze 2 zal een betere prijs/kwaliteit verhouding hebben?
    Help me a.u.b.

    Ga voor Tritton, die zit lekker comfortabel, werkt meestal met alle consoles en heeft goede geluidsqualiteit,

    Tritton FTW

  10. 17 XP
    B-masterkill's avatar

    Dus de Tritton is de beste keus?

  11. GoldenBird's avatar

    De turtle beach PX4 is ook goed, bekijk die maar is even.

  12. 17 XP
    LeipeSuperswat's avatar

    Astro, beste headset ever gemaakt. Wel pittig duur!

  13. 17 XP
    B-masterkill's avatar

    Dat weet ik dat astro de beste headsets zijn, maar €250,- vind ik toch duur voor een headset.

  14. 46 XP
    amfri's avatar

    De sony pulse elite is ook prima .iets meer presets dan de 2.0 versie .kost ongeveer 125 euro.
    Ik vind hem beter wat sound betreft dan mijn tritton ax 720.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

  15. 357 XP
    Mausie's avatar

    Heb zelf de tritton true plus 5.1, vind ik wel fijn headsetje

  16. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Heb zelf de tritton true plus 5.1, vind ik wel fijn headsetje

    heb deze ook alleen is deze duurder dan zijn budget. De Trittons zitten superstevig in elkaar alleen de kabel kan een probleem zijn. Zorg ervoor dat deze niet gaat draaien/krullen.
    de Sony hs is draadloos volgens mij dus deze heeft dat probleem niet. maar deze moet je elke keer opladen.

  17. 17 XP
    B-masterkill's avatar

    heb deze ook alleen is deze duurder dan zijn budget. De Trittons zitten superstevig in elkaar alleen de kabel kan een probleem zijn. Zorg ervoor dat deze niet gaat draaien/krullen.
    de Sony hs is draadloos volgens mij dus deze heeft dat probleem niet. maar deze moet je elke keer opladen.

    Bedoel je de Tritton Pro+ True 5.1? Ik kan wel van een vriend van mij de Tritton AX Pro overkopen voor €80,-. Maar ik heb gehoord dat deze hele lange en vervelende kabels heeft en het is wel echt 5.1, maar het klinkt net als virtueel.

  18. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    ik verkoop een nieuwe ongeopende playstation gold draadloze headset voor 85
    indien intresse

  19. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Bedoel je de Tritton Pro+ True 5.1? Ik kan wel van een vriend van mij de Tritton AX Pro overkopen voor €80,-. Maar ik heb gehoord dat deze hele lange en vervelende kabels heeft en het is wel echt 5.1, maar het klinkt net als virtueel.

    ikzelf heb de pro plus. over de gewone pro kan ik niet oordelen. maar zoals ik al zei de headset zit echt degelijk in elkaar en geloof dat de 1e versie dat niet zo heel erg stevig was maar fdat kan ik dus niet met zekerheid zeggen. alleen minpunt is dat ie kabels heeft. maar dat hebben veel headsets. ik zeg dit omdat ikzelf een Sharkoon 5.1 true surround hiervoor heb gehad waar de kabels zijn geknapt omdat ik de kabel liet krullen en zorg er nu dus voor dat het niet weer gebeurd bij mijn tritton. je kan de kabel trouwens oprollen met zo’n klitteband ding dus extreem lange kabels zegt niets.
    maarja als je liever draadloos wilt en hem wilt opladen zou je de sony kunnen overwegen.
    hoop je iets geholpen te hebben met je keus. succes met je eventuele headset die je gaat kopen.

  20. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    ik verkoop een nieuwe ongeopende playstation gold draadloze headset voor 85
    indien intresse

    Je prijs is te hoog lol nieuw is 89 eu incl verzending

  21. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Je prijs is te hoog lol nieuw is 89 eu incl verzending

    Mijne is ook nieuw ongeopend met bon