Forum

Topic: NOOB VRAAG: hulp gevraagd aub

Anoniem's avatar

Geachte gamers

Ik ga nu voor het eerst eens mijn msi gx70 3be testen..
Daarin zit een video kaart voor de meest recente spellen te kunnen spelen.

Ik vraag me nu af hoe ik deze kaart moet instellen? Gebeurt alles automatisch?

Want als ik bv in de game settings ga kan je alles op ultra zetten, maar is dat wel slim? Kan mijn kaart dat aan?, zal ik een waarschuwings notificatie krijgen..?

Wat gebeurt er als je iets op ultra zet dat een kaart niet aankan? Ik ben echt een pc NOOB en versta geen bal van al deze settings. Kan iemand hier een beginners guide melden ofzo?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    je merkt het gauw genoeg als die het niet aankan met lag de meeste spellen zien je kaartje wel en stellen de game daar op af maar de is altijd wel ruimte m wat bij te stellen ,

    gaat je ook wel helpen http://sites.amd.com/US/GAME/DOWNLOADS/Pages/raptr.aspx

  2. 24 XP
    wardude1's avatar

    het is een geen “selfbuild” dus je kan doen wat je wilt
    http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-780m-770m-765m,3732-5.html
    de grafische kaart is meer dan snel genoeg volgens deze site
    40 fps bij ultra high is volgensmij netjes bij battlefield 4

    je grafische kaart zal altijd even hard werken dat betekend als je betere plaatjes wilt je minder plaatjes per seconde krijgt visa versa.

    probeer aan deze regels te houden
    snelle actiegame/veel beweging = 60 fps
    minder snelle game en je wilt betere graphics = 30 fps
    er zullen tevens altijd mensen zijn die de zeggen dat je minstens 120 fps nodig hebt (wat soms ook handig is) maar over het algemeen geldt deze regel denk ik wel.
    en nog een tip zet de resolutie van je grafische kaart op dezelfde als je scherm (je laptop heeft FHD (1920*1080))

    veel plezier met je games

  3. 1870 XP
    R*forever's avatar

    het is een geen “selfbuild” dus je kan doen wat je wilt
    http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-780m-770m-765m,3732-5.html
    de grafische kaart is meer dan snel genoeg volgens deze site
    40 fps bij ultra high is volgensmij netjes bij battlefield 4

    je grafische kaart zal altijd even hard werken dat betekend als je betere plaatjes wilt je minder plaatjes per seconde krijgt visa versa.

    probeer aan deze regels te houden
    snelle actiegame/veel beweging = 60 fps
    minder snelle game en je wilt betere graphics = 30 fps
    er zullen tevens altijd mensen zijn die de zeggen dat je minstens 120 fps nodig hebt (wat soms ook handig is) maar over het algemeen geldt deze regel denk ik wel.
    en nog een tip zet de resolutie van je grafische kaart op dezelfde als je scherm (je laptop heeft FHD (1920*1080))

    veel plezier met je games

    Merci. Voor de comments… Maar echt ver geraak ik nog niet.

    HET IS DUS EEN AMD HD 8970. Ik verneem dat 25-40 fps Max is op ultra. 60 fps op gewone settings…

    Maar ik merk dat mijn brightness of contrast op een besparend niveau staat. Mijn iPad heeft stukken beter beeld en helderheid wat maar raar is. Ik heb ondertussen al een CONTROL center gevonden van AMD. Daar kan ik blijkbaar alle settings TWEAKEN, maar dat gaat me echt te ver voor mijn iq 😛

    Ik kan hacken, virussen maken, backdoors creëren maar dit is moeilijker lol.

    Vraag 2 is een disc beter ipv steam? Ik ben echt niet van plan 30 GB constant te downloaden ….
    ….

    Moest iemand dus echt weten hoe ik deze kaart tot maximum zet en mijn contrast verbeter, het zou echt gewaardeerd worden. Ik weet natuurlijk wel waar de opties zitten. Maar eens je kloot kan het een puinhoop worden, begrijp je?

  4. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Merci. Voor de comments… Maar echt ver geraak ik nog niet.

    HET IS DUS EEN AMD HD 8970. Ik verneem dat 25-40 fps Max is op ultra. 60 fps op gewone settings…

    Maar ik merk dat mijn brightness of contrast op een besparend niveau staat. Mijn iPad heeft stukken beter beeld en helderheid wat maar raar is. Ik heb ondertussen al een CONTROL center gevonden van AMD. Daar kan ik blijkbaar alle settings TWEAKEN, maar dat gaat me echt te ver voor mijn iq 😛

    Ik kan hacken, virussen maken, backdoors creëren maar dit is moeilijker lol.

    Vraag 2 is een disc beter ipv steam? Ik ben echt niet van plan 30 GB constant te downloaden ….
    ….

    Moest iemand dus echt weten hoe ik deze kaart tot maximum zet en mijn contrast verbeter, het zou echt gewaardeerd worden. Ik weet natuurlijk wel waar de opties zitten. Maar eens je kloot kan het een puinhoop worden, begrijp je?

    Ik wil dit topic niet om zeep helpen, maar wil je dat gelul van dat hacken, virussen maken enzo… even achterwege laten. In ieder topic wat betrekking heeft over een pc moet jij zo liggen lullen.

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Je kan natuurlijk even een benchmark draaien dan merk je vanzelf wat ie aankan, even googlen op reeds uitgevoerde benchmarks kan ook natuurlijk

  6. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Ik wil dit topic niet om zeep helpen, maar wil je dat gelul van dat hacken, virussen maken enzo… even achterwege laten. In ieder topic wat betrekking heeft over een pc moet jij zo liggen lullen.

    Wanneer ga je die dildo eruit halen? 🙂

  7. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik wil dit topic niet om zeep helpen, maar wil je dat gelul van dat hacken, virussen maken enzo… even achterwege laten. In ieder topic wat betrekking heeft over een pc moet jij zo liggen lullen.

    Jonas ke stop eens met neuten. Ik weet al goed genoeg wat jouw standpunt is over mij. Voor mij is hacken kinderspel. Want ik heb er 6 jaar mee bezig geweest. Alles van technologie is tegenwoordig kinder spel. Ik wou gewoon een ervaren setup hebben. Met comments als die van jou breng je me zeker niet verder…. Ondertussen heb ik het al lang ondervonden. Ik wou gewoon de theorie besparen maar ik heb me er maar eens in verdiept…

    Hacken , virussen maken lijkt misschien voor jou expertise. Maar in realiteit zou je het ook kunnen.
    Omdat ik er zo een interesse voor had heb ik me er 6 jaar mee bezig gehouden. Gewoon voor in te zien wat het is…

    Ik heb geen speciaalzaak nodig. Ik kan men pc zelf repareren. En software matig is al zeker kinderspel voor mij. Velen zijn al aan het freaken als ze een trojan horse hebben. Ik zou er gewoon een antigif voor creëeren …

    Je kan niet alles goed zijn. Ik ben zeker niet de beste want dat heb ik niet gezegd. Maar ik kan wel meer dan basis…

    Wat de hackersgroep anonymous doet zou ik in principe ook kunnen. Enkel heb ik veel meer voorbereiding nodig… Hacken is easy, de kunst ervan is het onopgemerkt te doen….

  8. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Jonas ke stop eens met neuten. Ik weet al goed genoeg wat jouw standpunt is over mij. Voor mij is hacken kinderspel. Want ik heb er 6 jaar mee bezig geweest. Alles van technologie is tegenwoordig kinder spel. Ik wou gewoon een ervaren setup hebben. Met comments als die van jou breng je me zeker niet verder…. Ondertussen heb ik het al lang ondervonden. Ik wou gewoon de theorie besparen maar ik heb me er maar eens in verdiept…

    Hacken , virussen maken lijkt misschien voor jou expertise. Maar in realiteit zou je het ook kunnen.
    Omdat ik er zo een interesse voor had heb ik me er 6 jaar mee bezig gehouden. Gewoon voor in te zien wat het is…

    Ik heb geen speciaalzaak nodig. Ik kan men pc zelf repareren. En software matig is al zeker kinderspel voor mij. Velen zijn al aan het freaken als ze een trojan horse hebben. Ik zou er gewoon een antigif voor creëeren …

    Je kan niet alles goed zijn. Ik ben zeker niet de beste want dat heb ik niet gezegd. Maar ik kan wel meer dan basis…

    Wat de hackersgroep anonymous doet zou ik in principe ook kunnen. Enkel heb ik veel meer voorbereiding nodig… Hacken is easy, de kunst ervan is het onopgemerkt te doen….

    Je kan meer dan de basis je GPU kan jij niet afstellen LOL , het is een bekende kaart dus je kon ook makkelijk de settings vinden via Google , en meestal kan je het profiel opslaan dus je zou niks kunnen verneuken , pen en papier is ook nog een optie om je setting op te schrijven zoveel zijn dat er niet ,

  9. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik wil dit topic niet om zeep helpen, maar wil je dat gelul van dat hacken, virussen maken enzo… even achterwege laten. In ieder topic wat betrekking heeft over een pc moet jij zo liggen lullen.

    Ik ben het met Jonas eens, hacken, virussen maken, etc… hoort niet thuis op dit forum. Ongeacht of je het nu kunt of niet, dat maakt niets uit.
    Het zijn geen praktijken die hier horen, simpelweg omdat het:
    A. niets met het onderwerp te maken heeft waar het topic over gaat.
    B. het (nog altijd) als illegale praktijken bestempeld worden, en illegale praktijken worden niet geapprecieerd op openbare fora
    C. het niemand een stap verder helpt naar de oplossing op de vragen die gesteld worden.

    Dus zonder een zeurpiet te zijn heeft Jonas dat, in iets minder woorden duidelijk geprobeerd te maken…nu dat weer duidelijk is kunnen we gewoon weer verder met het bespreken van het onderwerp wat R*Forever hier beantwoord wil hebben.

  10. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Ik ben het met Jonas eens, hacken, virussen maken, etc… hoort niet thuis op dit forum. Ongeacht of je het nu kunt of niet, dat maakt niets uit.
    Het zijn geen praktijken die hier horen, simpelweg omdat het:
    A. niets met het onderwerp te maken heeft waar het topic over gaat.
    B. het (nog altijd) als illegale praktijken bestempeld worden, en illegale praktijken worden niet geapprecieerd op openbare fora
    C. het niemand een stap verder helpt naar de oplossing op de vragen die gesteld worden.

    Dus zonder een zeurpiet te zijn heeft Jonas dat, in iets minder woorden duidelijk geprobeerd te maken…nu dat weer duidelijk is kunnen we gewoon weer verder met het bespreken van het onderwerp wat R*Forever hier beantwoord wil hebben.

    Ik vind het behoorlijk zeikerig overkomen…

  11. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik vind het behoorlijk zeikerig overkomen…

    Dat mag je best vinden, respecteer dat ook best gezien iedereen een mening heeft, maar neemt niet weg dat het niet hoort op een forum.
    Zeikerig vindt ik om gelijk om een slotje te vragen bijvoorbeeld, dat is niet het geval in deze want ook ik begrijp best dat hij een vraag heeft en een antwoord zoekt…
    maar tenslotte heeft niemand iets aan de info dat hij dat kan of easy vindt om te doen, zoals ik al aankaart in de 3 punten die ik benoem.

    Wil er verder eigenlijk ook niet meer woorden aan vuil maken dan nodig is, dus ik laat het hier ook bij…gezien ik m’n punt al duidelijk gemaakt heb. 🙂

  12. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Dat mag je best vinden, respecteer dat ook best gezien iedereen een mening heeft, maar neemt niet weg dat het niet hoort op een forum.
    Zeikerig vindt ik om gelijk om een slotje te vragen bijvoorbeeld, dat is niet het geval in deze want ook ik begrijp best dat hij een vraag heeft en een antwoord zoekt…
    maar tenslotte heeft niemand iets aan de info dat hij dat kan of easy vindt om te doen, zoals ik al aankaart in de 3 punten die ik benoem.

    Wil er verder eigenlijk ook niet meer woorden aan vuil maken dan nodig is, dus ik laat het hier ook bij…gezien ik m’n punt al duidelijk gemaakt heb. 🙂

    Hij had het ook beter niet kunnen plaatsen eigenlijk, dat vind ik ook, maar je hoeft niet op alles te reageren als iemand anders iets doet! Ik had het eerder geïnterpreteerd als een grapje door dat lol erachter Ik ben het ook met je eens dat we beter over het topic zelf kunnen gaan discussiëren ipv. de woordkeuze van de Topicstarter!

  13. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Als ik voor automatisch kies klopt er totaal niks van ‘heb 2 HD6870 16×16 in m’n pc’. Als ik voor automatisch kiest lijkt het wel dat de settings worden afgesteld op 1 HD6870. Ik zet gewoon alles op max en kijk hoe de game draait, draait hij niet goed dat zet ik de minst belangrijke setting ietsje lager enz.

  14. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Ik ben het met Jonas eens, hacken, virussen maken, etc… hoort niet thuis op dit forum. Ongeacht of je het nu kunt of niet, dat maakt niets uit.
    Het zijn geen praktijken die hier horen, simpelweg omdat het:
    A. niets met het onderwerp te maken heeft waar het topic over gaat.
    B. het (nog altijd) als illegale praktijken bestempeld worden, en illegale praktijken worden niet geapprecieerd op openbare fora
    C. het niemand een stap verder helpt naar de oplossing op de vragen die gesteld worden.

    Dus zonder een zeurpiet te zijn heeft Jonas dat, in iets minder woorden duidelijk geprobeerd te maken…nu dat weer duidelijk is kunnen we gewoon weer verder met het bespreken van het onderwerp wat R*Forever hier beantwoord wil hebben.

    Dank u voor de uitleg, toch nog iemand met een volwassen mentaliteit 🙂

    Jonas ke stop eens met neuten. Ik weet al goed genoeg wat jouw standpunt is over mij. Voor mij is hacken kinderspel. Want ik heb er 6 jaar mee bezig geweest. Alles van technologie is tegenwoordig kinder spel. Ik wou gewoon een ervaren setup hebben. Met comments als die van jou breng je me zeker niet verder…. Ondertussen heb ik het al lang ondervonden. Ik wou gewoon de theorie besparen maar ik heb me er maar eens in verdiept…

    Hacken , virussen maken lijkt misschien voor jou expertise. Maar in realiteit zou je het ook kunnen.
    Omdat ik er zo een interesse voor had heb ik me er 6 jaar mee bezig gehouden. Gewoon voor in te zien wat het is…

    Ik heb geen speciaalzaak nodig. Ik kan men pc zelf repareren. En software matig is al zeker kinderspel voor mij. Velen zijn al aan het freaken als ze een trojan horse hebben. Ik zou er gewoon een antigif voor creëeren …

    Je kan niet alles goed zijn. Ik ben zeker niet de beste want dat heb ik niet gezegd. Maar ik kan wel meer dan basis…

    Wat de hackersgroep anonymous doet zou ik in principe ook kunnen. Enkel heb ik veel meer voorbereiding nodig… Hacken is easy, de kunst ervan is het onopgemerkt te doen….

    Man, je kan zoveel met je pc, maar je kan niet eens een GPU instellen! haha, gewoon doen wat MCLERC zegt.

  15. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Dat mag je best vinden, respecteer dat ook best gezien iedereen een mening heeft, maar neemt niet weg dat het niet hoort op een forum.
    Zeikerig vindt ik om gelijk om een slotje te vragen bijvoorbeeld, dat is niet het geval in deze want ook ik begrijp best dat hij een vraag heeft en een antwoord zoekt…
    maar tenslotte heeft niemand iets aan de info dat hij dat kan of easy vindt om te doen, zoals ik al aankaart in de 3 punten die ik benoem.

    Wil er verder eigenlijk ook niet meer woorden aan vuil maken dan nodig is, dus ik laat het hier ook bij…gezien ik m’n punt al duidelijk gemaakt heb. 🙂

    Compleet met je eens. Ook ik heb niets tegen het feit dat de beste man hulp vraagt.

  16. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Jonas ke stop eens met neuten. Ik weet al goed genoeg wat jouw standpunt is over mij. Voor mij is hacken kinderspel. Want ik heb er 6 jaar mee bezig geweest. Alles van technologie is tegenwoordig kinder spel. Ik wou gewoon een ervaren setup hebben. Met comments als die van jou breng je me zeker niet verder…. Ondertussen heb ik het al lang ondervonden. Ik wou gewoon de theorie besparen maar ik heb me er maar eens in verdiept…

    Hacken , virussen maken lijkt misschien voor jou expertise. Maar in realiteit zou je het ook kunnen.
    Omdat ik er zo een interesse voor had heb ik me er 6 jaar mee bezig gehouden. Gewoon voor in te zien wat het is…

    Ik heb geen speciaalzaak nodig. Ik kan men pc zelf repareren. En software matig is al zeker kinderspel voor mij. Velen zijn al aan het freaken als ze een trojan horse hebben. Ik zou er gewoon een antigif voor creëeren …

    Je kan niet alles goed zijn. Ik ben zeker niet de beste want dat heb ik niet gezegd. Maar ik kan wel meer dan basis…

    Wat de hackersgroep anonymous doet zou ik in principe ook kunnen. Enkel heb ik veel meer voorbereiding nodig… Hacken is easy, de kunst ervan is het onopgemerkt te doen….

    Dit is het meest zelfingenomen en het grappigste wat ik in tijden gelezen heb XD
    Narcistische Persoonlijkheidsstoornis => NPS wordt gekenmerkt door arrogant, hooghartig en egoïstisch gedrag.Wanneer iemand übermenschneigingen gaat vertonen, zichzelf superieur acht en op anderen neerkijkt, zou er wel eens sprake kunnen zijn van NPS.