Forum

Topic: TITAN FALL KOMT NAAR DE PS4 volgens insider!

Anoniem's avatar

Het is al een 2 dagen oude post. Maar blijkbaar heeft psx sense dit over het hoofd gezien.

http://n4g.com/news/1505081/titanfall-build-up-and-running-on-ps4-going-multiplatform-says-insider

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. GoldenBird's avatar

    Titanfall 2 komt naar de PS4. Titanfall (Xbox 360/One & PC) is en blijft een microsoft exclusive

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Dit nieuws is al zo oud als de weg naar Rome. Zoals Goldenbird zegt komt deel 2 inderdaad naar de PS4

  3. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Dit nieuws is al zo oud als de weg naar Rome. Zoals Goldenbird zegt komt deel 2 inderdaad naar de PS4

    Tuurlijk komt 2 op de ps4…

    Lees het artikel aandachtig: dit is bevestiging dat het al runned op de ps4!!!

  4. GoldenBird's avatar

    Tuurlijk komt 2 op de ps4…

    Lees het artikel aandachtig: dit is bevestiging dat het al runned op de ps4!!!

    Titanfall runned niet op de PS4. Daar is ie niet voor gemaakt. Dat is denk ik gewoon fake of het is iets wat pas later wordt gebruikt wanneer hun contract met microsoft verloopt.

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Als dit waar is koop ik direct een PS4 en Titanfall maar de kans is zeer klein. Deel 2 komt er zeker wel!

  6. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ZIJN DIE HOOFDLETTERS NOU ALTIJD NODIG?

    OT:
    we zullen het vanzelf meemaken of die wel of niet uit komt naar de ps4

  7. Mechromancer's avatar

    Deel 2 komt inderdaad naar de PS4 😉

  8. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Deel 1 kan wel runnend zijn op de ps4 om te testen maar door de deal met ms zal titanfall 1 niet op de ps4 komen. Want dat zou contract breuk zijn

  9. 94 XP
    stook024's avatar

    eigenlijk zou het best kunnen dat ie ook op ps4 komt. Zo verkoopt respawn heel wat meer games. En de oprichters van Respawn waren eerder ook geen xbox exclusive game makers.

    Ik moet zeggen dat mijn wens hier ook wel een beetje vader van de gedachte is….

  10. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ze hebben spijt dat ze zich hebben laten omkopen door MS nu ze hebben gemerkt dat de PS4 veel beter verkoopt. MS heeft ze dus betaald om deze game exclusief voor de Xbox-one uit te laten komen. Dus op de PS4 zal je deze game niet snel zien verschijnen… niet dat het mij iets uitmaakt ‘want ik vind deze game toch niks’.

  11. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    ZIJN DIE HOOFDLETTERS NOU ALTIJD NODIG?

    OT:
    we zullen het vanzelf meemaken of die wel of niet uit komt naar de ps4

    Heel hinderlijk inderdaad die caps.

  12. GoldenBird's avatar

    Ze hebben spijt dat ze zich hebben laten omkopen door MS nu ze hebben gemerkt dat de PS4 veel beter verkoopt. MS heeft ze dus betaald om deze game exclusief voor de Xbox-one uit te laten komen. Dus op de PS4 zal je deze game niet snel zien verschijnen… niet dat het mij iets uitmaakt ‘want ik vind deze game toch niks’.

    Ze hebben geen spijt hoor, de Xbox One verkoopt ook gewoon netjes. Terwijl het in minder landen is gelanceerd. Ze hebben alleen gezegd dat het beter is als Titanfall in de toekomst op meerdere platformen zal verschijnen.

  13. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Titanfall is aangeboden als PS4 exclusive bij Sony. Maar omdat ze nooit betalen om een 3th party game exclusive te maken, hebben ze het afgewezen. Ze wilden er geen 50 miljoen in investeren.

  14. GoldenBird's avatar

    Titanfall is aangeboden als PS4 exclusive bij Sony. Maar omdat ze nooit betalen om een 3th party game exclusive te maken, hebben ze het afgewezen. Ze wilden er geen 50 miljoen in investeren.

    Bron?

  15. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Vind de game geen zak aan,wel leuk voor degene die er op wachten.

  16. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ze hebben geen spijt hoor, de Xbox One verkoopt ook gewoon netjes. Terwijl het in minder landen is gelanceerd. Ze hebben alleen gezegd dat het beter is als Titanfall in de toekomst op meerdere platformen zal verschijnen.

    Ze hebben wel gezegd dat ze er een beetje spijt van hadden.. en dat deel 2 wel naar de ps4 komt.

  17. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    wist eerst niet een wat titanfall was, heb ’t ff opgezocht en ben er wel van onder de indruk!

  18. 1870 XP
    R*forever's avatar

    wist eerst niet een wat titanfall was, heb ’t ff opgezocht en ben er wel van onder de indruk!

    Te veel met watch dogs bezig? 😛
    Titan fall is van de originele cod Mw devs. Na dat Activision hun patenten en ideeën gestolen heeft, en vervolgens hun buiten gewipt…

    Is cod sterk gedaald. Natuurlijk niet in cijfers. Maar wel wat een cod moet zijn.. Enkel black ops 1 was nog goed omdat dat een ip was van treyarch. Mw3 was al stukken minder maar de spec ops was nog cava….

    Dus na de rechtszaak zijn ze gaan aankloppen bij EA. EA financieert hun en zij werken daar nu als respawn entertainment….

    Wel jammer, want ik voel nu al een titan fall 2,3 komen dankzij EA. Alhoewel ik wel verwacht dat de devs van respawn daar niet mee eens gaan zijn…

    Mw1: veranderde de shooter…
    Mw2: zette de puntjes op de i
    Titan fall: is nieuw en verfrissend en heeft stiekem nog de core van cod..

    Waarom cod nu sucked?

    PERKS: De originele devs hadden de perks voor cod uitgevonden en wisten er mee om te gaan. Elke perk paste bij het plaatje en was niet overpowerd. Uitgezonderd dan commando pro….

    Nu zijn er veel te veel perks waardoor het systeem fucked up is

    WAPENS: originele wapens en de feel dat had cod Mw2 zeker…

    De wapens voelden realistisch aan
    Gaven een orgasme
    Er zat genoeg ammo in
    Alle wapens waren de Max..
    Unlock systeem
    Deftige airstrikes: oké ja ze waren soms zeer vervelend maar het gaf ten minste een militair scenario weer
    kill cam: dat was een van de populairste dingen in cod: show your skills AND moves!
    Realisme: alle gear was realistisch maar de manier waarop gekild kon worden was zeker niet zo bedoeld. Vandaar dat cod zo populair blijft… Trickshot , no scope, throwing knife, 360’s, muktikills, breaching enz…
    ..
    Terug naar titan fall

    Titan fall gebruikt al deze dingen ook weer! Als je tenminste als SOLDIER speelt. Die titans zijn niks voor mij. Geef mij maar de soldiers dus. Alhoewel het zeer goed bedacht is…

    Ik heb al maanden niks meer gekeken van titan fall. Maar het ziet er sowieso een topper uit. Activision ruikt onraad, dus wat doen ze? Zelf een spin off creëren in hun cod universum… *kuh *kuhanced warkuhe*

  19. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Ik heb vorig jaar al een nieuwsbericht gemaakt over Vince Zampella die tegenover Geoff Keighley van Gametrailers vertelde dat Titanfall 2 naar de PS4 komt. Microsoft heeft alleen een deal gesloten voor het eerste deel qua uitgeversrechten. Het kan eventueel een tiimed exclusive zijn, maar denk het niet.

    Wellicht denk je wel dat dit best dom is van EA aangezien de PS4 7 miljoen keer is verkocht, maar Microsoft heeft meebetaald aan de ontwikkeling van Titanfall en EA heeft zo op een goedkopere wijze een totaal nieuwe IP neergezet waar altijd risico´s aan vast zitten.

    Ik verwacht (even mijn glazen bol pakken) in 2015 een aankondiging voor de sequel en in 2016 zal die dan in het tweede kwartaal verschijnen. Ik heb er wel zin in, want eens wat anders dan de BF´s en CoD´s.

  20. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    .

    Ik heb al maanden niks meer gekeken van titan fall. Maar het ziet er sowieso een topper uit. Activision ruikt onraad, dus wat doen ze? Zelf een spin off creëren in hun cod universum… *kuh *kuhanced warkuhe*

    Je snapt toch wel dat sledgehammer al lang hiermee bezig is ? Dus voordat titanfall zelf aangekondigd was.

  21. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Je snapt toch wel dat sledgehammer al lang hiermee bezig is ? Dus voordat titanfall zelf aangekondigd was.

    1 Activision is de uitgever
    2 de devs van mw1 en 2: infinity ward
    3 de devs van mw3: infinity ward maar niet meer hetzelfde team(gewoon een nieuwe groep met oude devs erbij) en sledge hammer games….
    4 de devs van world at war, black ops 1,2: treyarch…
    5 call of duty ghost: infinity ward
    6 call of duty advanced warefare: het lange project van sledge hammer games…
    7 respawn entertainment: EA is de uitgever, de originele breinen achter de revolutionaire shooter…. Titan fall was ook al lang in progress….

    8 sledgehammer games kan inderdaad hier al een gedachte van gehad hebben. Maar het zou me niet verbazen dat Activision hun de opdracht gaf dingen te copy catten…..

    9: ON TOPIC!
    @faunus en dergelijke: tuurlijk weet ik dat je dit artikel hebt gepost een jaar geleden. N4G is een van de eerste sites met gamenews! Alle artikels van watch dogs bv of geruchten enz lees ik veel eerder op n4g. Daarmee wil ik niet uitsluiten dat psx sense traag is. In tegendeel, jullie zijn OK! Ik wil gewoon bedoelen dat het over een ander artikel gaat! Er is een verschil dat titan fall 2 of titan fall ooit nog op de ps4 gaat, ipv een bevestiging van een insider dat TITAN FALL AL EEN BUILD HEEFT VOOR DE PS4, en al runned….

    Anyways het heeft toch geen zin dat ik dit zit te posten als je de verschillen niet begrijpt. Het is dan ook een rumor. Maar wat blijkbaar ook al redelijk veel nu op psx sense wordt gebruikt….

    Moest je N4G een weekje volgen zul je begrijpen met hoeveel onnuttig nieuws en hot news ze afkomen. Het is dan ook een 24/24 7/7 site…

  22. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Altijd leuk als er nieuwe games naar de PS4 komen. Die kunnen we wel gebruiken.
    Maar er zullen ook altijd Xbox-exclusives blijven bestaan (denk ik).

  23. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Beetje raar om te zeggen dat Sledgehammer Respawn aan het kopiëren is. Kan zelfs zijn dat CoD: Advanced Warfare nog langer in ontwikkeling is dan Titanfall…

  24. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Een build kan er best zijn, maar zoals altijd bij elk artikel waar de zogenoemde “insiders” bij komen kijken neem ik eht met een flinke korrel zout. N4G is een site waar een hoop crap ook vandaan komt, maar ook nieuws dat klopt…dat ontken ik dus ook zeker niet.

    Wel is er zoals meerdere al aangeven een deal met MS, in hoeverre die deal blijft staan en/of er sprake is van contractbreuk wanneer de game wel richting de Playstation komt (mocht dat uberhaupt zo zijn) is maar de vraag.

    Dat een game runt middels een build op een ander platform is geen directe indicatie dat de game ook op dat platform uitkomt, het kan ook een test zijn om te zien of de game soepel draait wat vervolgens meegenomen kan worden in het ontwikkelproces voor het vervolg.

    Er is teveel speculatie in mijn optiek om te zeggen dat die game er komt… teveel losse eindjes zeg maar en te weinig bronnen om het te bevestigen.
    Industrie insiders zijn leuk hoor, maar in deze wereld waar iedereen op het internet een naam kan maken voor zichzelf of een hype er om heen kan creeeren moet je niet alles willen geloven. Je kunt er beter vanuit gaan dat iets niet zo is en dan aangenaam verrast worden dan je hoop te vestigen op iets wat niet zo hoeft te zijn.

    Ook het roepen dat de ene ontwikkelaar de andere zijn ideeen kopieert is iets wat lastig waar te maken is. Het creatieve proces is namelijk niet iets waar je als bedenker exclusief recht op hebt tijdens de bedenk fase en het is dus ook niet ondenkbaar dat andere mensen hetzelfde idee verzinnen in grove lijnen.

    Maar al met al, mocht de game wel komen is het leuk voor hen die erop zitten te wachten, persoonlijk zou ik er echter niet mijn geld op inzetten en zie ik de kans groter in dat deel 2 snel aangekondigd wordt voor alle platformen… wie zou het zeggen? Mocht het wel zo zijn, dan zijn er in dit forum behoorlijk wat “insiders” te vinden zeg maar 😉 (lol)

  25. 249 XP
    Timon's avatar

    Weer zo’n futuristisch ruk spel. Als hij komt, sla ik ‘m zonder twijfel over.