Forum

Topic: Playstation 4 krijgt hardware boost. Gerucht

Anoniem's avatar

http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/playstation-4-krijgt-performance-boost/

De titel zegt het al.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dat nieuws is volgens mij al weer een maand (of ouder) oud. Heb ik ook al ergens hier op de site getypt (AMD: als Sony het will.. is de mogelijkheid er).

  2. 371 XP
    Booyah's avatar

    Zou best wel kunnen. Ik zie wel wat de toekomst brengt.

  3. 242 XP
    Xnator's avatar

    Hoop maar op niks…Dit is werkelijk standaard bij iedere cpu’s/gpu’s. Het zijn “reserve” cores of opvul cores voor de afwerking van een processor. Dit doet de kosten flink onderdrukken. Waarom precies weet ik niet, maar het is nou eenmaal zo xD Het artikel geeft valse hoop op iets wat gewoon normaal is in een processor. Was natuurlijk wel leuk geweest maar helaas.

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Gaat niet gebeuren, dat zou nl betekenen dat niet alle consoles gelijke performance hebben, tenzij ze het retro-activeren.

  5. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Als het Power Unlimited artikel echt was gelezen hadden jullie gemerkt dat het hier ging om het optimaliseren van de software voor de hardware, dat is wel degelijk een mogelijkheid, ze gaan niet een betere PS4 maken na de release van de eerste versie, dan naai je, je andere klanten big time.

  6. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Als het Power Unlimited artikel echt was gelezen hadden jullie gemerkt dat het hier ging om het optimaliseren van de software voor de hardware, dat is wel degelijk een mogelijkheid, ze gaan niet een betere PS4 maken na de release van de eerste versie, dan naai je, je andere klanten big time.

    Precies! het wordt dan gewoon een software update die de performance van je ps4 misschien met 30% verhoogt 🙂

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Precies! het wordt dan gewoon een software update die de performance van je ps4 misschien met 30% verhoogt 🙂

    Net als bij de xbox-one zal het eerder 8 a 10% zijn, misschien voor de PS4 ietsje meer maar niet zo veel als bij de pc.

  8. 242 XP
    Xnator's avatar

    Niet duidelijk vermeld aan mijn kant maar ik reageerde niet op het PU artikel maar de link van DRAGONBLADEX 😉