Forum

Topic: Zomer komt er aan! en ga jij op vakantie of heb je andere plannen?

Anoniem's avatar

Zoo net als vandaag weer eens genieten van het P*rno weer.. Maar zoals altijd laten dagen zoals vandaag mij weer flashbacken naar al mijn vakanties 🙂 . Waarna eigenlijk mijn innerlijke stem zich afvroeg wat gaan jullie allemaal doen? Deze zomer qua vakanties/uitjes…

Ik zelf deze zomer weinig.. Aangezien ik me eerste verwacht rondt juli 🙂 , Wel plannen om weer naar Oostenrijk te gaan einde dit jaar.. Maar deze zomer weinig dan alleen wat motor rijden en veel wandelen met de maxi cosi 😮 …

Maar vertel en maak me jaloers ; )

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

44 reacties

  1. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Alleen de Zwarte Cross camping zoals elk jaar, word nu jaar 6 achter elkaar 🙂 en dan plak ik er nog een weekje vrij achteraan!

  2. 247 XP
    robinho123's avatar

    We gaan na het Wk voetbal na Curacao en misschien, ( als mijn vaders werk het toelaat) ook nog een paar dagen naar Orlando in florida. Daarna komt ook meteen onze nieuwe hond, dus dat zal ook wel wat tijd kosten 🙂

  3. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Hahah, alvast gefeliciteerd! Dat word weinig gamen ;). Ik kon kiezen tussen naar Mexico en Italië met een vriend, dus ik ga naar Italië met een vriend van me! Voor de rest van de vakantie bugfield 4 levelen en Watch_Dogs waarschijnlijk!

    We gaan na het Wk voetbal na Curacao en misschien, ( als mijn vaders werk het toelaat) ook nog een paar dagen naar Orlando in florida. Daarna komt ook meteen onze nieuwe hond, dus dat zal ook wel wat tijd kosten 🙂

    In Orlando moet je echt naar Sea World! Ben er geweest en de Kraken en Manta zijn echt epische achtbanen!

  4. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Erg weinig en het liefst zo min mogelijk haha… vanzelfsprekend de gewoonlijke verplichtingen, zoals verjaardagen etc.

    Maar in de planning staan wel een aantal dagtripjes naar oa pretparken, familie en vrienden die niet dicht in de buurt wonen en als het weer het toelaat het strand natuurlijk.
    Ook qua gamen nog wat van de backlog wegwerken als ik de kans krijg, maar dat is niet m’n hoogste prio.

    De vraag is bij mij alleen nog, wanneer ik vakantie op zal nemen :S

    @ Redrum: alvast gefeliciteerd met de kleine (meid of jongen?) 🙂

  5. 247 XP
    robinho123's avatar

    Hahah, alvast gefeliciteerd! Dat word weinig gamen ;). Ik kon kiezen tussen naar Mexico en Italië met een vriend, dus ik ga naar Italië met een vriend van me! Voor de rest van de vakantie bugfield 4 levelen en Watch_Dogs waarschijnlijk!

    In Orlando moet je echt naar Sea World! Ben er geweest en de Kraken en Manta zijn echt epische achtbanen!

    Klopt. Lijkt me ook leuk.
    We zijn er al eens geweest maar toen was ik wat kleiner toen gingen we naar disneyland, ( heel groot, kan je ook wel wat dagen overdoen) en naar movieworld of zo iets. Paar 100 km verderop heb je ook everglades, heb je dat ook gedaan?

  6. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Alleen de Zwarte Cross camping zoals elk jaar, word nu jaar 6 achter elkaar 🙂 en dan plak ik er nog een weekje vrij achteraan!

    hmmm hoe is het getting laid gehalte daar?.

    Erg weinig en het liefst zo min mogelijk haha… vanzelfsprekend de gewoonlijke verplichtingen, zoals verjaardagen etc.

    Maar in de planning staan wel een aantal dagtripjes naar oa pretparken, familie en vrienden die niet dicht in de buurt wonen en als het weer het toelaat het strand natuurlijk.
    Ook qua gamen nog wat van de backlog wegwerken als ik de kans krijg, maar dat is niet m’n hoogste prio.

    De vraag is bij mij alleen nog, wanneer ik vakantie op zal nemen :S

    @ Redrum: alvast gefeliciteerd met de kleine (meid of jongen?) 🙂

    Ja thnx man en een jonguh ;). Haha ja verplichtingen pfff begin er niet over. Maar relaxt zomertje ervan maken duss lekker hoor.

  7. 389 XP
    Suugie's avatar

    hmmm hoe is het getting laid gehalte daar?.

    Gezien ik jaarlijks lees dat er redelijk wat morning after pillen worden verkocht zal ik zeggen dat de kans aanwezig is:P

  8. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Hahah, alvast gefeliciteerd! Dat word weinig gamen ;). Ik kon kiezen tussen naar Mexico en Italië met een vriend, dus ik ga naar Italië met een vriend van me! Voor de rest van de vakantie bugfield 4 levelen en Watch_Dogs waarschijnlijk!

    In Orlando moet je echt naar Sea World! Ben er geweest en de Kraken en Manta zijn echt epische achtbanen!

    Italië lekker man. Ben er zelf nog nooit geweest. .. hoelang gaan jullie?

    En ja bedankt! pff game wordt denk ik wel een stuk minder….. maar gaat het zeker zo goed mogelijk proberen te combineren. . mot me ontspanning houden ey haha

  9. 389 XP
    Suugie's avatar

    Begin augustus 10 dagen Blanes met vrienden en ik moet natuurlijk airbourne zien op de zwarte cross!
    geen weekend voor mij dit jaar, gewoon dagkaart.
    Voor de rest lekker tijd besteden in de achtertuin onder het genot van een biertje en een waterpijp met een opblaasbaar zwembadje voor afkoeling 🙂

  10. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Haha, gefeliciteerd Redrum. Wij verwachten onze kleine meid in september 🙂 dus ook geen verre trips voor mij dit jaar. Wel nog een weekje Center Parcs in juni (jaja, dat mag nu! 😛 ) en ik hoop gewoon dat het mooi weer wordt, dan neem ik ergens nog een weekie vrij tussendoor.

    Voor de rest weinig concrete plannen. Genieten van de rust na de afgelopen hectische maanden (niet alleen vanwege de aankomende gezinsuitbreiding…) als ik de kans krijg!

  11. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ja thnx man en een jonguh ;). Haha ja verplichtingen pfff begin er niet over. Maar relaxt zomertje ervan maken duss lekker hoor.

    Gaaf man, ik zie een klein gamertje in de maak haha 😛 hoop voor je dat je er lekker van kunt genieten deze zomer, gun het je van harte iig.

    Haha, gefeliciteerd Redrum. Wij verwachten onze kleine meid in september 🙂 dus ook geen verre trips voor mij dit jaar. Wel nog een weekje Center Parcs in juni (jaja, dat mag nu! 😛 ) en ik hoop gewoon dat het mooi weer wordt, dan neem ik ergens nog een weekie vrij tussendoor.

    Voor de rest weinig concrete plannen. Genieten van de rust na de afgelopen hectische maanden (niet alleen vanwege de aankomende gezinsuitbreiding…) als ik de kans krijg!

    ook alvast gefeliciteerd Vloetje!

    Wat een babyboom ineens hier op PSX-Sense 😛 haha

  12. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    ook alvast gefeliciteerd Vloetje!

    Wat een babyboom ineens hier op PSX-Sense 😛 haha

    Thanks!!

    Ja inderdaad, je zou bijna denken dat PSN er vorig jaar nogal eens uit heeft gelegen waardoor er tijd was voor andere dingen…. 😛 hahaha

  13. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Gaaf man, ik zie een klein gamertje in de maak haha 😛 hoop voor je dat je er lekker van kunt genieten deze zomer, gun het je van harte iig.

    ook alvast gefeliciteerd Vloetje!

    Wat een babyboom ineens hier op PSX-Sense 😛 haha

    ja thnx! maar gaat zeker goed komen. Lekker coopen met me pupil haha

    Haha, gefeliciteerd Redrum. Wij verwachten onze kleine meid in september 🙂 dus ook geen verre trips voor mij dit jaar. Wel nog een weekje Center Parcs in juni (jaja, dat mag nu! 😛 ) en ik hoop gewoon dat het mooi weer wordt, dan neem ik ergens nog een weekie vrij tussendoor.

    Voor de rest weinig concrete plannen. Genieten van de rust na de afgelopen hectische maanden (niet alleen vanwege de aankomende gezinsuitbreiding…) als ik de kans krijg!

    Haha, gefeliciteerd Redrum. Wij verwachten onze kleine meid in september 🙂 dus ook geen verre trips voor mij dit jaar. Wel nog een weekje Center Parcs in juni (jaja, dat mag nu! 😛 ) en ik hoop gewoon dat het mooi weer wordt, dan neem ik ergens nog een weekie vrij tussendoor.

    Voor de rest weinig concrete plannen. Genieten van de rust na de afgelopen hectische maanden (niet alleen vanwege de aankomende gezinsuitbreiding…) als ik de kans krijg!

    haha super kick man! Gefeliciteerd!!! jaja centerparcs mag nu gewoon hahahah.

  14. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Gezien ik jaarlijks lees dat er redelijk wat morning after pillen worden verkocht zal ik zeggen dat de kans aanwezig is:P

    Dat zit wel goed daar ja :p en gefeliciteerd Vloetje, tof om te horen, hoe lang moet mevrouw Vloei nog? 😉

  15. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Week weg naar Albufeira met maten, Verder gewoon zeker een paar weken lang genieten van de vakantie.

    En alvast proficiat met de aankomende minigamers, @redrum & Vloetje

  16. Mechromancer's avatar

    gamen en nog eens gamen!

    28 augustus
    Papa Roach @ Ronda | TivoliVredenburg

  17. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    En ik zou de topicstarter toch bijna vergeten te feliciteren! 🙂

  18. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Bedankt voor de felicitaties!

    Dat zit wel goed daar ja :p en gefeliciteerd Vloetje, tof om te horen, hoe lang moet mevrouw Vloei nog? 😉

    Goeie vraag… euhh…. Haha, nee, om precies te zijn nog iets minder dan 4 maanden (zitten nu in de 23e week). De verwachte datum is 12 september!

  19. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Gefeliciteerd Vloetje en Red!

    Ikzelf ga deze zomer met mijn vader 3 weken naar Bosnië en vanuit Bosnië nog een weekje naar Kroatie.

  20. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Gefeliciteerd Vloetje en Red!

    Ikzelf ga deze zomer met mijn vader 3 weken naar Bosnië en vanuit Bosnië nog een weekje naar Kroatie.

    thnx! Maar lekker hoor, veel leuke verhalen gehoord over kroatie en vakantie.

    Bedankt voor de felicitaties!

    Goeie vraag… euhh…. Haha, nee, om precies te zijn nog iets minder dan 4 maanden (zitten nu in de 23e week). De verwachte datum is 12 september!

    lachen man! dus je 20 weken echo gehad. en ga je nog voor een pret echo? ik vond het super tof omdat mee te maken.

  21. 36 XP
    SmashingJummy's avatar

    Weekje terschelling met vrienden coma zuipen :p

  22. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik ga lekker 8 daagjes naar Rhodos, om even chill te relaxen. Verder heb ik gewoon les op m’n filmopleiding en zal ik bezig zijn met mijn eindproject voor dit jaar. Lachen dus!

  23. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    twee weken naar Hongarije

  24. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik ga binnenkort een GoPro kopen, dus dat wordt van de zomer veel toffe projectjes doen!

  25. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Klopt. Lijkt me ook leuk.
    We zijn er al eens geweest maar toen was ik wat kleiner toen gingen we naar disneyland, ( heel groot, kan je ook wel wat dagen overdoen) en naar movieworld of zo iets. Paar 100 km verderop heb je ook everglades, heb je dat ook gedaan?

    Disney blijft altijd leuk! Alle parken toen gedaan! Als je van films houd is universal echt heel leuk! Everglades zijn heel gaaf alleen je moet wel oppassen, er lag een kleine alligator op het pad en wij zo van aawwhh en toen zei mn vader opeens, als het kind hier is zal de moeder ook wel in de buurt zijn… En toen zagen we opeens 2 ogen uit het water komen… Heb nog nooit zo hard gerend in mn hele leven! Hahaha veel plezier!

  26. 247 XP
    robinho123's avatar

    Disney blijft altijd leuk! Alle parken toen gedaan! Als je van films houd is universal echt heel leuk! Everglades zijn heel gaaf alleen je moet wel oppassen, er lag een kleine alligator op het pad en wij zo van aawwhh en toen zei mn vader opeens, als het kind hier is zal de moeder ook wel in de buurt zijn… En toen zagen we opeens 2 ogen uit het water komen… Heb nog nooit zo hard gerend in mn hele leven! Hahaha veel plezier!

    Haha dat kan ik begrijpen ja, jij deed dus het wandelpad, wij gingen met een airboot, niet veel dieren gezien, maar toch was het prachtig!

  27. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Gefeliciteerd Red en Vloetje, Zelf ga ik 2 weken naar croatie (makarska) en 1 week naar bosnie bij familie.

  28. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Gefeliciteerd Red en Vloetje, Zelf ga ik 2 weken naar croatie (makarska) en 1 week naar bosnie bij familie.

    High-five! Ik ga ook op familiebezoek. 😀

  29. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Thanks y’all.

    @ BosnianBoss & Assasination-G: Zelf ooit in Bosnië geweest met mijn toenmalige vriendinnetje uit voormalig Joegoslavië (in 2004 alweer). Mooi land, familiebezoek staat gelijk aan lekker eten, gastvrijheid en gezelligheid, ik heb me daar goed vermaakt.
    Succes met wat je daar aantreft na de gebeurtenissen van de afgelopen dagen….

  30. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    In Orlando moet je echt naar Sea World! Ben er geweest en de Kraken en Manta zijn echt epische achtbanen!

    Hahaha, klopt! Ben er ook geweest en vooral die Kraken in Sea World was enorm vet. Ook in Universal Studios was er een vette achtbaan; de Rock it, waarbij je onder een hoek van 90 graden omhooggetakeld wordt en vervolgens een looping hebt met een schroef er bovenop.

    Enne alvast gefeliciteerd vloetje en redrum!

  31. 357 XP
    Mausie's avatar

    Gefeliciteerd mannen die een kleintje verwachten, en wat der op de planning staat eigenlijk vrij weinig, Truckstarfestival, en waarschijnlijk eerst door werken en later pas vakantie en we zien het dan wel.

  32. 34 XP
    Black_Grouse's avatar

    Inderdaad eerst gamen. Daarna lekker NYC en Miami

  33. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Thanks y’all.

    @ BosnianBoss & Assasination-G: Zelf ooit in Bosnië geweest met mijn toenmalige vriendinnetje uit voormalig Joegoslavië (in 2004 alweer). Mooi land, familiebezoek staat gelijk aan lekker eten, gastvrijheid en gezelligheid, ik heb me daar goed vermaakt.
    Succes met wat je daar aantreft na de gebeurtenissen van de afgelopen dagen….

    Ja heel erg al die overstromingen ni normaal.

  34. 362 XP
    Coelers's avatar

    Kom net terug uit Disneyland Paris. Daar ben ik 3 dagen geweest. Was echt weer heel erg leuk. Verder geen vakantieplannen nog dit jaar. In ieder geval Defqon het weekend en Decibel de dag. Misschien later het jaar een paar dagen Rome. Daar zijn we vorig jaar ook geweest en is enorm goed bevallen.

  35. 247 XP
    robinho123's avatar

    Kom net terug uit Disneyland Paris. Daar ben ik 3 dagen geweest. Was echt weer heel erg leuk. Verder geen vakantieplannen nog dit jaar. In ieder geval Defqon het weekend en Decibel de dag. Misschien later het jaar een paar dagen Rome. Daar zijn we vorig jaar ook geweest en is enorm goed bevallen.

    Disneyland parijs is inderdaad echt leuk. Goed dat je 3 dagen deed. Had je daar genoeg aan? Wij deden 4 omdat we ook alles wouden zien. ( dat was ook de 1e keer). daarna deden we 2 dagen.

  36. 2457 XP
    peyj's avatar

    3 weken USA. Het Zuid-westen om precies te zijn. Californië, Nevada en Utah.

  37. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik ga waarschijnlijk weer naar Disneyland Paris alleen niet in de zomervakantie maar pas daarna
    Wij doen dit namelijk altijd omdat iedereen dan weer op school zit waardoor het toch net iets rustiger is in het park en je iets minder lang hoeft te wachten bij alle attracties

  38. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Ik ga waarschijnlijk weer naar Disneyland Paris alleen niet in de zomervakantie maar pas daarna
    Wij doen dit namelijk altijd omdat iedereen dan weer op school zit waardoor het toch net iets rustiger is in het park en je iets minder lang hoeft te wachten bij alle attracties

    Slim aangepakt 😉 weet je tenminste zeker dat je een grote kans heb om samen met pluto en micky op de foto kan 🙂

    3 weken USA. Het Zuid-westen om precies te zijn. Californië, Nevada en Utah.

    dat is ook wel stoer! soort vaan roadtrip?

  39. 2457 XP
    peyj's avatar

    dat is ook wel stoer! soort vaan roadtrip?

    jaaa, ben er nu net een paar dagen. Momenteel 42 graden waren ik ben. En morgen naar Vegas;).

  40. Redacteur - 62 XP
    steescake's avatar

    Ik ben in juni al naar Duitsland geweest voor een midweek, in augustus gamescom (ook wel een beetje vakantie) en in september een week centerparcs.

    En gefeliciteerd a.s vaders, voed ze goed op met games 😉

  41. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Ik ga voor de tweede keer achter elkaar naar Gamescom in Duitsland en voorde rest lekker rusten en even bij komen 😛
    Plus dat ik ook jarig ben in Augustus dus dat komt er ook nog bij.

  42. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    jaaa, ben er nu net een paar dagen. Momenteel 42 graden waren ik ben. En morgen naar Vegas;).

    en heb je er van genoten? en hoe was sin city? 🙂

    Ik ben in juni al naar Duitsland geweest voor een midweek, in augustus gamescom (ook wel een beetje vakantie) en in september een week centerparcs.

    En gefeliciteerd a.s vaders, voed ze goed op met games 😉

    Duitsland en Oostenrijk wel altijd een van me favo plekken om te gaan vooral in het najaar 🙂 .

    en ik ga me best doen.. nu al 3 weken papa en hij volgt al me gamepad met zijn oogjes haha, dus veel belovend :p

  43. 2457 XP
    peyj's avatar

    en heb je er van genoten? en hoe was sin city? 🙂

    Super vakantie, als je er tijd voor hebt (en het geld) er voor hebt kan ik het echt aanraden om een roadtrip in de VS te doen. En Vegas blijft Vegas hè ;). Over de top en spectaculair XD. We zaten zelf aan Fremont Street, vind ik zelf een mooier stuk dan de Strip.

  44. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Super vakantie, als je er tijd voor hebt (en het geld) er voor hebt kan ik het echt aanraden om een roadtrip in de VS te doen. En Vegas blijft Vegas hè ;). Over de top en spectaculair XD. We zaten zelf aan Fremont Street, vind ik zelf een mooier stuk dan de Strip.

    haha okok klinkt heel goed 🙂 Mooi dat je er van genoten hebt kerel!.
    Gaat zoieso een keer America en Canada doen. Nu even andere prioriteiten.
    Road trip Canada op de motor en USA in een auto 🙂