Forum

Topic: Playstation 4 nieuwe voorraad !!!!!!

Anoniem's avatar

Ik was aan het zoeken waar je een ps4 kan bestellen en ik heb een site gevonden waar hij leverbaar is voor 400 euro.
http://www.buurtnerds.nl/playstation-consoles/playstation-4-us.html

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Hou er wel rekening mee dat dit PS4’s zijn die uit de US zijn geïmporteerd. Je kan alle games spelen (die zijn regiovrij) maar wil je ook Bluray films kijken dan gaat dat niet werken. Er zit namelijk wel een regiolock op de PS4 op Bluray films.

    Overigens kan je ook niet bij Sony aankloppen voor garantie en moet de verkoper dit voor je regelen. De PS4 komt uit de US (US serienummer) en valt niet onder de garantie bij Sony EU/NL. De website moet wel 2 jaar garantie bieden, dus moet je ook alles bij de winkel regelen. Geen probleem opzich, maar als de webshop opeens besluit om te stoppen of failliet raakt heb je een probleem.

  2. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik zag bij mijn plaatselijke Bart Smit de bundel met Watch Dogs op voorraad staan.

  3. 23 XP
    MechromancerNLD's avatar

    Zojuist een mail ontvangen dat hij verzonden wordt! 😀

  4. 2623 XP
  5. 2623 XP
  6. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Omdat ik geen apart topic wil openen hiervoor:

    De PS4 is op dit moment (12-06-2014) DIRECT LEVERBAAR bij Wehkamp!

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Is vanaf nu praktisch beschikbaar in de lokale Mediamarkt en dergelijke webshops zoals bol, bartsmit etc.

  8. 454 XP
    desauzenman's avatar

    Mediamarkt heb je weinig kan vorige week waren er 60 binnen gekomen in zoetermeer en gisteren waren er nog maar 10 ik ben een van de gelukkige van die 10.

    Prijs was 399 – zonder game.

  9. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Mediamarkt heb je weinig kan vorige week waren er 60 binnen gekomen in zoetermeer en gisteren waren er nog maar 10 ik ben een van de gelukkige van die 10.

    Prijs was 399 – zonder game.

    Lol, ik had samen met een maat van me de 2 laatste bij de intertoys in zoetermeer…

    dus ja, ik ben nu ook een gelukkige eigenaar van een ps4 🙂

  10. 53 XP
    TheDutchGamer's avatar

    Alle Dixons hebben de PS4 in voorraad.
    Ik heb me PS4 al sinds de launch.
    Maar ik ga volgende maand me PS4 verkopen in Brazilie.
    En wanneer ik in Augustus terug kom wou ik een nieuwe halen.
    Dus had ik er gisteren een gereserveerd.
    Kreeg ik vandaag een email dat ik me bestelling kan op halen :P.
    Moet de bestelling dus annuleren 😛