Forum

Topic: Dualshock 4 kopen

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb een tijdje al de PS4 in bezit en wanneer vrienden van mij komen kan ik nooit samen spelen, omdat ik maar één controller heb.
Daarom ben ik van plan een nieuwe dualshock 4 te kopen. De blauwe editie. Alleen zie ik op heel veel webshop dat de levertijd heel lang is. Weet iemand van jullie een shop waar hij niet al te duur is en een korte levertijd heeft?

(Het gaat dus om de blauwe Dualshock 4)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 30 XP
    edraket's avatar

    Bij MyCom staat thuisbezorgd op 19 juni, maar aangezien hij overal op levertijd onbekend staat zou ik dat met een korreltje zout nemen.

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Bij Sony Nederland hebben ze geen idee wanneer er een nieuwe lading komt. Kan 2 maanden zijn, kan 3 maanden zijn, kan 6 maanden zijn.

  3. 802 XP
    phinal's avatar

    Zou iemand aan mij misschien uit kunnen leggen wat er zo bijzonder is aan die gekleurde controllers? Want ik ben die al een paar keer in saturn tegengekomen maar ik vind ze gewoon lelijk (mijn mening).

  4. 85 XP
    Davey's avatar

    Ze zijn gewoon een andere kleur of je ze leuk vind of niet dat is je eigen mening

    Deze controllers zijn wel vetter maar wel lange levertijd en wat duurder. http://imaginecontrollers.com/shop/
    Of je koopt net als ik een scuf

  5. 802 XP
    phinal's avatar

    Oh… Als dat alles is..
    BTW: ik heb de mijne ook bij imaginecontrollers gekocht

  6. 17 XP
    B-masterkill's avatar

    Imaginecontroller vind ik toch wel te duur…

  7. 85 XP
    Davey's avatar

    Dan moet je wachten voor de blauwe of een normale controller kopen

  8. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Net ff voor je verscheidene websites afgegaan en allemaal een onbekende levertijd.

  9. 85 XP
    Davey's avatar

    Maar hoe snel wil je die controller en wil je perse een blauwe/rode

  10. 8865 XP
    7th-son's avatar

    Toevallig van de week nog in de mediamarkt geweest, en daar hebben ze al moeite met de normale PS4 controller, erg moeilijk leverbaar
    Ook bij intertoys is dit het geval.

    Bij bart smit in amsterdam noord zag ik daarentegen vorige week nog een 5-tal controllers liggen
    beetje vreemd, maar goed

  11. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Eind deze maand komt er een nieuwe lading binnen!

  12. 17 XP
    B-masterkill's avatar

    Eind deze maand komt er een nieuwe lading binnen!

    Hoe weet je dit? Waar heb je de informatie vandaan?

  13. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Hoe weet je dit? Waar heb je de informatie vandaan?

    Ik had het via Facebook aan PlayStation Nederland gevraagd. Die zeiden dat toen.

  14. 17 XP
    B-masterkill's avatar

    Ik ga denk ik de blauwe dualshock 4 kopen bij wehkamp.nl. De levertijd hierop is meer dan 5 weken.
    Zal dit echt zijn en pas heel laat ontvangen of is dit gedaan, omdat ze niet precies weten wanneer de volgende levering is?

  15. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik ga denk ik de blauwe dualshock 4 kopen bij wehkamp.nl. De levertijd hierop is meer dan 5 weken.
    Zal dit echt zijn en pas heel laat ontvangen of is dit gedaan, omdat ze niet precies weten wanneer de volgende levering is?

    Indicatie datum.

  16. 17 XP
    B-masterkill's avatar

    Als dat waar is, ga ik hem daar niet bestellen.
    Dit duurt me te lang voor een controller en op andere sites zijn de levertijden korter.

  17. 593 XP
    tovenaar's avatar

    mediamarkt arnhem heeft een heel rek volhangen met zwarte ds4.