Forum

Topic: E3 verslaggeving

Anoniem's avatar

Game insider heeft tess milne, ign heeft wytske en annick ……. Wij hebben roel en lennard 🙂 Ik wilde even meedelen dat ik niet kan wachten op jullie e3 verslag en vertellen dat jullie werk gewaardeerd wordt. Keep up the good work.

Ik wilde dit eigenlijk bij de stamkroeg kwijt maar dat deel bleek niet te werken.

Misschien een draadje voor vragen die roel en lennard daar kunnen voorleggen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Game insider? xD Je mag gerust Insidegamer typen hoor :p
    Ik ga de hele livestream van Gamekings kijken tot een uurtje of 5:30

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    Game insider? xD Je mag gerust Insidegamer typen hoor :p
    Ik ga de hele livestream van Gamekings kijken tot een uurtje of 5:30

    Ha ha ha, ik kom er ook bijna nooit 🙂 ik kom liever op psx sense

  3. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ha ha ha, ik kom er ook bijna nooit 🙂 ik kom liever op psx sense

    InsideGamer is erg achteruit gegaan helaas. Ik keek er eerst altijd op maar nu PU en PSX-Sense.

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    InsideGamer is erg achteruit gegaan helaas. Ik keek er eerst altijd op maar nu PU en PSX-Sense.

    Sinds Jelle weg is, is Insidegamer naar de knoppen gegaan

  5. 371 XP
    Booyah's avatar

    Sinds Jelle weg is, is Insidegamer naar de knoppen gegaan

    Precies.

  6. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    Game insider? xD Je mag gerust Insidegamer typen hoor :p
    Ik ga de hele livestream van Gamekings kijken tot een uurtje of 5:30

    het programma van gamekings is idd wel nice, iig compleet, hoef je niet steeds te wisselen 🙂 jammer van sony, had wel iets vroeger gemogen maar goed e3 missen no way.

    alleen nog ff uitzoeken hoe laat dying light komt. toch wel de game waar ik het meeste op zit te wachten!

  7. 486 XP
    4_the_players's avatar

    het programma van gamekings is idd wel nice, iig compleet, hoef je niet steeds te wisselen 🙂 jammer van sony, had wel iets vroeger gemogen maar goed e3 missen no way.

    alleen nog ff uitzoeken hoe laat dying light komt. toch wel de game waar ik het meeste op zit te wachten!

    Hetzelfde hierzo !!