Forum

Topic: Klein make-up probleempje…

Anoniem's avatar

Hallo,

mijn controller was na een lange tijd wel een beetje vies geworden.
Dus wou ik hem schoonmaken maar water hielp niet echt dus ik dacht dat alcohol een goede oplossing zou zijn maar ik had het helaas niet in huis dus heb ik de nagellak remover gepakt en nu ziet mijn controller zo uit en ik krijg het niet eraf….:((
iemand enig idee hoe ik hem eraf krijg want nu is hij nog lelijker…
maar hij voelt wel lekker aan eerlijk gezegd. Alsof hij mat is zegmaar…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

35 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Volgens mij kennen zorgt het ervoor dat verf eraf gaat xD Denk dus niet dat je hem weer als vroeger zal krijgen, tenzij je het opnieuw verft. Mijn tip naar jou toe: op ebay kan je stickertjes kopen voor je controller circa 2 euro. Dan ziet het er nog vet uit ook.

    Voorbeeld van de duizenden stickers: http://i.ebayimg.com/00/s/ODAwWDgwMA==/z/~PMAAOxyUylTUL8z/$_57.JPG

  2. 106 XP
    samet5's avatar

    oeee die zijn wel vett!! thanks!

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    oeee die zijn wel vett!! thanks!

    Geen dank:)

  4. 1199 XP
    chris65's avatar

    Je controller is aangevreten door het aceton in de nagellakremover. Dat krijg je niet meer goed. Alleen zo’n sticker. Ik moet wel zeggen dat m’n mond openviel toen ik las dat je het met nagellakremover had schoongemaakt 🙂

  5. 85 XP
    Davey's avatar

    Hahaha hoe kom je erop om nagellak remover te gebruiken ??

  6. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Je kan bij bol ook een soort van hoesje voor om je controller kopen vind het zelf alleen niet zo mooi.https://m.bol.com/nl/p/calibur11-controller-silicone-beschermhoes-ps4/9200000019666612/

  7. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Je kan bij bol ook een soort van hoesje voor om je controller kopen vind het zelf alleen niet zo mooi.https://m.bol.com/nl/p/calibur11-controller-silicone-beschermhoes-ps4/9200000019666612/

    Die heb je ook op ebay voor een paar euro

  8. 106 XP
    samet5's avatar

    Hahaha hoe kom je erop om nagellak remover te gebruiken ??

    ik had geen alcohol in huis dus ik zocht iets waar alcohol in zat en ik vond die nagellak remover..?

  9. 260 XP
    Erik026's avatar

    het heeft wel wat toch? unieke look 🙂

  10. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Hahaha hoe kom je erop om nagellak remover te gebruiken ??

    De logica van een mens. Lol.. ^_^

  11. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    ik had geen alcohol in huis dus ik zocht iets waar alcohol in zat en ik vond die nagellak remover..?

    Gebruik ammoniak. Voortaan maakt ook mega goed schoon en die lucht is ook gauw weg. Maar wel een dome actie dit :(. En wat doe jij met nagellakremover in huis 😛

  12. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Kunststoffen kunnen daardoor wit uitslaan ja.
    Je kan proberen om auto cockpit-spray te gebruiken maar ik vrees (weet wel zeker) dat ook dat niet meer helpt.
    In nagellak/makeUp remover zitten volgens mij weekmakers, en dat kan bij met name zachte kunststoffen behoorlijk in bijten.
    Bij kunstof dat witte strepen/vlekken heeft gekregen doordat het verbogen is enz ‘kan een haarfohn wonderen doen’ maar weet niet of dit ook bij dit probleem werk.

  13. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Volgende keer zoutzuur gebruiken

  14. 85 XP
    Davey's avatar

    Volgende keer zoutzuur gebruiken

    Zou ik ook doen werkt 100% xD. En je hoeft geeneens meer een topic temaken

  15. 106 XP
    samet5's avatar

    Zou ik ook doen werkt 100% xD. En je hoeft geeneens meer een topic temaken

    waar krijg ik zoutzuur?

  16. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    waar krijg ik zoutzuur?

    Ondere andere bij de Bouwcenter

  17. 8864 XP
    7th-son's avatar

    waar krijg ik zoutzuur?

    Pas wel op met je handjes en dergelijke…

  18. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Doet de touchpad het nog?

  19. 242 XP
    Xnator's avatar

    OMG jongens, zoutzuur haha xD Gebruik het aub niet! Dat spul eet je controller helemaal op xD

  20. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Waar was je met je gedachten toen je de remover uitsmeerde over je controller,
    als je de sticker voor de controller gebruikt, is je probleem opgelost, gelukkig voor jou 🙂

  21. 8864 XP
    7th-son's avatar

    OMG jongens, zoutzuur haha xD Gebruik het aub niet! Dat spul eet je controller helemaal op xD

    ik denk dat hij het al heeft geprobeerd haha

    Waar was je met je gedachten toen je de remover uitsmeerde over je controller,
    als je de sticker voor de controller gebruikt, is je probleem opgelost, gelukkig voor jou 🙂

    Ik betwijfel het, de controller zelf ziet er vrij misvormd uit in deze staat, en ik denk ook niet dat het touchpad nog werkt

  22. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    ik denk dat hij het al heeft geprobeerd haha

    Ik betwijfel het, de controller zelf ziet er vrij misvormd uit in deze staat, en ik denk ook niet dat het touchpad nog werkt

    Het touchpad zou wel.nog werken maar zo ruwe plek werkt niet fijn. Ik zou lekker een nieuw padje kopen en je controle spuiten.. Want het ziet er niet uit. Zoals ik al zei erg dome actie dit. Welke gek gebruik nou aceton. Je had ammoniak moeten gebruiken dat maakt erg goed schoon zonder schade aan je producten.

  23. 242 XP
    Xnator's avatar

    ik denk dat hij het al heeft geprobeerd haha

    Heb het gelukkig nog nooit gedaan. Wel vaak genoeg gewerkt met dat spul en kan me goed fantaseren wat het doet met een controller xD

  24. 106 XP
    samet5's avatar

    Hey jongens de trackpad doet het gewoon nog maar de controller voelt nu wel fijner aan want eerder was hij ruw nu is hij mat geworden maar het ziet er gewoon niet uit.. 🙁 ik ga gewoon vaker spelen tot die thumbsticks versleten worden en met mn garantie langs mediamarkt…

  25. 357 XP
    Mausie's avatar

    Hey jongens de trackpad doet het gewoon nog maar de controller voelt nu wel fijner aan want eerder was hij ruw nu is hij mat geworden maar het ziet er gewoon niet uit.. 🙁 ik ga gewoon vaker spelen tot die thumbsticks versleten worden en met mn garantie langs mediamarkt…

    En jij denkt dat je dan een nieuwe krijgt als hun zien wat er met je controller is gebeurt, dan zeggen hun gewoon dat je er niet zuinig mee hebt gespeeld/omgegaan bent en kun je zo met de oude controller door de deur terug.

  26. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Hey jongens de trackpad doet het gewoon nog maar de controller voelt nu wel fijner aan want eerder was hij ruw nu is hij mat geworden maar het ziet er gewoon niet uit.. 🙁 ik ga gewoon vaker spelen tot die thumbsticks versleten worden en met mn garantie langs mediamarkt…

    Mijn advies: Vertel de waarheid aan een sony medewerker, ze willen daar nog wel eens coulant zijn. Grote kans dat je een nieuwe krijgt opgestuurd.

  27. 106 XP
    samet5's avatar

    Mijn advies: Vertel de waarheid aan een sony medewerker, ze willen daar nog wel eens coulant zijn. Grote kans dat je een nieuwe krijgt opgestuurd.

    k zal eens proberen om sony te bellen als dat niet lukt ga ik gewoon langs mediamarkt want over die nagellak probleem xD kunnen ze me niks maken, want het gaat nog altijd om die thumbsticks

  28. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    k zal eens proberen om sony te bellen als dat niet lukt ga ik gewoon langs mediamarkt want over die nagellak probleem xD kunnen ze me niks maken, want het gaat nog altijd om die thumbsticks

    Neem het gesprek aub op lol

  29. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Neem het gesprek aub op lol

    +1

    ik wil die reactie wel eens horen hahaha

  30. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    k zal eens proberen om sony te bellen als dat niet lukt ga ik gewoon langs mediamarkt want over die nagellak probleem xD kunnen ze me niks maken, want het gaat nog altijd om die thumbsticks

    Ben je nou dom.? , wat ze wel kunnen doen is je analoog vervangen je gaat echt geen nieuwe krijgen en je zult uitgelachen worden bij Sony hoe op dit dome idee kwam, je staat hier ook al dik voor paar

  31. 106 XP
    samet5's avatar

    Pik anders koop ik gewoon een nieuwe hahah ben niet zo een skeertimer zoals jij..

    Volgende x was ik hem gewoon met wasbenzine maar nagellak doe ik niet meer 🙂

  32. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Pik anders koop ik gewoon een nieuwe hahah ben niet zo een skeertimer zoals jij..

    Volgende x was ik hem gewoon met wasbenzine maar nagellak doe ik niet meer 🙂

    Wasbenzine is ook niet echt goed wel veel minder agressieve dan aceton ammoniak eigenwijs jong , maar mij maak het niet uit als je al je controllers verneukt , weet eigenlijk niet wat jij met je controllers uithaalt dat die zware middelen nodig heb , ik wil het ook niet weten ben bang voor je antwoord 😛 maar mijn ps4 controllers is nog brand schoon dus is nog geen ÊÊn x schoongemaakt

  33. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Hey jongens de trackpad doet het gewoon nog maar de controller voelt nu wel fijner aan want eerder was hij ruw nu is hij mat geworden maar het ziet er gewoon niet uit.. 🙁 ik ga gewoon vaker spelen tot die thumbsticks versleten worden en met mn garantie langs mediamarkt…

    Hahahahaha jij denkt echt dat je nu nog recht hebt op garantie, sorry maar dan moet ik je echt uit je droom helpen want dit gaat niemand vergoeden je hebt zelf je controller gesloopt. Volgende keer gewoon perslucht gebruiken en een antistatisch doekje.

  34. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    voortaan je controller gewoon niet in donkere plekken stoppen xD.
    maarja gewoon met een doekje schoenmaken en zorgen dat het niet zo ver komt dat je zulke middelen hoeft te gebruiken

  35. 17 XP
    CookieMonster's avatar

    Lekker slim.. misschien helpt wat foundation om het te maskeren :p