Forum

Topic: Klein vraagje

Anoniem's avatar

Ik heb een probleem.

Als ik mijn ps plus wil verlengen moet ik meteen ook een creditcard toevoegen maar ik heb er geen nu kan ik dus niks verlengen ik wil gewoon via ideal doen en ik heb al geld op mn beurs in de store maar het moet via creditcard en nu?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 20 XP
    KillBoy-NL's avatar

    Ik heb een probleem.

    Als ik mijn ps plus wil verlengen moet ik meteen ook een creditcard toevoegen maar ik heb er geen nu kan ik dus niks verlengen ik wil gewoon via ideal doen en ik heb al geld op mn beurs in de store maar het moet via creditcard en nu?

    Je kan via de store op de website van playstation wel met ideal geld toevoegen en dan zou je met dat geld psn plus kunnen kopen in de store

    Succes

  2. 106 XP
    samet5's avatar

    Ja is al opgelost met de abbonoment van 6,99 moet je een creditcard toevoegen het is *verplicht* snap niet waarom?
    maar ik heb gewoon van 14,99 gedaan en de ideal optie is al in de store dus geen site meer gelukkig..

  3. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ja is al opgelost met de abbonoment van 6,99 moet je een creditcard toevoegen het is *verplicht* snap niet waarom?
    maar ik heb gewoon van 14,99 gedaan en de ideal optie is al in de store dus geen site meer gelukkig..

    Ja bij die van 6,99 heb je een creditcard nodig en voor derest niet. Denk dat dat iets te doen heeft met automatisch verlengen.