Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Het zou wel cool zijn maar het lijkt me onwaarschijnlijk aangezien de eerste playstation all stars redelijk slecht verkocht (ik vond het jammer aangezien ik het een tof spel vond).
    Maar als die wordt aangekondig hoop ik dat er een paar leuke personages bij zitten zoals bijv: iemand uit disgaea of snake in plaats van raiden

  2. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Wat hierboven al staat: volgens mij was deel 1 geen groot succes (ik heb hem wel, maar ook heel weinig gespeeld).
    Dus ik vraag me af of er een deel 2 komt…

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Het zou wel cool zijn maar het lijkt me onwaarschijnlijk aangezien de eerste playstation all stars redelijk slecht verkocht (ik vond het jammer aangezien ik het een tof spel vond).
    Maar als die wordt aangekondig hoop ik dat er een paar leuke personages bij zitten zoals bijv: iemand uit disgaea of snake in plaats van raiden

    Als ze de multiplayer fiksen dan word de game al zo veel beter. 😀

  4. 802 XP
    phinal's avatar

    De multiplayer fixen?
    Ik had er geen problemen mee (behalve dat er zo veel noobs waren die met raiden gingen button mashen)

  5. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    De multiplayer fixen?
    Ik had er geen problemen mee (behalve dat er zo veel noobs waren die met raiden gingen button mashen)

    Ik kreeg zoveel disconnect en het duurde zolang voordat ik kon spelendat was bij mij een echt probleem. En hopelijk krijgen we een echte eindbaas als het komt welteverstaan.

  6. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ik heb hem ook en bijna niet aangeraakt helaas door de vele goede games die al me tijd hebben opgeslokt! Maar het is gewoon een andere generatie/tijd. Dit was vet 10 jaar geleden op de Nintendo! Maar mocht er een deel 2 komen dan haal ik die ook uit de budgetbak,

  7. 518 XP
    recsto's avatar

    het is dat ik hem gekregen heb op promo disc anders had ik hem zelf waarschijnlijk pas gekocht als hij een tientje is.niet veel gespeeld maar het was wel vermakkelijk. als ze meer personages toevoegen. bv sully elena cloe uit uncharted. en niet 1/2 personages per game. ik was zelf snel uitgekeken op de personages