Forum

Topic: Call of Duty: Ghosts PS4 – DLC wil niet downloaden

Anoniem's avatar

Mijn broer wilde vandaag de Devastation mappack voor Ghosts downloaden op de PS4. Hij heeft de Season Pass en zou het dus gratis kunnen krijgen. Als hij de dlc in de PlayStation Store zoekt, krijgt hij te zien dat hij het niet kan downloaden. Als verdere informatie wordt dan wat gezegd over ouderlijk toezicht. Echter staan bij zijn instellingen ouderlijk toezicht uit. Ik heb dit op mijn PS4 (waar Devastation al.gedownload is) nagekeken. Ik krijg precies dezelfde melding in de PS Store.

Daarna heeft mijn broer de mappack opgezocht in de ingame store. Hier staat de Onslaught mappack wel, maar de Devastation mappack ontbreekt. Weet iemand hoe dit kan?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    waarschijnlijk heeft het te maken met tijdverschil. Is hij vandaag uitgekomen? Ik hou me niet meer echt bezig met COD maar als hij niet in de Ingame store staat is hij nog niet online

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    waarschijnlijk heeft het te maken met tijdverschil. Is hij vandaag uitgekomen? Ik hou me niet meer echt bezig met COD maar als hij niet in de Ingame store staat is hij nog niet online

    Nee, hij is al een paar weken uit.

  3. 802 XP
    phinal's avatar

    Probeer het via de pc naar de ps 4 te downloaden

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Probeer het via de pc naar de ps 4 te downloaden

    Gaat ie even proberen, laat straks wel wat horen!

    EDIT: Op pc geeft ie de melding dat de content via de Season Pass al in bezit is. De mappack kan ook niet via de pc store gedownload worden naar de PS4.

  5. 802 XP
    phinal's avatar

    Gaat ie even proberen, laat straks wel wat horen!

    EDIT: Op pc geeft ie de melding dat de content via de Season Pass al in bezit is. De mappack kan ook niet via de pc store gedownload worden naar de PS4.

    Als die op de pc zegt dat die al in bezit is raad ik je aan om in je downloadlijst op pc te kijken

  6. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Als die op de pc zegt dat die al in bezit is raad ik je aan om in je downloadlijst op pc te kijken

    Ook dit werkte niet. 🙁

  7. 802 XP
    phinal's avatar

    Sorry maar meer kan ik niet verzinnen want ik ben ook maar een speler