Forum

Topic: Barsmit Ps4 besteld 11-6-14

Anoniem's avatar

Zojuist een ps4 besteld bij bart smit, 17:57 (voor 18:00 uur is morgen in huis)
Als ie word verstuurd krijg je n track and trace code. Maar zojuist ontving ik een mailtje waar dit in stond:
Bedankt voor je bestelling in onze webshop.
Vanwege onvoorziene omstandigheden is het helaas niet mogelijk om je bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen.
Je bestelling zal ons magazijn zo spoedig mogelijk verlaten. Op dat moment wijzigt de status van je bestelling in ‘verzonden’. Je ontvangt dan een automatische e-mail met daarin je Track & Trace code zodat je de bezorging eventueel kunt volgen.
Houd dit in dat ik nog heel lang moet wachten of dat ie morgen wordt verstuurd?? Op de pagina is ie nog steeds op voorraad..
Help is aprecciated!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Moeilijk te zeggen maar ik zou morgen even telefonisch contact met ze opnemen. Dan heb je direct een duidelijk antwoord.

  2. 292 XP
    donselaar's avatar

    ga er dan maar vanuit dat ie morgen wordt verstuurd.

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Teveel aanvraag dat ze niet konden verwerken krijg je zeker morgen Bart Smit kennende

  4. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Goh..Als jij m om 17:57 uur besteld, 3 minuten voor 18 uur ben je gewoon te laat om t te verwerken bij hen.
    Lijkt mij logisch en kom niet aankakken met ’17:57 is geen 18 uur…
    Dus komt ie niet de dag erna, maar gewoon n dagje later…

    Vraag blijft eerder waarom je pas zo laat je order plaatst en dan verbaast bent dat ie niet meteen verzonden wordt..

  5. 36 XP
    Mocroide-_-'s avatar

    Goh..Als jij m om 17:57 uur besteld, 3 minuten voor 18 uur ben je gewoon te laat om t te verwerken bij hen.
    Lijkt mij logisch en kom niet aankakken met ’17:57 is geen 18 uur…
    Dus komt ie niet de dag erna, maar gewoon n dagje later…

    Vraag blijft eerder waarom je pas zo laat je order plaatst en dan verbaast bent dat ie niet meteen verzonden wordt..

    Ik kreeg voor mn examen, ik kreeg pas 17:45 uitslag. Vandaar man. Ps de rest bedankt voor jullie hulp!! (Heeft iemand bf4 ps4, een keer samen spelen!)

  6. 3140 XP
    moes's avatar

    Ik kreeg voor mn examen, ik kreeg pas 17:45 uitslag. Vandaar man. Ps de rest bedankt voor jullie hulp!! (Heeft iemand bf4 ps4, een keer samen spelen!)

    gast. zo snel je ps4 gekregen? netjes !

    hebben andere mensen deze zelfde ervaring bij bart smit?

  7. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Je moet gewoon via speciale links bestellen 😉 op Tweakers komen ze regelmatig lamgs van Intertoys, Bart Smit, Media Markt. Het zijn niet de standaard weblinks die je op de site kan vinden, je moet een directe link hebben want op de site vind je het niet door te zoeken. Ze hebben ook een andere product naam, bijvoorbeeld: “PlayStation 4 levering begin juni” in tegenstelling tot gewoon “PlayStation 4”.

    Vind zo’n link en je zult zien dat hij op voorraad is, wees wel snel want het zijn kleine oplages. Besteld is volgende dag in huis 🙂

  8. 36 XP
    Mocroide-_-'s avatar

    Hoelaat kan ik vandaag mijn track and trace code verwachten?

  9. 36 XP
    Mocroide-_-'s avatar

    Laatmaar, zojuist het antwoord gekregen

  10. 2 XP
    Baauer1992's avatar

    Hallo, ik ben net nieuw hier en ben hier terecht gekomen omdat ik net hetzelfde heb meegemaakt daarnet. Om 17 uur een ps4 besteld op hun webshop, hij was op voorraad en om half 8 mailtje zoals in de openingspost. Kan ik dan verwachten dat deze morgen verstuurd wordt?

    Thanks!

  11. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Hallo, ik ben net nieuw hier en ben hier terecht gekomen omdat ik net hetzelfde heb meegemaakt daarnet. Om 17 uur een ps4 besteld op hun webshop, hij was op voorraad en om half 8 mailtje zoals in de openingspost. Kan ik dan verwachten dat deze morgen verstuurd wordt?

    Thanks!

    Ja dat kan je zeker verwachten er wordt gewoon teveel aankopen gedaan dat ze het niet kunnen verwerken op tijd. Stond ook op hun twitter dus morgen heb je het zeker

  12. 2 XP
    Baauer1992's avatar

    Bedankt! Voor niks lopen stressen dus 😀

  13. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Gefeliciteerd man, ik krijg volgende week dinsdag hopelijk mijn uitslag. Ik hoop dat ik een PS4 mag aanschaffen als ik slaag. Ik krijg hem waarschijnlijk niet, maar momenteel mag ik hem ook niet aanschaffen van mijn ouders:P En Bf4 en Kz4 worden mijn eerste games dat zeker!:)

  14. 36 XP
    Mocroide-_-'s avatar

    Gefeliciteerd man, ik krijg volgende week dinsdag hopelijk mijn uitslag. Ik hoop dat ik een PS4 mag aanschaffen als ik slaag. Ik krijg hem waarschijnlijk niet, maar momenteel mag ik hem ook niet aanschaffen van mijn ouders:P En Bf4 en Kz4 worden mijn eerste games dat zeker!:)

    Thanx man, hopen dat je geslaagd bent. Maar eh.. Kheb m gister middag ontvangen. Bf4 is nog aan t downloade.. Al wel de sp kunne doen… Geweldiggg. Maar als je m koopt, kunne we wel samE BF4 Doen.