Forum

Topic: E3 !!!

Anoniem's avatar

Raar ik kijk op het forum en ondek dat hier nog geen topic van bestaat .

Bij deze plaats ik er maar een .

Ik zou graag weten wat jullie vonden van de E3 algemeen , zoals games waar je koude rillingen van kreeg .
Of de WTF momenten , vonden jullie de E3 goed of had je meer verwacht .

Ik zal maar mening plaatsen , ik heb echt genoten van het uurtje Ubisoft mooie games Farcry , Rainbow Six enz …

Ik heb ook genoten van het MS persconferencie maar dan meer in het begin .

Van EA onthoud ik FIFA 15 , Mirror en BF

Dan om 3 u stip begon Sony eraan ik vond de exclusieve titels super zoals
Uncharted , Bloodgrond .
Maar ook vond ik The order prachtig en de trailer van Project Cars en zoveel meer games top , Drive Club werd niet getoond maar als ik lees dat hij zo goed in een zit en ik ben blij .

Nintendo heb ik niet bekeken maar ik nog slechte reacties gelezen

Na alles wat ik hier geplaatst heb zitten wij gamers goed en dat voor alle consoles .

Mijn oordeel over de E3 is prachtig en als ik 9/10 geef aan deze E3 vind ik dit niet teveel . Het was een top nachtje voor mij .

Ik zou zeggen deel je mening ook mee ! , en de kippevel momenten erbij .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik vond de E3 simpelweg tegenvallen, maar laat ik uitleggen waarom.

    Natuurlijk zijn er games aangekondigd en zitten daar ook erg goede titels tussen, maar de meeste titels zijn allemaal nog vollop in ontwikkeling en komen pas in 2015 uit. Daarnaast waren voor de meeste games enkel trailers te zien en bijzonder weinig gameplay. (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)

    Van de grote blockbuster titels zoals uncharted4 had ik meer verwacht. De trailer zag er goed uit hoor, absoluut… maar again geen gameplay en hij was wat aan de korte kant.
    Qua nieuwe titels vind ik het ook wat karig te noemen en ook jammer dat er veelal niet duidelijk gemaakt wordt wat voor genre en gameplay elementen erbij komen kijken, zoals Bloodborne…

    De enige titel die bij mij wat indruk heeft weten te maken was No men’s sky, al waren de beelden niet veel anders dan op de VGX. Ook Batman AK zag er goed uit en had gelukkig wat gameplay, evenals LBP3 al weet ik niet goed wat ik moet denken van de nieuwe chars die ze toegevoegd hebben.

    De hoeveelheid games die remasterd worden is leuk, maar uiteindelijk gewoon niet vernieuwend gezien het games zijn die ik al gespeeld heb… leuk voor anderen, maar niet voor mij.

    De grootste verrassing voor mij was dan ook de aankondiging van een nieuwe open wereld Zelda game bij Nintendo, maar om daar een Wii-U voor aan te schaffen lijkt me wat teveel van het goede.

    Mijn indruk van de E3 in het geheel was matig en ik geef het dan ook maar net een krappe voldoende (6/10).

  2. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ik vond de E3 simpelweg tegenvallen, maar laat ik uitleggen waarom.

    Natuurlijk zijn er games aangekondigd en zitten daar ook erg goede titels tussen, maar de meeste titels zijn allemaal nog vollop in ontwikkeling en komen pas in 2015 uit. Daarnaast waren voor de meeste games enkel trailers te zien en bijzonder weinig gameplay. (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)

    Van de grote blockbuster titels zoals uncharted4 had ik meer verwacht. De trailer zag er goed uit hoor, absoluut… maar again geen gameplay en hij was wat aan de korte kant.
    Qua nieuwe titels vind ik het ook wat karig te noemen en ook jammer dat er veelal niet duidelijk gemaakt wordt wat voor genre en gameplay elementen erbij komen kijken, zoals Bloodborne…

    De enige titel die bij mij wat indruk heeft weten te maken was No men’s sky, al waren de beelden niet veel anders dan op de VGX. Ook Batman AK zag er goed uit en had gelukkig wat gameplay, evenals LBP3 al weet ik niet goed wat ik moet denken van de nieuwe chars die ze toegevoegd hebben.

    De hoeveelheid games die remasterd worden is leuk, maar uiteindelijk gewoon niet vernieuwend gezien het games zijn die ik al gespeeld heb… leuk voor anderen, maar niet voor mij.

    De grootste verrassing voor mij was dan ook de aankondiging van een nieuwe open wereld Zelda game bij Nintendo, maar om daar een Wii-U voor aan te schaffen lijkt me wat teveel van het goede.

    Mijn indruk van de E3 in het geheel was matig en ik geef het dan ook maar net een krappe voldoende (6/10).

    En dan lees je net in het nieuwsoverzicht dat ze Batman AK afspeelde op een PC -.-
    Blijven er dus nog 2 over voor je die een goede indruk heeft achtergelaten 😉

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    En dan lees je net in het nieuwsoverzicht dat ze Batman AK afspeelde op een PC -.-
    Blijven er dus nog 2 over voor je die een goede indruk heeft achtergelaten 😉

    Ja inderdaad, al kan ik me ergens wel voorstellen waarom Batman op een pc getoond werd hoor…al is het pure speculatie natuurlijk waarom, maar zelf denk ik dat het te maken heeft met het gebrek aan een stabiele build voor de console.
    De game is natuurlijk uitgesteld wegens “onduidelijke” redenen, misschien dat dat hier ook mee te maken heeft. Rocksteady kiest er dan vervolgens logischer wijs voor om hetgene wat ze lieten zien op een stabiele build te tonen, wat dus blijkbaar een PC versie betrof….

    desalniettemin, heb je gelijk en zorgt het er wel voor dat de game een iets mindere indruk achterlaat, al was de gameplay nog steeds goed om te zien natuurlijk 🙂

  4. 249 XP
    Timon's avatar

    Na al die maanden wachten was GTA V voor mij het toppunt.
    Ook heb ik erg genoten van de Far Cry en Uncharted beelden. Eindelijk een paar echte Next Gen titels. Hoop overigens wel dat ze nog remastered versies van de vorige uncharted delen voor PS4 uitbrengen, heb deze namelijk nog nooit gespeeld.

    FIFA 15 vond ik tegenvallen. Ze maken gewoon een trailer van dingen die al in de game zitten, tweaken ze een beetje en brengen vervolgens een nieuwe fifa uit.

    Al met al ben ik toch wel tevreden met de e3 🙂

  5. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Na al die maanden wachten was GTA V voor mij het toppunt.
    Ook heb ik erg genoten van de Far Cry en Uncharted beelden. Eindelijk een paar echte Next Gen titels. Hoop overigens wel dat ze nog remastered versies van de vorige uncharted delen voor PS4 uitbrengen, heb deze namelijk nog nooit gespeeld.

    FIFA 15 vond ik tegenvallen. Ze maken gewoon een trailer van dingen die al in de game zitten, tweaken ze een beetje en brengen vervolgens een nieuwe fifa uit.

    Al met al ben ik toch wel tevreden met de e3 🙂

    Ja idd, ze moeten nog wel wat vernieuwingen laten zien voor FIFA 15, ik ben nog lang niet verkocht. Maar eigenlijk ook weer wel, EA sports heeft mij in haar macht betreft FIFA, koop het altijd toch wel -_-

    Ja inderdaad, al kan ik me ergens wel voorstellen waarom Batman op een pc getoond werd hoor…al is het pure speculatie natuurlijk waarom, maar zelf denk ik dat het te maken heeft met het gebrek aan een stabiele build voor de console.
    De game is natuurlijk uitgesteld wegens “onduidelijke” redenen, misschien dat dat hier ook mee te maken heeft. Rocksteady kiest er dan vervolgens logischer wijs voor om hetgene wat ze lieten zien op een stabiele build te tonen, wat dus blijkbaar een PC versie betrof….

    desalniettemin, heb je gelijk en zorgt het er wel voor dat de game een iets mindere indruk achterlaat, al was de gameplay nog steeds goed om te zien natuurlijk 🙂

    Ik vind het eigenlijk nog steeds niet logisch, en ik ga het of wil het ook niet echt begrijpen denk ik. Maar als je als ontwikkelaar je eigen game niet op een stabiele build kunt tonen voor de console, moet je het eigenlijk sowieso nog niet tonen op een E3, ik snap het alleen voor de promotie van je game, maar je bedonderd de gamers een beetje vind ik wel.

  6. 8864 XP
    7th-son's avatar

    ik ben eigenlijk best tevreden over wat ze allemaal hebben laten zien
    er zaten genoeg toptitels tussen, en ik was erg onder de indruk van de games waar ik nog niets van had gezien of gehoord
    om er een paar op te noemen, Uncharted 4, Far Cry 4 en assassins creed unity

    wat er voor mij ontbrak, waarvan een deel algemeen bekend was (helaas) was dit:
    -Guardian of Light
    -Final Fantasy XV (of eigenlijk Square over het algemeen, weinig van gezien)
    -Capcom (en dan vooral Deep Down, en ik zat enoooorrrrm te hopen op Dragons Dogma 2)

    Misschien tijdens het TGS van dit jaar?

  7. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik vind het eigenlijk nog steeds niet logisch, en ik ga het of wil het ook niet echt begrijpen denk ik. Maar als je als ontwikkelaar je eigen game niet op een stabiele build kunt tonen voor de console, moet je het eigenlijk sowieso nog niet tonen op een E3, ik snap het alleen voor de promotie van je game, maar je bedonderd de gamers een beetje vind ik wel.

    Of dat ook zo is weet ik niet he, zoals ik al zei het is pure speculatie.
    Of het bedonderen is weet ik ook niet zeker, het kan zomaar zo zijn dat de beelden die getoond werden wel de ps4 build waren maar getoond vanaf de pc ipv de console zelf.
    Ook de specs van de gebruikte pc zijn niet vrijgegeven dus of het qua hardware verschilt is ook onduidelijk.

    ik kan me wel voorstellen dat mensen dit met Ubioft vergelijkt qua praktijken, maar in hoeverre het echt gegrond is? I don’t know.
    Zoals ik al zei bij het artikel, het gaat mij niet zozeer om de graphics, omdat er zoveel andere aspecten voor mij ook van belang zijn zoals gameplay, story, sound, etc… en sinds de game uitgesteld is tot 2015 ga ik er wel vanuit dat we nog genoeg beelden te zien krijgen die wel rechtstreeks van een ps4 komen.

    Dat ze op de E3 iets moesten tonen is natuurlijk ook logisch, dat stond al gepland en er kunnen bij ontwikkeling op het laatste moment van alles gebeuren. Wie weet hadden ze wel een ps4 versie gebuild, maar is die door de druk voor de E3 op het laatste moment teruggetrokken… again, pure speculatie… maar ik probeer het van beide kanten te zien en te begrijpen. Gezien dit voor Rocksteady de 1e keer is dat ze dit doen geef ik ze het voordeel van de twijfel…