Forum

Topic: E3 al afgelopen ?

Anoniem's avatar

Hi, is de e3 al afgelopen nee toch ? Ik verwachte nog best veel gameplay en ook rockstar ? Maar daar heb ik ook nog niks van gehoord..
Kunnen jullie mij wat meer informatie geven?

Bvd

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ding is, dit is een beetje een karige E3. We merken het zelf ook enorm qua drukte, vorig jaar was het echt veel meer gekkenhuis, nieuws, info, etc. We waren echt constant bezig toen met het posten van nieuws en er leek geen einde aan te komen. Dit jaar, moeten we eigenlijk voor het eerst er echt naar zoeken.

    Ik verwacht dan ook meer tijdens Gamescom, omdat eigenlijk alle AAA-titels voor next-gen gewoon gepland staan voor 2015. Rockstar pakt alles op haar eigen manier aan overigens, die gaan de komende weken gewoon beelden etc. vrijgeven van GTA V en misschien wel een downloadable content pack :-).

    Het is gewoon een rustig gamejaar na alle next-gen drukte en de consoles hebben wat tijd nodig om op gang te komen, vorig jaar zijn er natuurlijk enorme budgetten doorheen gejaagd qua marketing en ontwikkeling vanwege aanpassing tot next-gen.

  2. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Ding is, dit is een beetje een karige E3. We merken het zelf ook enorm qua drukte, vorig jaar was het echt veel meer gekkenhuis, nieuws, info, etc. We waren echt constant bezig toen met het posten van nieuws en er leek geen einde aan te komen. Dit jaar, moeten we eigenlijk voor het eerst er echt naar zoeken.

    Ik verwacht dan ook meer tijdens Gamescom, omdat eigenlijk alle AAA-titels voor next-gen gewoon gepland staan voor 2015. Rockstar pakt alles op haar eigen manier aan overigens, die gaan de komende weken gewoon beelden etc. vrijgeven van GTA V en misschien wel een downloadable content pack :-).

    Het is gewoon een rustig gamejaar na alle next-gen drukte en de consoles hebben wat tijd nodig om op gang te komen, vorig jaar zijn er natuurlijk enorme budgetten doorheen gejaagd qua marketing en ontwikkeling vanwege aanpassing tot next-gen.

    Nou op de E3 ervaar ik het niet als een karige E3 hoor. 🙂

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Nou op de E3 ervaar ik het niet als een karige E3 hoor. 🙂

    Ja wellicht is het anders als je er zit, maar qua nieuws en info is het echt een stuk rustiger dan vorig jaar.

  4. 12 XP
    Rfrodo's avatar

    Ja wellicht is het anders als je er zit, maar qua nieuws en info is het echt een stuk rustiger dan vorig jaar.

    Ik heb zelf geprobeerd de E3 live stream te blijven volgen om maar wat leuks op te vangen (via gamespot), maar god wat is zwak dit jaar.
    Val continue inslaap en qua nieuws laten ze weinig los.

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Karig? Deze vette titels zijn dus onder meer aangekondigd of hebben ze laten zien:

    Assassin’s Creed Unity
    Bloodborne
    Batman Arkham Knight
    Battlefield Hardline
    The Crew
    Dead Island 2
    Dragonball Xenoverse
    Destiny
    Evolve
    Far Cry 4
    Last of Us Remastered
    LittleBigPlanet 3
    Mirror’s Edge 2
    Mortal Kombat X
    No Man’s Sky
    Rainbow Six Siege
    Rise of the Tomb Raider
    The Division
    Uncharted 4
    The Witcher 3

    Beste lijst als je het mij vraagt!

  6. 3140 XP
    moes's avatar

    Karig? Deze vette titels zijn dus onder meer aangekondigd of hebben ze laten zien:

    Assassin’s Creed Unity
    Batman Arkham Knight
    Battlefield Hardline
    Dead Island 2
    Destiny
    Far Cry 4
    Last of Us Remastered
    Mirror’s Edge 2
    Mortal Kombat X
    Rainbow Six Siege
    The Division
    Uncharted 4

    Beste lijst als je het mij vraagt!

    Assassin’s Creed Unity
    Batman Arkham Knight
    Battlefield Hardline
    Dead Island 2
    Destiny
    Far Cry 4
    Last of Us Remastered
    Mirror’s Edge 2
    Mortal Kombat X
    Rainbow Six Siege
    The Division
    Uncharted 4
    The Order
    GTA V next gen
    MGS Phantom Pain
    Driveclub
    Fifa 15

    en deze games wil ik sowieso spelen. pff wordt een drukke next gen game jaar aankomende maanden en jaar 2015. en tegen die tijd worden er straks nog meer games aangekondigd.

  7. 33 XP
    riico1's avatar

    Karig? Deze vette titels zijn dus onder meer aangekondigd of hebben ze laten zien:

    Assassin’s Creed Unity
    Bloodborne
    Batman Arkham Knight
    Battlefield Hardline
    The Crew
    Dead Island 2
    Dragonball Xenoverse
    Destiny
    Evolve
    Far Cry 4
    Last of Us Remastered
    LittleBigPlanet 3
    Mirror’s Edge 2
    Mortal Kombat X
    No Man’s Sky
    Rainbow Six Siege
    Rise of the Tomb Raider
    The Division
    Uncharted 4
    The Witcher 3

    Beste lijst als je het mij vraagt!

    ja maar weinig interessante nieuwe ips

  8. 195 XP
    sabasNL's avatar

    ja maar weinig interessante nieuwe ips

    Klopt, maar wel veel-belovende sequels en ports naar de nieuwe consoles. Een paar zijn toch redelijk verrassend (zoals Rainbow Six Siege), anderen blijven er maar beter uit zien (The Division, Destiny bijv.) en dan is er nog een hele lijst aan titels waar we al van af wisten maar ze nu eindelijk bekend zijn gemaakt (Assasin’s Creed Unity, Far Cry 4, Mirror’s Edge 2, Uncharted 4, etc. (WAAR IS HALF-LIFE 3!?)).

    Vond het zelf ook een beetje een E3 van veel beelden maar weinig inhoud. Ik bedoel, er zaten wel echt leuke nieuwe dingen bij, maar het waren vooral trailers van dingen die we al wisten of al verwacht hadden. Daadwerkelijke gameplay mistte nog bij veel spellen en interviews waren ook vaak maar aan de oppervlakkige kant (niet vanwege de pers overigens, maar simpelweg omdat er niet veel te persen viel).

    Maakt voor mij niet uit, een paar daagjes Keulen in augustus is echt geen straf.