Forum

Topic: Destiny Alpha

Anoniem's avatar

Ik heb zojuist mijn key ontvangen voor de Destiny Alpha, wie nog meer? πŸ˜€

Ik ben erg benieuwd naar dit spel, ben hem nu aan het downloaden. πŸ™‚

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

57 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik heb me met 2 accs aangemeld en geen key

  2. 371 XP
    Booyah's avatar

    Still nothing.

  3. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik had me voor de lol aangemeld gisteren, gewoon met 1 account. :p

  4. 518 XP
    recsto's avatar

    ik heb er een ontvangen

  5. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    ik heb er net een ontvangen nu aan het downloaden

  6. 321 XP
    The_darknessking's avatar

    Ik heb hem net binnen NICE!

    Moet je voor deze code echt geselecteerd worden dan ofzo?

  7. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    Ik heb hem net binnen NICE!

    Moet je voor deze code echt geselecteerd worden dan ofzo?

    ja je kon je aanmelden voor een korte periode je word dan uitgekozen en dan kan je tot vrijdag de alpha doen

  8. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik heb ‘m ook!

  9. 336 XP
    abrain's avatar

    Downloaden maar….

  10. 36 XP
    TR-Talha-38's avatar

    waar moet je je aanmelden ?? of is het al te laat?

  11. 101 XP
    Matssaa's avatar

    Heb het net even gespeeld, voor zover echt geweldig!
    Wel zijn de missie’s extra leuk om met zijn tweeΓ«n of drieΓ«n te doen, dus mensen mogen me toevoegen: Matssaa25 πŸ™‚

  12. 131 XP
    lordsem's avatar

    heb hem ook gehad ben hem nu binnen aan het halen heerlijk glasvezel de 6 gig is zo binnen

  13. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    ik heb hem ook πŸ˜€

  14. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ik heb hem ook binnen!

  15. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Yes heb m ook binnen alleen doet de ps store het niet?

  16. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik wist niet echt wat ik moest verwacht maar holy shit dit spel is echt vet!

    Vooral met wat vrienden die missies doen is echt leuk inderdaad. Maar er is nog veel meer te doen geloof ik, later maar ff verder kijken. πŸ™‚

  17. 101 XP
    Jasonace7's avatar

    Dit is echt niet eerlijk!!! Ik heb me vanaf het begin aangemeld met 2 accounts en niks ontvangen.

    Echt jammer want het lijkt of iedereen behalve ik er een heeft gekregen πŸ™

  18. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Ik heb er ook nog steeds geen gekregen :(.

  19. 1489 XP
    lilrobbie22's avatar

    ik ook niet..
    Maar niet getreurd in het weekend kan iedereen hem spelen zolang je je maar hebt aangemeld!!
    https://twitter.com/GuardiansofD/status/476893850678484992

  20. 71 XP
    Rehabinum's avatar

    Heb de code ook gisteravond ontvangen πŸ™‚ Tot nu toe zeer vermakelijk en kan niet wachten om vanavond (na Nederland-Spanje) weer aan de slag te gaan.

  21. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb ook nog geen key, had me binnen 2 minuten na de aankondiging aangemeld voor de alpha maar nog steeds geen key terwijl de meesten gisteren vlak na etenstijd de eerste keys binnenkregen.

    Ik hoop dat ze vandaag nog een batch keys de deur uitdoen anders moet ik wachten tot te beta volgende maand.

    Mocht iemand nog een key hebben voor de alpha dan hoor ik het graag! πŸ™‚

  22. 495 XP
    patrick3's avatar

    Moet zeggen holy shit die grafische stijl van die missie van de omgeving! Dat is fucking vet…. Multiplayer vind ik nog wat minder! Vind het nog al lastig om iemand neer te knallen.. want andere lijken zich veel sneller te verplaatsen en hebben schilden enzo… Heb je die standaard of zijn dat extra skills die je kan unlocken?

  23. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Jammer dat je maar tot level 8 kan gaan. Heb echt een zieke gun. Ook het inleveren van die upgrade blueprints is echt geweldig. Scavengen op aarde en inleveren bij de toren. Echt geweldig dit spel! Van mij mogen ze hem nu uitbrengen, nu nu nu nu!!!!! DESTINY!!!!!!!! πŸ˜€

  24. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik heb mn key ook binnen πŸ™‚
    voor de gene die denken niks ontvangen te hebben: afzender is playstation!
    ik scrollde er eerst overheen omdat ik dacht dat het weer een nieuwsbrief was

    oke ik heb de code zojuist verzilverd vanaf store.sonyentertainmentnetwork.com en vervolgens kan ik nergens download to ps4 doen…
    weg gegooide code?

  25. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Ik heb mn key ook binnen πŸ™‚
    voor de gene die denken niks ontvangen te hebben: afzender is playstation!
    ik scrollde er eerst overheen omdat ik dacht dat het weer een nieuwsbrief was

    oke ik heb de code zojuist verzilverd vanaf store.sonyentertainmentnetwork.com en vervolgens kan ik nergens download to ps4 doen…
    weg gegooide code?

    probeer weer via de ps4 store

  26. 389 XP
    Suugie's avatar

    probeer weer via de ps4 store

    ga ik ook zeker doen, zit nu op stage.
    hij gaf alleen al wel aan dat ik hem had verzilverd dus ben benieuwd

  27. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Is het wat?
    Waar kan je je aanmelden?

  28. 357 XP
    Mausie's avatar

    Is het een beetje een aanrader, naar het zien van online gameplay ben ik namelijk zeer geΓ―nteresseerd in de game, en het lijkt me zelf eigenlijk best wel mooi.

  29. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Singleplayer vind ik 3X niks, moet je ook echt niet veel van.verwachten. Je loopt van shootout naar shootout, allemaal hetzelfde en weinig samenhang naar mijn mening. Tuurlijk is dit een alpha versie, maar de singleplayer vind ik echt waardeloos. Multiplayer vind ik wel erg leuk! In de alpha is alleen een domination modus beschikbaar, maar dat werkt erg lekker. Map is van goede grootte, lekkere snelle actie. Je kan makkelijk een soort hoverbike inroepen als je wat sneller wilt bewegen, je kan soms sterkere ammo oppakken. Kortom: genoeg te doen in de multiplayer.

    Van singleplayer moet je niks verwachten, multiplayer is prima!

  30. 495 XP
    patrick3's avatar

    Singleplayer vind ik 3X niks, moet je ook echt niet veel van.verwachten. Je loopt van shootout naar shootout, allemaal hetzelfde en weinig samenhang naar mijn mening. Tuurlijk is dit een alpha versie, maar de singleplayer vind ik echt waardeloos. Multiplayer vind ik wel erg leuk! In de alpha is alleen een domination modus beschikbaar, maar dat werkt erg lekker. Map is van goede grootte, lekkere snelle actie. Je kan makkelijk een soort hoverbike inroepen als je wat sneller wilt bewegen, je kan soms sterkere ammo oppakken. Kortom: genoeg te doen in de multiplayer.

    Van singleplayer moet je niks verwachten, multiplayer is prima!

    Toch leuk dat meningen verschillen! Ik vond de singleplayer level wel aardig… Heb ik wat gemist verders er is toch maar 1 lvl? Dat je die tovenaar/geest/spook weet ik veel neer moet knallenop het end, zogenaamde eindbaas:P

  31. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Toch leuk dat meningen verschillen! Ik vond de singleplayer level wel aardig… Heb ik wat gemist verders er is toch maar 1 lvl? Dat je die tovenaar/geest/spook weet ik veel neer moet knallenop het end, zogenaamde eindbaas:P

    Ja er is maar één missie voor zover ik weet.
    Toevoeging bij mijn vorige post: ondanks dat de multiplayer erg compact en vermakelijk is, had ik het eigenlijk veel groter en grootser verwacht. Weet niet precies waarom, maar dat gevoel blijft toch ook.

  32. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ja er is maar één missie voor zover ik weet.
    Toevoeging bij mijn vorige post: ondanks dat de multiplayer erg compact en vermakelijk is, had ik het eigenlijk veel groter en grootser verwacht. Weet niet precies waarom, maar dat gevoel blijft toch ook.

    Daar ben ik het wel met je eens… want je speelt namelijk 6 vs 6! Vond dat ook wat tegen vallen en de map is inderdaad niet groot.

  33. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik ben intussen voorzien van een key

  34. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Hier ook key opeens ontvangen.

  35. Management - 2338 XP
    Rastapopulos's avatar

    Tof om het enthousiasme te zien, Heb de game van de week gespeeld op de E3, dat was Strike en multiplayer. Allebei zeer vermakelijk en het is ook zeer toegankelijk. Had er veel lol mee en wilde doorspelen, maar kon niet helaas. Van het weekend verschijnt de hands-on preview trouwens. Veel plezier met spelen nog. Ik wacht nog op de open beta die in juli begint. Zin in!

    Dit is Faunus (Roel) trouwens Zit even op Lennard’s accout. πŸ˜‰

  36. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Tof om het enthousiasme te zien, Heb de game van de week gespeeld op de E3, dat was Strike en multiplayer. Allebei zeer vermakelijk en het is ook zeer toegankelijk. Had er veel lol mee en wilde doorspelen, maar kon niet helaas. Van het weekend verschijnt de hands-on preview trouwens. Veel plezier met spelen nog. Ik wacht nog op de open beta die in juli begint. Zin in!

    Dit is Faunus (Roel) trouwens Zit even op Lennard’s accout. πŸ˜‰

    http://www.psx-sense.nl/images/file/img_539ba45d67b3c.jpg
    ?!BanHammer!UEM!?

  37. 101 XP
    Jasonace7's avatar

    ik heb me ook minuten na de aankondiging aangemeld maar heb nog steeds niks???
    Als iemand er een over heeft zou ik hem dan mogen, ik zou daar echt heel blij van worden aangezien ik alleen ps+ games heb op mijn ps4 maar met deze alpha zou ik echt heel veel plezier kunnen hebben πŸ™‚

    Heb ik misschien iets fout gedaan bij het inschrijven???

  38. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Ik ook, nog steeds niets …

  39. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    ik had me er niet voor aangemeld, maar kreeg gister avond toch een mailtje met de code van sony.

  40. 425 XP
    jamez's avatar

    Jammer dat het max. level maar 8 is.

  41. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik vind COOP het vetst aan destiny, gewoon van missie naar missie gaan met vrienden. Het is gewoon veel schieten, af en toe racen met je speeder bike en dan weer terug naar de “Tower” om je stuff te encrypten / upgraden of om nieuwe wapens en armor kopen. Ben ondertussen ook al max level (level 8) maar heb al wel een erg sterk Assault Rifle dat 106 damage doet. πŸ˜€

  42. 3 XP
    JeroennX's avatar

    Ik heb de code ook nog steeds niet en heb mezelf ook een paar minuten na de aankondiging aangemeld.

  43. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb de Alpha ook. De game is 10x leuker dan Halo. De wereld is groot, alleen jammer dat sommigen gebieden dood zijn. Zit al al op het hoogste Alpha niveau (hunter) en kwam er toen pas achter dat je ook nog een 3de wapen bij je draagt.

  44. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    ik heb hem ook al. vind het wel een beetje op borderlands lijken en zo speelt het ook wel wat ja.
    maar wat matsaa zegt. het is ook wel leuk om met meer mensen te spelen.
    ik geef het een hele goede kans dat dit wel eens een geweldig spel kan gaan worden πŸ™‚

  45. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ben alle gebieden uitgespeel,level 8 hunter.En laatste 2 bossfights duurde best lang we ware met ze 2e die 3e stond alleen maar.Ik ga deze halen op de release,sla mooi bf hardline over.

  46. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    off topic, ik heb nog een bf hardline ongebruikte code liggen, door een misverstand heb ik 2 verschillende codes gekregen waardoor ik er 1 overhoud (voor ps4)

  47. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    ik snap er tot nu toe ook nog maar weinig van. maar hetgeen wat ik gespeelt heb was wel vermakelijk en goed te doen. zit alleen de hele tijd met die hyve titans. en ergens onder in een grot heb je een wizzart met geen ranking..

  48. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ondertussen is de Alpha helaas al afgelopen. Dus, wie is er van plan Destiny te kopen na het spelen van de Alpha? πŸ™‚

    Ik in ieder geval wel. Het is echt een enorm vette game. (Mag ook wel met een 500 miljoen dollar budget, haha)

  49. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ik ga eerst even de beta spelen voordat ik definitief ga beslissen. Eerste wat ik dacht na 20 min Alpha was: DIT MOET IK HEBBEN! Maar nu paar dagen later wil ik toch eerst wat meer zien. Hoe lang blijven de missies en raids interessant, hoeveel variatie zit er in de wapens/armor en hoe uitdagend en gevarieerd zijn de vijanden? Dit zijn vragen die voor mij erg belangrijk zijn bij een spel als Destiny. Uiteraard kan ik hier nog geen antwoord over vinden na een Alpha.

    Persoonlijk vind ik het erg jammer dat de next-gen versie wordt terug gehouden door de last-gen. Bungie heeft zelf aangegeven dat ze iedereen dezelfde ervaring willen geven en daarom gekozen hebben voor dezelfde mogelijkheden en in zekere zin graphics op alle platformen. De game is niet lelijk, maar absoluut niet next-gen in mijn ogen.

    Maargoed, als de gameplay goed in elkaar zit dan kan ik wel over de graphics heen kijken. Heb in ieder geval wel erg veel zin in de beta. De beta krijgt andere content dan de Alpha is bevestigd door Bungie. Als je op een ander planeet kan spelen en ook echt andere landschappen en vijanden hebt dan moet het wel goed komen!

    Overigens is het budget van 500 miljoen dollar niet alleen voor de ontwikkeling van de game, een groot gedeelte gaat ook naar marketing. En heel erg belangrijk: dit is het budget voor de komenden 10 jaar! Destiny heeft dus geen 500 miljoen gekost om te maken, verwacht dus niet dat het de beste game ever en ever wordt die 500 miljoen gekost heeft. Dat is dus een budget voor de komende 10 jaar inclusief de game + marketing en toekomstige content + marketing.

  50. 153 XP
    Swithok's avatar

    Ik ga eerst even de beta spelen voordat ik definitief ga beslissen. Eerste wat ik dacht na 20 min Alpha was: DIT MOET IK HEBBEN! Maar nu paar dagen later wil ik toch eerst wat meer zien. Hoe lang blijven de missies en raids interessant, hoeveel variatie zit er in de wapens/armor en hoe uitdagend en gevarieerd zijn de vijanden? Dit zijn vragen die voor mij erg belangrijk zijn bij een spel als Destiny. Uiteraard kan ik hier nog geen antwoord over vinden na een Alpha.

    Persoonlijk vind ik het erg jammer dat de next-gen versie wordt terug gehouden door de last-gen. Bungie heeft zelf aangegeven dat ze iedereen dezelfde ervaring willen geven en daarom gekozen hebben voor dezelfde mogelijkheden en in zekere zin graphics op alle platformen. De game is niet lelijk, maar absoluut niet next-gen in mijn ogen.

    Maargoed, als de gameplay goed in elkaar zit dan kan ik wel over de graphics heen kijken. Heb in ieder geval wel erg veel zin in de beta. De beta krijgt andere content dan de Alpha is bevestigd door Bungie. Als je op een ander planeet kan spelen en ook echt andere landschappen en vijanden hebt dan moet het wel goed komen!

    Overigens is het budget van 500 miljoen dollar niet alleen voor de ontwikkeling van de game, een groot gedeelte gaat ook naar marketing. En heel erg belangrijk: dit is het budget voor de komenden 10 jaar! Destiny heeft dus geen 500 miljoen gekost om te maken, verwacht dus niet dat het de beste game ever en ever wordt die 500 miljoen gekost heeft. Dat is dus een budget voor de komende 10 jaar inclusief de game + marketing en toekomstige content + marketing.

    Als het aantal spelers van de Apha gelijk staat aan de daadwerkelijke verkoop hebben ze een goed begin. Ik vraag me inderdaad hetzelfde af over de variatie van de game en ook met een oog op de toekomst hoe het gaat zitten met DLC’s. Ik ben heel erg benieuwd hoe groot het nu echt is. Ze zeiden dat de Alpha een kleine 10% was. Ik wacht het af. Ik ben heel erg benieuwd en heb ook erg zin in de BETA. Het is voor mij een must-buy. De gameplay vind ik erg goed. Alleen de laad tijden vind ik wat lang duren.

  51. 33 XP
    riico1's avatar

    Heeft een van jullie een beta key over voor destiny op de ps4?
    wil deze echt graag uitproberen alleen ben net telaat met pre-orderen..

    als je er een over hebt zou ik die dan kunnen kopen/krijgen?

    voor de mensen die er maar een hebben veel plezier alvast met de beta!

  52. 153 XP
    Swithok's avatar

    Heeft een van jullie een beta key over voor destiny op de ps4?
    wil deze echt graag uitproberen alleen ben net telaat met pre-orderen..

    als je er een over hebt zou ik die dan kunnen kopen/krijgen?

    voor de mensen die er maar een hebben veel plezier alvast met de beta!

    Bij gamemania kan je hem volgens mij nog pre-orderen me beta acces.

  53. 367 XP
    The Hunter's avatar

    Er zijn nu meldingen dat de beta al live is. Als je Destiny pre-orderd via de store dan download hij automatisch de beta.

    Ook kan je de pre-order daarna weer cancelen. Maar ik wil even zeker weten of dat zo is, want heb nu geen plannen om deze game te kopen. Beta ervaring kan nooit kwaad!

  54. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Er zijn nu meldingen dat de beta al live is. Als je Destiny pre-orderd via de store dan download hij automatisch de beta.

    Ook kan je de pre-order daarna weer cancelen. Maar ik wil even zeker weten of dat zo is, want heb nu geen plannen om deze game te kopen. Beta ervaring kan nooit kwaad!

    Kan je bevestigen dat dit zo is πŸ™‚ Via de EU Store mag je een pre-order namelijk annuleren voor release date. Aangezien je nog ruim de tijd hebt na de beta, kan je dus dan nog steeds de pre-order annuleren. Je hoeft de game niet te betalen nog en je hoeft zelfs nog geen tegoed Γ³f een creditcard/betaalinfo gekoppeld te hebben.

    Gewoon pre-orderen, beta downloaden en na de beta via je account de pre-order annuleren. Wil je 100% safe zijn, maak ff een fake account aan en doe het daar. Tijdens het instellen van je account ff op Activate klikken en je kan de beta met je eigen account spelen πŸ™‚

  55. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Kan je bevestigen dat dit zo is πŸ™‚ Via de EU Store mag je een pre-order namelijk annuleren voor release date. Aangezien je nog ruim de tijd hebt na de beta, kan je dus dan nog steeds de pre-order annuleren. Je hoeft de game niet te betalen nog en je hoeft zelfs nog geen tegoed Γ³f een creditcard/betaalinfo gekoppeld te hebben.

    Gewoon pre-orderen, beta downloaden en na de beta via je account de pre-order annuleren. Wil je 100% safe zijn, maak ff een fake account aan en doe het daar. Tijdens het instellen van je account ff op Activate klikken en je kan de beta met je eigen account spelen πŸ™‚

    Thnx voor de tip !!

    Heb m net gedownload maar als ik hem wil starten krijg ik een foutmelding met een errorcode.
    Ook zie ik dat de beta 15GB is maar hij installeert maar 12GB ?!
    Is er iets mis gegaan of worden de missende 3GB pas donderdag vrij gegeven wanneer de beta online gaat ?

  56. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Je kan de beta niet starten omdat het een pre-load is. Dat wil zeggen dat je de content eerder kan downloaden, maar pas op release kan starten. Dus nu krijg je een error code, omdat het nog niet 17 juli is. Hij download 12GB, maar na installatie is hij 15GB (installeren kost vaak iets meer ruimte dan de download vanwege compressie πŸ˜‰ )

  57. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Je kan de beta niet starten omdat het een pre-load is. Dat wil zeggen dat je de content eerder kan downloaden, maar pas op release kan starten. Dus nu krijg je een error code, omdat het nog niet 17 juli is. Hij download 12GB, maar na installatie is hij 15GB (installeren kost vaak iets meer ruimte dan de download vanwege compressie πŸ˜‰ )

    Ok dan wachten we geduldig af , thnx for the reply