Forum

Topic: Dualshock 4 vibratie weg bij fifa.

Anoniem's avatar

Meer mensen die last hebben van het feit dat als je FUT in fifa speelt, dat dan na 2-3 wedstrijden de vibratie weg is als je op de paal of lat schiet? Kan het alleen oplossen door de game opnieuw op te starten. Zou dit een hardware probleem van mn Ps4 kunnen zijn? Ik heb het met alle 3 de controllers dus een controllerprobleem is het niet. Iemand enig idee?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik heb dit soms met CoD als ik schiet. Ik doe de controller dan even uit en daarna weer aan en m’n vibratie is weer terug.

  2. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ik heb dit soms met CoD als ik schiet. Ik doe de controller dan even uit en daarna weer aan en m’n vibratie is weer terug.

    Dit heb ik ook al geprobeerd maar dan komt de vibratie niet terug. Met andere games heb ik er tot nu toe nog geen last van gehad. Hopelijk is het iets softwarematigs wat het probleem veroorzaakt.

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Moet je in het PS4 menu naar instellingen, apparaten, controllers ofzo. En dan vibratie uit en aan zetten

  4. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Moet je in het PS4 menu naar instellingen, apparaten, controllers ofzo. En dan vibratie uit en aan zetten

    Ook dat wil niet helpen jammergenoeg.

  5. 3140 XP
    moes's avatar

    dan is het gewoon een software matig probleem. misschien dat ze dat met een patch gaan fixen.

  6. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Thanks moes voel me al wat meer gerustgesteld.

  7. 3140 XP
    moes's avatar

    no problem 😉