Forum

Topic: Wireless ps4 stereo headset adapter stuk

Anoniem's avatar

Ik heb van mijn headset de usb adapter kapot door de ps4 in de doos te doen. Proberen te maken maar printplaatje is doormidden. Dixons zegt niks te kunnen doen. Sony gebeld en de persoon kan mij niet zeggen of de adapter specifiek aan mijn headset is gekoppeld (volgens de beste man van de dixons).

Helaas is sony er niet op terug gekomen zoals beloofd. Wat ik graag wil weten is of idd de adapter specifiek voor 1 headset is en ik dus niks meer aan mijn headset heb.

Misschien dat iemand dit weet? Wil dat graag weten maar call center sony weet t niet. Anders kan ik een nieuwe laten opsturen (op eigen kosten)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Bij de eerste modellen van die headset is dit wel het geval
    Ben bang dat het hier ook zo is

  2. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Als je geen koppeling knopje heb op je headset en/of ontvanger ben ik bang dat het einde oefening is voor je Headsetje

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik heb van mijn headset de usb adapter kapot door de ps4 in de doos te doen. Proberen te maken maar printplaatje is doormidden. Dixons zegt niks te kunnen doen. Sony gebeld en de persoon kan mij niet zeggen of de adapter specifiek aan mijn headset is gekoppeld (volgens de beste man van de dixons).

    Helaas is sony er niet op terug gekomen zoals beloofd. Wat ik graag wil weten is of idd de adapter specifiek voor 1 headset is en ik dus niks meer aan mijn headset heb.

    Misschien dat iemand dit weet? Wil dat graag weten maar call center sony weet t niet. Anders kan ik een nieuwe laten opsturen (op eigen kosten)

    Vraag het op de forum van playstation zelf dan zoeken ze het voor je uit / hebben ze het antwoord.

  4. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Ik heb van mijn headset de usb adapter kapot door de ps4 in de doos te doen. Proberen te maken maar printplaatje is doormidden. Dixons zegt niks te kunnen doen. Sony gebeld en de persoon kan mij niet zeggen of de adapter specifiek aan mijn headset is gekoppeld (volgens de beste man van de dixons).

    Helaas is sony er niet op terug gekomen zoals beloofd. Wat ik graag wil weten is of idd de adapter specifiek voor 1 headset is en ik dus niks meer aan mijn headset heb.

    Misschien dat iemand dit weet? Wil dat graag weten maar call center sony weet t niet. Anders kan ik een nieuwe laten opsturen (op eigen kosten)

    elke ps4 headset heeft een code die gelinkt is aan de usb stick dus dan zal je een nieuwe headset moeten kopen

    misschien heb je hier wat aan

    http://www.youtube.com/watch?v=oDvlLti8h-k

  5. Anoniem -
    157.55.39..xxx's avatar

    Je kunt hem koppelen door de kleine in de kleine gaatjes op zowel de dongel als de headset te resetten. Vervolgens bij de koptelefoon de knop aan en de knop surround tegelijk ingedrukt te houden. Daarna de dongel nogmaals resetten. Dan koppelt hij.

  6. Anoniem -
    84.107.239..xxx's avatar

    Op welke site zou je een nieuwe usb kunnen kopen?