Forum

Topic: welke tablet of laptop heb jij

Anoniem's avatar

ik ben benieuwd wat jullie zoal hebben , niet in huis maar echt je eigen laptop of tab anders wordt mijn lijst wel erg lang 😛

laptop

Sony Vaio SVF15A1M2E Windows-8.1 64Bitt

Hybride laptop/Tablet

Acer Aspire Switch 10 SW5-011-15CJ Windows-8.1 32Bitt

Tablet Android

Archos Gamepad 2 Android 4.2

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

38 reacties

  1. 90 XP
    D92V's avatar

    Laptop
    Macbook Pro 13 inch Retina

    Tablet
    iPad Air

    een Apple geek dus..

  2. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    laptop
    Acer aspire E1-532

    Tablet
    Ipad 3

  3. 36 XP
    SmashingJummy's avatar

    Ik heb een desktop en een phablet :'(

  4. 518 XP
    recsto's avatar

    laptop:

    asus x550c

    tablet:

    ipad(alleen omdat er geen android tablet is die voor mij persoonlijk hetzelfde bied als een ipad)

  5. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Laptop: HP DV6 & Macbook Pro 15 Inch

    Tablet: iPad.

  6. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    laptop:

    asus x550c

    tablet:

    ipad(alleen omdat er geen android tablet is die voor mij persoonlijk hetzelfde bied als een ipad)

    wat kon een Android Tab je dan niet bieden ?

  7. 41 XP
    Seriousgnome's avatar

    Laptop heb ik een simpel hptje voor studie en werk

    Heb een iPad 2 die ik veel gebruik.

  8. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Laptop:
    HP Pavillion DV7

    Tablet:
    Sony tablet Xperia Z

  9. 93 XP
    sorro4's avatar

    HP Elitebook en een Ipad

  10. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Laptop: MacBook Pro
    Tablet: Nexus 7

  11. 2457 XP
    peyj's avatar

    Tablet: geen, niet nodig..Misschien als Apple een keer met een leuke iPad komt. Maar met een smartphone, laptop en PS3 zie ik het nut er niet van in.

    Laptop: MSI GE70

  12. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    hp pavilon g72 kapot met gefrituurd moederbord
    dual core 2.5 desktoppie van packerd bell
    ipad 1
    xperia play

  13. 153 XP
    Swithok's avatar

    macbook air 11 inch

    ipad mini

  14. 25 XP
    Lainadan's avatar

    Alienware mx15 en geen tablet

  15. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Asus tf201
    Op de wifi na was het een goed apparaat, maar na de laatste update’s een verschrikkelijk ding.
    Ram loopt erg snel vol ‘ook in fabriek standaard zonder er ook maar 1 app er op te zetten. Gelukkig is het me eindelijk gelukt dit te verhelpen. Wifi blijft zelfs na een aanpassing een drama.

    Ik wilde een nieuwe tablet kopen,
    -samsung pro 8′
    -samsung S 8′
    -ipad mini a7
    -Asus tf701
    -sony Z2 bij voorbaat al véél te duur.
    Maar toen ik 1maal de samsung zag was het 1stuk plastic, ipad is te gesloten en heeft dacht ik maar 1gb ram, de tf701 ziet er een stuk goedkoper uit dan m’n tf102 en is behoorlijk aan de prijs.
    Heb besloten te wachten op de nieuwe HTC Nexus ergens in oktober of later.

  16. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Asus tf201
    Op de wifi na was het een goed apparaat, maar na de laatste update’s een verschrikkelijk ding.
    Ram loopt erg snel vol ‘ook in fabriek standaard zonder er ook maar 1 app er op te zetten. Gelukkig is het me eindelijk gelukt dit te verhelpen. Wifi blijft zelfs na een aanpassing een drama.

    Ik wilde een nieuwe tablet kopen,
    -samsung pro 8′
    -samsung S 8′
    -ipad mini a7
    -Asus tf701
    -sony Z2 bij voorbaat al véél te duur.
    Maar toen ik 1maal de samsung zag was het 1stuk plastic, ipad is te gesloten en heeft dacht ik maar 1gb ram, de tf701 ziet er een stuk goedkoper uit dan m’n tf102 en is behoorlijk aan de prijs.
    Heb besloten te wachten op de nieuwe HTC Nexus ergens in oktober of later.

    Misschien is er wel een custom rom voor je asus dat alles wel na behoren gaat werken, bij een samsung heb je dik 12B over van je 16GB ,dan doet asus dat zeer slecht ,maar je kan ook kijken bij W8 tablets ik vindt het erg chil werken na een Samsung Note 10.1 zijn zeer snel , maar de Acer is een hybride erg leuk ding voor maar 344:D , kunnen zelf Pc games op draaien om een lagere resolutie erg geinig Android hou ik de ook zeker bij over een tijdje een Nexus 10 kopen nieuw model die van HTC moet komen ,

  17. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Ik heb mijn laptop eruit gedaan, ik kon niet wennen aan die verschrikkelijke Windows 8.
    In plaats daarvan een Samsung galaxy tab pro 12.2 gehaald.
    Echt een super fijn ding.
    Daarvoor de Asus infinity 700 en de Xperia Tablet Z gehad, maar beide kunnen niet tippen aan de tabpro.

  18. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    heb een Ultrabook: de Asus UX51VZ-CN036H. met windows 8.1 met classic shell dus net windows 7 (ultrabook is geïmporteerd uit Canada want is niet te koop in NL)
    heb geen tablet nodig want mijn telefoon Sony Z2 voldoet of is zelfs nog beter.

  19. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Ik heb een Samsung note 10.1 edition 2014 en een simpele PC een ps, ps2. ps3, ps4 en 2x ps vita.

  20. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    tablets:
    -iPad 2
    -iPad Mini

    en wil binnenkort kijken voor een MacBook Pro, want dan heb ik (bijna) alles van Apple xD

  21. 357 XP
    Mausie's avatar

    Pff, heb geen tablet, heb heen laptop, en mijn computer is al 2 jaar stuk, maar red het wel met mijn telefoon en anders laptop van ouders der maar bij pakken.

  22. 247 XP
    robinho123's avatar

    Ik heb een Samsung note 10.1 edition 2014 en een simpele PC een ps, ps2. ps3, ps4 en 2x ps vita.

    De vraag der vragen. Waarom 2 vita’s

  23. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    De vraag der vragen. Waarom 2 vita’s

    1000 & 2000 misschien maar het topic ging over tablets en laptops, ik zelf heb ook 2 Vita;s de 1000 staat nu te-koop op het forum

  24. 1199 XP
    chris65's avatar

    Laptop: macbook pro
    Tablet: ipad (geen idee welke versie 🙂 )

  25. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Bah Bah 9v10 is apple noob. Ik heb er niks mee vermijd alles van Apple altijd rechtzaken aanspannen tegen samsung terwijl 70 % samsung onderdelen in apple zit/zat en het ios vindt ik maar niks .

  26. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    De vraag der vragen. Waarom 2 vita’s

    Heb er een gewonnen via Coca Cola actie bij de AH

    Ben mijn psp nog vergeten met gps ontvanger.

  27. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Misschien is er wel een custom rom voor je asus dat alles wel na behoren gaat werken, bij een samsung heb je dik 12B over van je 16GB ,dan doet asus dat zeer slecht ,maar je kan ook kijken bij W8 tablets ik vindt het erg chil werken na een Samsung Note 10.1 zijn zeer snel , maar de Acer is een hybride erg leuk ding voor maar 344:D , kunnen zelf Pc games op draaien om een lagere resolutie erg geinig Android hou ik de ook zeker bij over een tijdje een Nexus 10 kopen nieuw model die van HTC moet komen ,

    Er is alleen nog een problemen met de wifi.. daar helpt een custom rom niet bij.
    De samsung note is véél te duur en te plastic voor 700euro.
    Er is niks mis met het intern geheugen.. maar er was een probleem met de 1gb ram.
    Als ik naar de samsung-pro kijk.. vreet dat ding ook er veel ram (van de 2gb blijft er standaard circa 720 over) dus samsung is er erg slecht is… Asus niet.
    De Asus Tf701 kost tussen de 450 a 490 dat vind ik te duur voor wat het maar is. De tf303 is zeker niet echt duur.. maar mijn ervaring met W8 en ios tablet is 0, ik weet dus niet wat ik er van moet verwachten. De nieuwe Nexus van HTC krijgt misschien een k1 cpu.

  28. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Er is alleen nog een problemen met de wifi.. daar helpt een custom rom niet bij.
    De samsung note is véél te duur en te plastic voor 700euro.
    Er is niks mis met het intern geheugen.. maar er was een probleem met de 1gb ram.
    Als ik naar de samsung-pro kijk.. vreet dat ding ook er veel ram (van de 2gb blijft er standaard circa 720 over) dus samsung is er erg slecht is… Asus niet.
    De Asus Tf701 kost tussen de 450 a 490 dat vind ik te duur voor wat het maar is. De tf303 is zeker niet echt duur.. maar mijn ervaring met W8 en ios tablet is 0, ik weet dus niet wat ik er van moet verwachten. De nieuwe Nexus van HTC krijgt misschien een k1 cpu.

    de oude note 10.1 springt beter met 2gb om zo 1,7 gb blijft vrij. En blijft zeer snel en stabiel nooit vastlopers gehad in de 2 a3jaar en sterk WIFI bereik plastic is van goede kwaliteit dus dat maak niet uit en zo pennetje is wel geinig gebruikte het wel zelden was destijds 525 3G versie. Een goede tablet is eenmaal duur kruitvat zooi is ook echt zooi. Dus je moet zeker richting de 400 gaan kijken voor 10inch. Goedkope Acer modelen zijn ook zeer redelijk en de WIFI ik ook zeer goed dik 10min bereik. Dat haalt mijn Vaio niet van 940euro. de tablet was maar 344 ;). Maar w8 is simpel in gebruik. Ios vindt ik zelf niks over price en os is gesloten. W8 en android kan je nog wat mee. Ios niet

  29. 1199 XP
    chris65's avatar

    Bah Bah 9v10 is apple noob. Ik heb er niks mee vermijd alles van Apple altijd rechtzaken aanspannen tegen samsung terwijl 70 % samsung onderdelen in apple zit/zat en het ios vindt ik maar niks .

    Ik wil geen fanboy discussie apple of samsung beginnen, maar beiden zijn niet echt lief tegen elkaar. Die twee lopen elkaar flink te bashen. Ligt dus niet alleen aan apple. Volgens mij is er oud soreekwoord….. Waar er twee …. 😉

  30. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    de oude note 10.1 springt beter met 2gb om zo 1,7 gb blijft vrij. En blijft zeer snel en stabiel nooit vastlopers gehad in de 2 a3jaar en sterk WIFI bereik plastic is van goede kwaliteit dus dat maak niet uit en zo pennetje is wel geinig gebruikte het wel zelden was destijds 525 3G versie. Een goede tablet is eenmaal duur kruitvat zooi is ook echt zooi. Dus je moet zeker richting de 400 gaan kijken voor 10inch. Goedkope Acer modelen zijn ook zeer redelijk en de WIFI ik ook zeer goed dik 10min bereik. Dat haalt mijn Vaio niet van 940euro. de tablet was maar 344 ;). Maar w8 is simpel in gebruik. Ios vindt ik zelf niks over price en os is gesloten. W8 en android kan je nog wat mee. Ios niet

    Best knap dat oude note standaard maar 300mb van de 2gb RAM gebruikt (draait dan zeker op Android 2,3 gingerbread). als ik in de winkel kijk bij de Samsung PRO blijft er maar 700mb over en bij m’n telefoon hou ik nu 1200mb over
    . Mijn tf201 was niet bepaald goedkoop en dat is te merken aan de bouw van het ding.. stevig en geheel van aluminium en dus komt alleen maar de ipad in de buurt van mijn tablet. Dat hij geheel van aluminium is is ook in het nadeel dat de wifi zo slecht werkt.
    De oude note heeft dacht ik maar een 1080p scherm, ik wil bij een 10inc+ geen ful HD maar hoger en bij een 8inc+ ful HD of hoger.

  31. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Best knap dat oude note standaard maar 300mb van de 2gb RAM gebruikt (draait dan zeker op Android 2,3 gingerbread). als ik in de winkel kijk bij de Samsung PRO blijft er maar 700mb over en bij m’n telefoon hou ik nu 1200mb over
    . Mijn tf201 was niet bepaald goedkoop en dat is te merken aan de bouw van het ding.. stevig en geheel van aluminium en dus komt alleen maar de ipad in de buurt van mijn tablet. Dat hij geheel van aluminium is is ook in het nadeel dat de wifi zo slecht werkt.
    De oude note heeft dacht ik maar een 1080p scherm, ik wil bij een 10inc+ geen ful HD maar hoger en bij een 8inc+ ful HD of hoger.

    Het Is de Smsung Note 10,1 2013 Draait op 4,1,2 of 4,2,1 , gewoon afkomstig van samsung , geen Full HD maar 1280×800 maar wel een mooi helder scherm , zeer snelle tablet , ik heb ook gelijk de Samsung cover gekocht van 60euro dus hij werd steviger wat die al is , het wel leuk aluminium maar als het een kut Tab zoals je beschrijft is heb je de niet veel aan zoals nu zonder wifi is een tablet nutteloos,

    mijn Archos gamepad heeft zelf een wifi artene die met de grote jongens mee kan doen terwijl die maar 170 is iets hoger kwa resolutie maar niet zo helder als samsung , en zeer nette specs voor dat geld

    Als je dit niet geloofd zou ik sceenshot maken van CPU-Z wat die zoal vrij houd in zen geheugen ,

  32. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Ik ben zelf al een beetje aan het kijken wat ik in de plaats van mijn laptop wil gaan gebruiken (de HP Pavilion DV7), aangezien die het langzamerhand aan het begeven is.
    Heb lopen denken aan gewoon een nieuwe laptop, of een Mini PC, die ik achterop mijn tv kan monteren.
    Veel doe ik er eigenlijk toch niet mee, af en toe wat internetten en downloaden. Soms gebruik ik em nog voor streamen, of kijk er wat filmpjes op.
    Misschien dat er nog wat mensen zijn met ideeen?

    Ook me Tablet (Xperia Z) gebruik ik voor filmpjes, als ik ’s avonds in bed lig bijvoorbeeld, maar voor downloaden is het wat lastiger, is uiteraard een stuk sneller vol dan bijvoorbeeld een laptop.
    Ik Game er ook nog wel eens op, heb mijn PS3 controller gekoppelt aan mijn tablet, en dat werkt uitermate goed! (draadloos uiteraard)

  33. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Het Is de Smsung Note 10,1 2013 Draait op 4,1,2 of 4,2,1 , gewoon afkomstig van samsung , geen Full HD maar 1280×800 maar wel een mooi helder scherm , zeer snelle tablet , ik heb ook gelijk de Samsung cover gekocht van 60euro dus hij werd steviger wat die al is , het wel leuk aluminium maar als het een kut Tab zoals je beschrijft is heb je de niet veel aan zoals nu zonder wifi is een tablet nutteloos,

    mijn Archos gamepad heeft zelf een wifi artene die met de grote jongens mee kan doen terwijl die maar 170 is iets hoger kwa resolutie maar niet zo helder als samsung , en zeer nette specs voor dat geld

    Als je dit niet geloofd zou ik sceenshot maken van CPU-Z wat die zoal vrij houd in zen geheugen ,

    Ik heb wel wifi 🙂 het bereik is alleen erg slecht + de cisco router/modem van Ziggo is een exstreem slecht ding.

    Ik heb vandaag even gekeken naar de nieuwe Samsung S.
    de achterkant ziet er veel beter uit dan dat super nep-leren achterkant.. alleen het oled scherm vind ik maar niks ‘anders dan bij de vita knalt het scherm veel te veel met onnatuurlijke kleuren’. Ga dus gewoon wachten waar Asus mee komt en wachten op de spec van de HTC Nexus 8/9.

  34. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik heb wel wifi 🙂 het bereik is alleen erg slecht + de cisco router/modem van Ziggo is een exstreem slecht ding.

    Ik heb vandaag even gekeken naar de nieuwe Samsung S.
    de achterkant ziet er veel beter uit dan dat super nep-leren achterkant.. alleen het oled scherm vind ik maar niks ‘anders dan bij de vita knalt het scherm veel te veel met onnatuurlijke kleuren’. Ga dus gewoon wachten waar Asus mee komt en wachten op de spec van de HTC Nexus 8/9.

    Ja dat is waar maar de Assus heeft ook geen super wifi antene net als de Tablet S en mijn Vaio reden de tuin maar net maar de samsung tablet en Archos wel makkelijk de men W8 tablet red het ook wel , ik heb ook ziggo. Oled is gewoon te veel kleur vita 1000 ook 2000 is mooier LCD techniek blijft mooier dan oled zou zeker geen oled tv willen hebben , maar ben bang dat de nieuwe nexus die ook gaat krijgen en duurdere Asus modellen , China heeft leuke tablet met retina schermen voor nog geen 300euro komen jammer genoeg nooit hier uit 🙁

    Ik ben zelf al een beetje aan het kijken wat ik in de plaats van mijn laptop wil gaan gebruiken (de HP Pavilion DV7), aangezien die het langzamerhand aan het begeven is.
    Heb lopen denken aan gewoon een nieuwe laptop, of een Mini PC, die ik achterop mijn tv kan monteren.
    Veel doe ik er eigenlijk toch niet mee, af en toe wat internetten en downloaden. Soms gebruik ik em nog voor streamen, of kijk er wat filmpjes op.
    Misschien dat er nog wat mensen zijn met ideeen?

    Ook me Tablet (Xperia Z) gebruik ik voor filmpjes, als ik ’s avonds in bed lig bijvoorbeeld, maar voor downloaden is het wat lastiger, is uiteraard een stuk sneller vol dan bijvoorbeeld een laptop.
    Ik Game er ook nog wel eens op, heb mijn PS3 controller gekoppelt aan mijn tablet, en dat werkt uitermate goed! (draadloos uiteraard)

    MSI Pc http://www.computerstore.nl/product/427361/msi-wind-box-dc111-041eu.html of deze moet erg goedkoop worden http://tweakers.net/nieuws/97122/ecs-introduceert-minicomputer-die-windows-81-kan-draaien.html en W8 legaal kost ook niet veel en W9 wordt Gratis als het aan M$ ligt 😀

  35. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    MCLERC;236338

    idd in China verkopen ze al een tablet met een tegra k1 cpu voor 200 euro.

  36. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    MCLERC;236338

    idd in China verkopen ze al een tablet met een tegra k1 cpu voor 200 euro.

    Ja evenals 4K Tv voor onder de 500euro van 47Inch merk Xiaomi erg bekent in China hopelijk hier ook zullen duurder zijn hier maar niet zo duur als Asus Samsung sony HTC en Apple

  37. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Laptop: Asus A75V

    Tablet: Samsung Note 2014 editie.

  38. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Even voor de mensen die graag een windows Tab hebben maar toch de grote getallen apps missen in de Store is er http://www.bluestacks.com/ werkt op Windows7/8 en MAC, je kan nu na installatie Android Apps draaien op je Windows Pc/Laptop/Tablet , en Mac geen ipad , werkt goed op mijn Windows Tablet 😀 je log in op je bestaande Account en je download app uit de Originele Google play Store , je eigen Os blijft behouden het is enkel een OS als programma dus je kan ook switchen van OS in een seconde .