Forum

Topic: Vraag over nedgame

Anoniem's avatar

Ik wil blazblue chrono phantasma voor de vita kopen via nedgame maar ik heb een vraag:
Het spel kost €49 en ik heb een nationale entertainment card van €50 maar kan ik die gewoon gebruiken of moet ik er ook een van €20 halen vanwege de verzendkosten?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 153 XP
    Swithok's avatar

    Ik wil blazblue chrono phantasma voor de vita kopen via nedgame maar ik heb een vraag:
    Het spel kost €49 en ik heb een nationale entertainment card van €50 maar kan ik die gewoon gebruiken of moet ik er ook een van €20 halen vanwege de verzendkosten?

    Bij bol.com moet je het verschil daarna zelf nog afrekening. Ik weet niet hoe dit bij nedgame is.

  2. 802 XP
    phinal's avatar

    Bij bol.com moet je het verschil daarna zelf nog afrekening. Ik weet niet hoe dit bij nedgame is.

    Helaas heeft bol.com niet het spel wat ik wil want het is nog niet uit in europa

  3. 153 XP
    Swithok's avatar

    Helaas heeft bol.com niet het spel wat ik wil want het is nog niet uit in europa

    Ja dat dacht ik al. Meeste cadeaukaarten werken zo. Dus ik denk dat het bij nedgame net zo werkt. Je kan altijd kijken je ziet het wel bij het afrekenen toch?

  4. 802 XP
    phinal's avatar

    Ja dat dacht ik al. Meeste cadeaukaarten werken zo. Dus ik denk dat het bij nedgame net zo werkt. Je kan altijd kijken je ziet het wel bij het afrekenen toch?

    Ik zal het vanavond dan maar proberen
    EDIT: ik ben net achtergekomen dat je ook gewoon een entertainment card van €5 kan kopen
    Dus… Dat ga ik dadelijk doen want met verzendkosten kost het €52

  5. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik wil blazblue chrono phantasma voor de vita kopen via nedgame maar ik heb een vraag:
    Het spel kost €49 en ik heb een nationale entertainment card van €50 maar kan ik die gewoon gebruiken of moet ik er ook een van €20 halen vanwege de verzendkosten?

    Er komt nog wel 1,95 verzendkosten bij.
    Dus als je een Nationale Entertainment Card van 50 euro hebt, dan moet je nog 95 cent bijbetalen. Dat kan dan bv. met iDeal.

  6. 544 XP
    Yeroon's avatar

    EDIT: ik ben net achtergekomen dat je ook gewoon een entertainment card van €5 kan kopen
    Dus… Dat ga ik dadelijk doen want met verzendkosten kost het €52

    Dat kan natuurlijk ook, maar waarom niet gewoon iDeal voor de laatste paar euro’s?