Forum

Topic: goede tv voor te gamen op ps4

Anoniem's avatar

Hallo beste gamers kan iemand me raad geven wat een goede tv is voor te gamen mag rond de 500 euro kosten.En er is zoveel keus dat ik niet weet wat ik moet nemen van merk en scherm grote enzovoort .Alvast bedankt voor de antwoorden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik heb zelf gewoon een TV van sony. Werkt prima.

    Als je echt zo’n noliver bent zal ik kijken op gamegear.be dan heb je 0,001 milliseconde delay, maar dan heb je ’n klein computer scherm als ’t ware.

    ’t is maar net wat je wilt.

  2. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik heb een Samsung D6200 3D 40INCH voldoet prima op game modes ,

  3. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik heb een Samsung UE39EH5003 39 inch TV.
    Doet het ook prima met de Playstation 3 en 4.

  4. 90 XP
    Lastpost's avatar

    Een Sony W6, voor gamen veruit de beste binnen die prijsklasse en amper input-lag.

  5. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Zoals hierboven wordt vermeld, Sony is bijna altijd het beste als het om gamen en inputlag gaat.

  6. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik speel op een Sony Bravia, heerlijk tv’tje!

  7. 13 XP
    nickdw's avatar

    heb KDL47 W807 sony bravia. Werkt echt super! niet in je budget maar mss een 32 inch of 40 inch versie?

  8. 41 XP
    Seriousgnome's avatar

    Gewoon hd tv kopen van een goed merk dan heb je eigenlijk bijna altijd een goede tv. Heb zelf een philips tv’tje

  9. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Gewoon sony w6 serie kopen,of een plasma van panasonic wat nog altijd beter is voor gamen dan een lcd-led tv.

  10. 25 XP
    Lainadan's avatar

    ik heb een sony bravia led tv van 400 euro

  11. 5 XP
    macknifer's avatar

    Als ik jou was zou ik kijken voor een panasonic full-hd met meer dan 400 hz refresh rate

  12. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Als ik jou was zou ik kijken voor een panasonic full-hd met meer dan 400 hz refresh rate

    waarom voor 400hz? juist als je gaat gamen wil je die software uit hebben. Dan is 50hz prima. Het gaat om de reactie tijd van je beeldscherm en niet om de snelheid van de software wat voor lag zorgt.

    Een tv kopen is altijd hopen dat die snel genoeg is voor gamen. Er staat wel altijd in de winkel 100hz, 200hz, 400hz of meer.. maar daar heb je niks aan is een ”verkoop truc”. Op deze site staan veel tv’s die getest worden, ook op inputlag: http://hdtvtest.co.uk