Forum

Topic: Is single player DLC van Last Of Us zijn geld waard?

Anoniem's avatar

Ik heb paar dagen terug Last of Us gekocht. En nu is er ook een single player uitbreiding voor 14,99. Is dat zijn geld waard? Hoe veel uur ben je er weer mee bezig met die single player. Is het een uitbebreide dlc of is het maar heel kort?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Ik was er zelf in één hele avond mee klaar. Maar ik vond het elke euro waard, want hij is echt heel goed!

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    1,5-2 uur duurt Left Behind. Schijnt echt de moeite waard te zijn volgens de reviews!

  3. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Koop de season pass als ie nog beschikbaar is. Dan krijg je er een hoop mp shit(maps, guns, hats..) bij voor 5 euro meer.

    Die SP DLC is het meer dan waard. ^_^

  4. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Die season pass was ik niet van plan aan te schaffen. Want ik heb niks met MP en geloof dat bij die season pas alleen maar 1 dlc zit wat voor de single player is. Maar het is goed te lezen dat de dlc zijn geld waard is. Zal dan die 14,95 maar gaan uitgeven.

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Voor mij: Nee veel te duur voor iets wat je rustig kan uitspelen in 2 uurtjes. €7.50 was meer relevanter geweest voor de dlc.

  6. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Ik kan The Last of us kopen op de ps4 voor 30€. Alleen is het de duitse versie. Maakt dit uit?

  7. 4299 XP
    Peter01's avatar

    deze dlc is echt episch. wel wat kort maar zo een ongelooflijk mooi verhaal, net als de hoofdverhaallijn. en spannend as fuck natuurlijk. je kan als ellie veel moeilijker de meleegevechten aan. et is immers een 14 jarig meisje ook al is ze bikkelhard.

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    Wat hierboven ook wordt genoemd. Het is prijzig, maar wel echt super!

  9. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Zaten de DLC er niet bij inbegrepen bij ps4??

  10. 2457 XP
    peyj's avatar

    Zaten de DLC er niet bij inbegrepen bij ps4??

    PS3 topic 😉