Forum

Topic: Hoe kun je PSN-games sharen op de PS4?!

Anoniem's avatar

Goeiedag! Ik wilde vragen of iemand mij uit kan leggen hoe je games kunt sharen op de PS4. M’n maat heeft nu bijvoorbeeld TLOU gedownload uit de psn-store op zijn PS4, en we vroegen ons af of ik die nu ook op mijn PS4 kan spelen. Hij is al ingelogd bij mij….alleen wat nu zonder dat hij z’n shit kwijt is. Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    ik geloof dat je het account van je vriend als main account bij jou moet instellen, wat er voor zorgt dat alle gebruikers op je ps4 het kunnen spelen.. dus ook op jou account, en dan is hij bij zijn ps4 niet als main account maar dat maakt niet uit, want dan kan hij het wel gewoon met zn eigen account spelen, alleen niet met andere accounts op zijn ps4 totdat hij het account weer main account maakt..

    het zou kunnen dat je 2 consoles main account in kan stellen, dat weet ik niet precies, maar opzich zou dit hierboven al genoeg moeten zijn geloof ik.

  2. 32 XP
    Adiel's avatar

    [ATTACH]2509[/ATTACH][ATTACH]2510[/ATTACH]

    Meer: http://nl.playstation.com/ps4/features/ps4-faq/

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    Het is in principe niet de bedoeling dat mensen spellen delen, maar dat ieder zijn eigen kopie koopt. Als hij inlogt op jouw ps4 gaat die ook op zijn account verder. Gamesharing is niet toegestaan dus daarom houden ze er geen rekening mee

  4. 1691 XP
    chronic010's avatar

    Thanks allemaal! We deden op de PS3 al veel delen, maar wist echt niet hoe t moest!