Forum

Topic: PS4 Problemen HELP

Anoniem's avatar

Beste PSX-Sense Leden

Mijn Ps4 heeft problemen met het laden van sommige dingen ik zal ze even op een rijtje zetten en dan hoop ik dat jullie een oplossing voor me hebben.

Bij het laden van mijn vrienden geeft hij soms aan dat er niemand online is of hij laad mijn vrienden niet goed in.

ik heb ook vaak dat hij de applicaties niet laat zien en daardoor niks kan doen.

Hij geeft ook vaak problemen met het vinden van mijn DNS Server waardoor ik dus soms een uur niet online kan.

Hebben meer van jullie deze problemen?? En is er iets waardoor ik dit kan verhelpen.

MVG Robin

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 85 XP
    Davey's avatar

    Heb je al geprobeerd de dns fout op internet op te zoeken. Meestal vind je wel wat er fout is.
    En misschien heb je langzaam internet als het dan te lang duurt geeft hij een fout melding

  2. 20 XP
    KillBoy-NL's avatar

    De snelheid hier is in orde 58 mbit geeft de ps4 aan zou genoeg moeten zijn denk ik.

    Maar ik zal het opzoeken op internet

    Thx voor de tip.

  3. 169 XP
    Grav3D1gger's avatar

    Bij het laden van mijn vrienden geeft hij soms aan dat er niemand online is of hij laad mijn vrienden niet goed in.

    Hij geeft ook vaak problemen met het vinden van mijn DNS Server waardoor ik dus soms een uur niet online kan.

    Dat de ps4 mijn vriendenlijst niet goed weergeeft heb ik ook last van. Hier weet ik geen oplossing voor.
    Voor de DNS problemen zou je kunnen proberen je router en/of modem opnieuw op te starten, helpt bij mij in ieder geval wel. Ik krijg die melding ook wel eens.

  4. 821 XP
    Crusader's avatar

    DNS server van Google wil soms ook wel helpen: 8.8.8.8

  5. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Dat de ps4 mijn vriendenlijst niet goed weergeeft heb ik ook last van. Hier weet ik geen oplossing voor.
    Voor de DNS problemen zou je kunnen proberen je router en/of modem opnieuw op te starten, helpt bij mij in ieder geval wel. Ik krijg die melding ook wel eens.

    wat vriendenlijst betreft, ik en ik weet van anderen in mijn lijst dat die hier ook last van hebben op momenten. ligt gewoon aan het PSN en zal wel weer gepatched worden.
    wat die applicaties betreft vind ik wel vaag en zou die niet moeten doen.

  6. 20 XP
    KillBoy-NL's avatar

    wat vriendenlijst betreft, ik en ik weet van anderen in mijn lijst dat die hier ook last van hebben op momenten. ligt gewoon aan het PSN en zal wel weer gepatched worden.
    wat die applicaties betreft vind ik wel vaag en zou die niet moeten doen.

    Ja het is mij ook niet duidelijk waarom hij dat doet maar wanneer ik de ps4 weer opnieuw opstart is het verholpen.

    Iemand misschien hier een oplossing voor ??

    als ik in de party zit geeft hij vaak aan dat ik geen spraak chat kan gebruiken, nou is dat niet het grootste probleem want vaak naar een paar x erin en eruit doet hij het weer , maar ik zit namelijk met mijn broer samen vaak in 1 party zodra hij de party joind of hij kan met iemand praten of ik maar wij kunnen niet samen tegen de zelfde persoon praten ,iemand hier een oplossing voor hij geeft aan dat er iets niet klopt met het nat type.

  7. 8865 XP
    7th-son's avatar

    Ja het is mij ook niet duidelijk waarom hij dat doet maar wanneer ik de ps4 weer opnieuw opstart is het verholpen.

    Iemand misschien hier een oplossing voor ??

    als ik in de party zit geeft hij vaak aan dat ik geen spraak chat kan gebruiken, nou is dat niet het grootste probleem want vaak naar een paar x erin en eruit doet hij het weer , maar ik zit namelijk met mijn broer samen vaak in 1 party zodra hij de party joind of hij kan met iemand praten of ik maar wij kunnen niet samen tegen de zelfde persoon praten ,iemand hier een oplossing voor hij geeft aan dat er iets niet klopt met het nat type.

    de makkelijkste oplossing is een paar keer de party verlaten en opnieuw joinen, op een gegeven moment lukt het wel!
    ik neem aan dat jij en je broer in hetzelfde huis zitten?

  8. 20 XP
    KillBoy-NL's avatar

    de makkelijkste oplossing is een paar keer de party verlaten en opnieuw joinen, op een gegeven moment lukt het wel!
    ik neem aan dat jij en je broer in hetzelfde huis zitten?

    Ja wij spelen op het zelfde netwerk idd de problemen zijn nu ver opgelost Thx voor de tips !

  9. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Ja wij spelen op het zelfde netwerk idd de problemen zijn nu ver opgelost Thx voor de tips !

    ik heb het ook wel eens online met anderen maar als dat niet lukt kan je nog proberen je router te resetten.