Forum

Topic: PS4 Camera: kopen of niet?

Anoniem's avatar

Hoi,

Zoals de titel al zegt, is de PS4 camera de 60 euries waard?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 8864 XP
    7th-son's avatar

    als je wilt streamen en graag jezelf wilt laten horen/zien is het leuk
    maar voor games zelf? absoluut nog niet

  2. 371 XP
    Booyah's avatar

    Nope. Als die ongeveer dezelfde functies had als bij de Xdoos had ik hem wel gehaald.

  3. 5 XP
    macknifer's avatar

    Wat 7th-son al zegt leuk ding om te streamen maar voor de rest is het niks op dit moment

  4. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Je hebt er nu echt niks aan. Niet eens ondersteuning voor video-chat met je vrienden nog. Bovendien is het een korte kabel, ik kan die bijvoorbeeld simpelweg niet aansluiten omdat mn PS4 verder weg staat. Bol.com verkoopt binnenkort wel een verlengkabel voor €20 ofzo. Maarja, €80 om vervolgens niks mee te kunnen is veel geld lol.

  5. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Ik heb hem net gehaald omdat ik ‘m voor 25 euro kon krijgen.
    Maar zelfs dat is het nu eigenlijk niet waard.

    Streamen is het enige wat je er mee kunt.
    De Playroom games gaan na 1 keer spelen al vervelen en verder is er niks voor.

  6. 52 XP
    Ace2Face's avatar

    Bij de PS3 was het nog wel grappig met Burnout, kreeg je elke keer een Mugshot als je iemand aan had gereden of had gewonnen. Die van de PS4 ligt nu al heel lang in de kast stof te happen, hoop dat ze er in de toekomst nog wat leuks mee gaan doen!

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Als je teveel geld hebt en ervan houd om het te verspillen zeker doen 🙂

  8. 486 XP
    4_the_players's avatar

    Ik zou het zeker niet doen. Het is leuk voor 10mn maar dan is er niks meer aan je kan beter je geld uitgeven aan een game want dan heb je tenminste niet 60 euro weggegooid.

  9. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Ik gebruik hem om te praten tijdens online ik vind headset niks

  10. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Hoi,

    Zoals de titel al zegt, is de PS4 camera de 60 euries waard?

    Koop hem hier bespaart je 20Euro 😉http://www.halustore.com/index.php/playstation-4/accessories/camera.html

    Ik heb de mijn 64GB psv geheugen gekocht voor 64Euro 😉

    Nope. Als die ongeveer dezelfde functies had als bij de Xdoos had ik hem wel gehaald.

    De ps4 heeft ook spraak bediening 😉