Forum

Topic: FIFA 15 komt met Turkse Süper Lig

Anoniem's avatar

Goed nieuws voor de Turkse fans van het spelletje dat elf man tegenover elf man zet met slechts één bal. Want FIFA 15 zal dit jaar voor het eerst uitgebreid worden met de Turkse Süper Lig. In totaal zijn er achttien clubs beschikbaar om mee te spelen na jarenlange zeuren van de fans.

Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş, en Trabzonspor zijn allemaal beschikbaar als FIFA 15 straks op 26 september in de winkels ligt. Maar ook de nieuwe gepromoveerde teams zoals Başakşehir Spor Kulübü, Balıkesirspor en Mersin İdman Yurdu’na zullen met clubkleuren, logo’s en originele namen beschikbaar zijn om de voetbalveld mee te veroveren. Kan je toch nog met Wesley Sneijder spelen :P. Dit alles is natuurlijk te zien in een nieuwe trailer.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 90 XP
    Lastpost's avatar

    Ideaal voor Ultimate team als startcompetitie. Kost weer geen hol en prima spelers. 🙂

  2. 249 XP
    Timon's avatar

    Je kon in FIFA 14 ook gewoon met Wesley Sneijder spelen ..?

  3. 371 XP
    Booyah's avatar

    Je kon in FIFA 14 ook gewoon met Wesley Sneijder spelen ..?

    Ja logisch als alleen Galatasaray er in zit.

  4. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ja leuk, alleen ken ik er bijna geen club van haha

  5. Redacteur - 624 XP
    Assasination-G's avatar

    Kunnen we eindelijk Dirk Kuyt krijgen 🙂

  6. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Kunnen we eindelijk Dirk Kuyt krijgen 🙂

    Haha dacht ik ook aan :p

    Ja leuk, alleen ken ik er bijna geen club van haha

    Geen voetbalfanaat? :p

  7. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Voor FUT is het leuk, net als de Russische competitie om te starten of als extra team te hebben.

    Als ze de sfeer en stadions van Fenerbahçe/ Galatasaray, Beşiktaş kunnen namaken is het misschien nog leuk, anders heb ik er persoonlijk niet veel aan.

  8. 260 XP
    Erik026's avatar

    Als ze nou eens meer nederlandse stadions toe zouden voegen… geweldig dat de (niet geupdate) Amsterdam ArenA erin zit, maar ik wil nou ook wel eens spelen in de kuip, grolsch veste, philips stadion of zelfs de euroborg of het gelredome.

    Verder natuurlijk wel, hoe meer leagues hoe beter.

  9. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Als ze nou eens meer nederlandse stadions toe zouden voegen… geweldig dat de (niet geupdate) Amsterdam ArenA erin zit, maar ik wil nou ook wel eens spelen in de kuip, grolsch veste, philips stadion of zelfs de euroborg of het gelredome.

    Verder natuurlijk wel, hoe meer leagues hoe beter.

    Het mooiste zou dan ook zijn als de Gelredome halfvol maken, net als in het echt :S

  10. 249 XP
    Timon's avatar

    Het mooiste zou dan ook zijn als de Gelredome halfvol maken, net als in het echt :S

    Hahaha +1