Forum

Topic: Wireless Gold Headset kopen?

Anoniem's avatar

Hoi!

Ik zoek een goeie headset, ik dacht aan de Wireless Gold. Heeft iemand daar misschien ervaring mee? Produceert het mooie sound? Let me know :).

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 85 XP
    Davey's avatar

    Wat van headset zoek je een om of en toe mee te spelen en te praten met vrienden of echt voor het gamen?

    En ik denk persoonlijk dat je beter een merk headset kan nemen die veel headsets maken enzo niet sony.
    Maar zelf heb ik geen sony headset dus weet ook niet echt of ze goed zijn

  2. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Sony Wireless Gold is echt een geweldige headset! Hij is ook nog eens goedkoper dan de meeste game headsets. Je gaat echt geen ander headset vinden die draadloos is, chat ondersteunt en (virtueel) surround sound heeft voor €90. Ik heb bijvoorbeeld de Turtlebeach PX4 een tijdje gehad, wat een bagger was dat zeg. In het begin was het goed, tot je een tijdje ermee bezig bent en op het geluid let. Veel gekraak bij diepe bass, echt troep. Heb 3 PX4’s geprobeerd tot ik tot de conclusie kwam dat de PX4 gewoon troep is (met bass gekraak).

    Ik heb nu een Astro A50 (goedkoop kunnen regelen) maar zou die niet iedereen aanraden. Het is een geweldige headset hoor, maar voor €299 niet het geld waard vind ik. De Sony Wireless Gold is een geweldige headset, als ik de Astro A50 niet voor goedkoop had kunnen regelen, had ik de Sony sowieso gehaald. Mijn broertje heeft em ik heb het uitvoerig getest, vandaar.

    @Davey, je vergeet even dat Sony niet alleen PlayStations maakt zeker 😉 Ze zijn erg bekend met hun wired/wireless headsets en oordopjes van hun Walkman lijn onder andere. En ze hebben al een gaming headset gemaakt voor de PS3, de Sony Pulse Elite. Veel mensen waren daar ook erg positief over. De Sony Wireless Gold is zeker een hele goede headset die zich goed kan meten met DUURDERE headsets zelfs.

  3. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik heb hem zelf ook. Ik zeg doen!

  4. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Sony Wireless Gold is echt een geweldige headset! Hij is ook nog eens goedkoper dan de meeste game headsets. Je gaat echt geen ander headset vinden die draadloos is, chat ondersteunt en (virtueel) surround sound heeft voor €90. Ik heb bijvoorbeeld de Turtlebeach PX4 een tijdje gehad, wat een bagger was dat zeg. In het begin was het goed, tot je een tijdje ermee bezig bent en op het geluid let. Veel gekraak bij diepe bass, echt troep. Heb 3 PX4’s geprobeerd tot ik tot de conclusie kwam dat de PX4 gewoon troep is (met bass gekraak).

    Ik heb nu een Astro A50 (goedkoop kunnen regelen) maar zou die niet iedereen aanraden. Het is een geweldige headset hoor, maar voor €299 niet het geld waard vind ik. De Sony Wireless Gold is een geweldige headset, als ik de Astro A50 niet voor goedkoop had kunnen regelen, had ik de Sony sowieso gehaald. Mijn broertje heeft em ik heb het uitvoerig getest, vandaar.

    @Davey, je vergeet even dat Sony niet alleen PlayStations maakt zeker 😉 Ze zijn erg bekend met hun wired/wireless headsets en oordopjes van hun Walkman lijn onder andere. En ze hebben al een gaming headset gemaakt voor de PS3, de Sony Pulse Elite. Veel mensen waren daar ook erg positief over. De Sony Wireless Gold is zeker een hele goede headset die zich goed kan meten met DUURDERE headsets zelfs.

    Andere vertelde me dat het geluid niet te vergelijken valt met de duurdere headsets.

  5. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Met Astro A50 niet te vergelijken nee. Maar hij is beter dan de Turtle Beach PX4, geen gekraak en helder geluid. Vergeet ook niet dat de Sony headset erg makkelijk in gebruik is. Je hebt enkel een usb stick die je in je PS4 gebruikt en je bent compleet draadloos verder. Bovendien kan je de usb ontvanger ook gebruiken in je PC/MAC en zo de headset draadloos gebruiken op je pc/mac. En hij heeft een AUX ingang zodat je het ook nog eens kan gebruiken onderweg 😉

    Maar goed, ik zit hier niet om een Sony headset te verkopen dus bij boeit het verder niet wat je koopt. Ik geef je mijn ervaringen en wat je ermee doet is aan je zelf 😉

    Ondertussen ga ik lekker door met mn Astro

  6. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Met Astro A50 niet te vergelijken nee. Maar hij is beter dan de Turtle Beach PX4, geen gekraak en helder geluid. Vergeet ook niet dat de Sony headset erg makkelijk in gebruik is. Je hebt enkel een usb stick die je in je PS4 gebruikt en je bent compleet draadloos verder. Bovendien kan je de usb ontvanger ook gebruiken in je PC/MAC en zo de headset draadloos gebruiken op je pc/mac. En hij heeft een AUX ingang zodat je het ook nog eens kan gebruiken onderweg 😉

    Maar goed, ik zit hier niet om een Sony headset te verkopen dus bij boeit het verder niet wat je koopt. Ik geef je mijn ervaringen en wat je ermee doet is aan je zelf 😉

    Ondertussen ga ik lekker door met mn Astro

    Maar de px4 gebruikt toch Dolby Digital surround en zou toch beter moeten zijn? En hoe zit het met de bass?

  7. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Maar de px4 gebruikt toch Dolby Digital surround en zou toch beter moeten zijn? En hoe zit het met de bass?

    Ja het zou beter moeten zijn inderdaad, maar of je het merkt is iets anders. De virtuele surround van de Sony is namelijk ook best goed. En zoals ik net heb aangegeven: de bass is gewoon brak van de PX4. Hij kraakt aan alle kanten. Vooral na een tijdje gaat het opvallen en heeeeel erg irriteren. Games zoals NBA2K (met bass in soundtracks) en NFS waren echt vervelend op een gegeven moment. Ik heb het ook gebruikt op de X360 met GTA V en daar hoorde ik het ook kraken wanneer je bijvoorbeeld van character wisselt (loading screen met uitzoom en bass). En met Battlefield 4 ook gekraak met grenades en diepe geluiden van guns. Ik heb er 3 getest en steeds gekraak, op internet las ik dat meerdere mensen dit hadden. Ik denk gewoon dat de bass speakers gewoon gaar zijn en dat niet iedereen het even veel op valt. Een vriend van mij had ook een PX4 en hoorde het niet. Tot ik hem erop wees en hij erop begon te letten. Na 2 dagen werd hij er zo geirriteerd door dat hij het terug bracht en de Sony Gold heeft gekocht 😉

    Op Amazon.com (een hele grote webshop wereldwijd indien je er niet mee bekend bent) Heeft de PX4 een gemiddelde van 3.6 sterren van de 5, met 215 stemmen. De Sony Gold heeft een gemiddelde van 4.5 sterren van de 5, met 677 stemmen.

    Je kan ook de geschreven reviews lezen als je meer erover wil weten.

    Sony Gold:
    http://www.amazon.com/Gold-Wireless-Stereo-Headset-playstation-4/dp/B00HVBPRUO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1407506658&sr=8-1&keywords=sony+gold

    PX4:
    http://www.amazon.com/Wireless-Surround-PlayStation-Headset-TBS-3276-01-4/dp/B00EI4V3X2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1407506650&sr=8-1&keywords=px4

    Als dit je niet overtuigt, dan heeft het geen zin meer…

  8. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Gewoon een astro a50 halen als je wireless wilt,voor het geld van 90 euro is de sony headset goed.Maar je moet er niet teveel van verwachten voor dat geld.

  9. 46 XP
    amfri's avatar

    Sony pulse elite,iets duurder dan de Gold maar stukken meer bass.
    Ik heb de Astro op gehad en heb zelf ook nog een Tritton ax 720.
    Ik vind de Pulse zeker zo goed qua game geluid en een stuk beter voor muziek.
    Enige nadeel vind ik de levensduur van de batterij.
    Die na 6/8 uur op is.

  10. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Sony pulse elite,iets duurder dan de Gold maar stukken meer bass.
    Ik heb de Astro op gehad en heb zelf ook nog een Tritton ax 720.
    Ik vind de Pulse zeker zo goed qua game geluid en een stuk beter voor muziek.
    Enige nadeel vind ik de levensduur van de batterij.
    Die na 6/8 uur op is.

    De Pulse Elite gaat snel kapot. Dus dat gaat ‘m sws niet worden

  11. 382 XP
    e-man's avatar

    Ik ben er zeer tevreden mee, maar ik had dan ook verder geen eisen. Wilde goedkoop draadloos. Vind hem overigens wel uitzonderlijk lekker zitten met bril.

  12. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    vind de explosies op de gold headset persoonlijk nergens naar klinken.
    op mijn tritton ax 720 klinkt het wel top