Forum

Topic: Battlefield 4 gezelschap gezocht! (PS4)

Anoniem's avatar

Hallo,

De laatste tijd speel ik veel Battlefield 4 op mijn Playstation 4.
Alleen onderhand begint het te vervelen om steeds maar in mijn eentje te spelen. Dus ik zoek eigenlijk wat gezelschap.

Het hoeft voor mij niet perse een clan te zijn waarmee ik samen moet spelen. Maar ik vind het met individuele spelers ook gewoon gezellig.

Mijn enige eis is:
+In het bezit zijn van een Headset.
+En geen gillende keuken meiden die door de headset schreeuwen!

PSN: ajaxkoen1993
Leeftijd: 20

Voor de gene die K/D belangrijk vind mijne is: 1.67

Lijkt het je gezellig om met mij samen te game, of wil je me graag bij jou gezellige clan hebben, laat het me dan maar weten via een reactie.

Groetjes,
Koen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik wil wel met je spelen
    PSN: soviet_phinal
    Leeftijd: 17

  2. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik heb helaas geen Battlefield meer maar je hebt wel smaak voor voetbalclubs. 😉

  3. 1157 XP
    Actie94's avatar

    Hey Koen,

    Heb precies hetzelfde probleem, al mijn vrienden hebben geen ps4 en heb daarom niemand om mee te gamen.

    Ik ben zelf bijna 20 jaar, speel battlefield al sinds bad company. Mijn K/D ratio op bf4 is 1.37, niet super goed maar moest wachten op de old school controller layout van Battlefield 3, je weet wel schieten met r1 en richten met l1. Hier was mijn ratio namelijk 1.84.

    Ik denk dat ik over het algemeen rustig via mijn headset praat en dus niet als een gillende meid zal fungeren.

    Mijn playstation id = Actie94

    Ik hoop dat mijn sollicitatie op jouw verzoek waardig genoeg is om aangenomen te worden. ;D

    Groetjes,
    Dylan

  4. 19 XP
    BrightLighton's avatar

    Ikzelf speel dolgraag BF4. Ik heb BF Premium en ik speel ook samen met een andere vriend. Maar het zou geweldig zijn als we met z’n allen samen in een squad kunnen gaan zitten. mijn k/d is 1 maar ik denk niet dat dat belangrijk is aangezien PTFO belangrijker dan kills maken is :D. Mijn psn is BrightLighton. Ik zou dolgraag met jullie allemaal spelen als jullie het niet erg vinden om met een 15- jarige te spelen. 😉

  5. 1 XP
    Rbz's avatar

    Leuk initiatief. Ik zal komend weekend eens een PS4 headset halen en je toevoegen. Daarbij moet wel gezegd worden dat ik sinds ik game (15 jaar) nooit een shooter op console gespeeld heb, tot nu net een week met de PS4 en BF4. Verwacht geen high skills van mij dus 🙂

    Groet,

    Rbz.

  6. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Hey Koen,

    Heb precies hetzelfde probleem, al mijn vrienden hebben geen ps4 en heb daarom niemand om mee te gamen.

    Ik ben zelf bijna 20 jaar, speel battlefield al sinds bad company. Mijn K/D ratio op bf4 is 1.37, niet super goed maar moest wachten op de old school controller layout van Battlefield 3, je weet wel schieten met r1 en richten met l1. Hier was mijn ratio namelijk 1.84.

    Ik denk dat ik over het algemeen rustig via mijn headset praat en dus niet als een gillende meid zal fungeren.

    Mijn playstation id = Actie94

    Ik hoop dat mijn sollicitatie op jouw verzoek waardig genoeg is om aangenomen te worden. ;D

    Groetjes,
    Dylan

    Haha je bent aangenomen 😛 want ik heb je vriendschapverzoek geaccepteerd.
    Lijkt me gezellig om samen te gamen man..

    Ikzelf speel dolgraag BF4. Ik heb BF Premium en ik speel ook samen met een andere vriend. Maar het zou geweldig zijn als we met z’n allen samen in een squad kunnen gaan zitten. mijn k/d is 1 maar ik denk niet dat dat belangrijk is aangezien PTFO belangrijker dan kills maken is :D. Mijn psn is BrightLighton. Ik zou dolgraag met jullie allemaal spelen als jullie het niet erg vinden om met een 15- jarige te spelen. 😉

    Leuk initiatief. Ik zal komend weekend eens een PS4 headset halen en je toevoegen. Daarbij moet wel gezegd worden dat ik sinds ik game (15 jaar) nooit een shooter op console gespeeld heb, tot nu net een week met de PS4 en BF4. Verwacht geen high skills van mij dus 🙂

    Groet,

    Rbz.

    Jullie mogen me beiden toevoegen op de PS4.
    Samen gamen is nooit verkeerd. Zolang er maar geen gillende meiden aanwezig zijn.
    Tuurlijk vloeken etc is mooi maar ik bedoel meer van dat gekrijs en dat kinderlijke gepraat hou ik niet zo van vandaar 😛

  7. 270 XP
    RvG_NL's avatar

    Meldt je anders ook eens aan op mbgclan.nl….

    Zit ik ook al een jaar of 4 en elke avond wel enkele BF4 spelers….

  8. 141 XP
    seth156's avatar

    Ik heb wel zin om vanavond een potje toedoen

    Ik heb wel zin om vanavond een potje toedoen

    PSN setheke

  9. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Meldt je anders ook eens aan op mbgclan.nl….

    Zit ik ook al een jaar of 4 en elke avond wel enkele BF4 spelers….

    Bedankt voor de tip. Ga eens een kijkje nemen

  10. 67 XP
    Jaak_trek_haak's avatar

    Psn : Jaak_Trek_Haak
    Is wel weer ff geleden bf4 maar heb er weer zin in 🙂
    voeg maar toe !

  11. 1 XP
    Mizzelbacker's avatar

    Ik speel ook veel Battlefield 4 en heb ook alle DLC. Ook ik speel nog altijd alleen, omdat m’n hele vriendenlijst al jarenlang leeft op FIFA. Voeg me toe: mitchkid.