Forum

Topic: Nieuwe Roller Coaster aangekondigd!

Anoniem's avatar

Goedemorgen,

Ik denk niet dat ik de enige ben die vroeger uren besteed heeft aan roller coaster!

Nou zijn ze laatst met een mobiele versie gekomen waar je doodgeooid werd met microtransacties etc, maar nu is Roller Coaster Worlds aangekondigd! zonder microtransacties en voor de PC, ook is er bekend dat je met max 4 spelers co op aan 1 park kan werken!

Artikel: http://www.nu.nl/tech/3850669/rollercoaster-tycoon-world-aangekondigd.html

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik zag de trailer. Ik ben laatst weer met 1 begonnen :). 2 viel tegen, 3 niet gespeeld, maar moest ook niet goed zijn. 4 was blijkbaar echt om te huilen. Maakt niet uit hoe goed deze wordt, 1 blijft toch het leukste met die stomme notificaties, kotsende mensen, draaimolen muziek en achtbaancrashes.

  2. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Helaas: het is een PC game. Daar heb ik niets aan 🙂

    Mocht er ooit een PS4-versie uitkomen, dan ga ik hem zeker kopen.
    Vroeger heel wat uurtjes aan besteed.

  3. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Helaas: het is een PC game. Daar heb ik niets aan 🙂

    Mocht er ooit een PS4-versie uitkomen, dan ga ik hem zeker kopen.
    Vroeger heel wat uurtjes aan besteed.

    Die kans is heeeeeeeel klein!

    Ik zag de trailer. Ik ben laatst weer met 1 begonnen :). 2 viel tegen, 3 niet gespeeld, maar moest ook niet goed zijn. 4 was blijkbaar echt om te huilen. Maakt niet uit hoe goed deze wordt, 1 blijft toch het leukste met die stomme notificaties, kotsende mensen, draaimolen muziek en achtbaancrashes.

    1 was idd t beste, 3 is ook wel leuk, als je 3 gespeeld hebt en weer terug gaat naar 1 dan mis je de tijd versnel knop xd

  4. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Ik ga deze zekers aanschaffen :).

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    ik heb hier ook zoveel uur aan besteed vroeger, maar ik denk dat ik me nu niet meer volledig kan vermaken met deze game.

  6. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Flatland en dan vol proppen. net zolang tot je pc niet meer wil 🙂
    heerlijk spel altijd.
    moet zeggen dat dit een hele verassing is.
    instand buy