Forum

Topic: Wireless headset op PS4

Anoniem's avatar

Beste community van PSX-Sense,

Ik heb voor jullie de volgende vraag;

Ik wil graag een wireless headset kopen voor mijn PS4. Nou wil ik hier op zich beste een aardige cent aan uitgeven (€130 – €200).
Bij de launch bleken heel veel headsets niet te werken, althans de chataudio en het geluid was ook bagger. Ik had namelijk een turtle beach Ghosts (shadow) headset gekocht.

Kan iemand mij vertellen of er al een update geweest is omtrent de (chat) audio voor de wireless headset. Werkt nu wel alles naar behoren? En welke headsets raden jullie mij aan?

Alvast bedankt!

Mvg

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. Redacteur - 543 XP
    Ezio Auditore da Firenze's avatar

    Ik heb zelf de Call of Duty: Ghosts Phantom Earforce van Turtle Beach, was 280 euro geloof ik. Bevalt me prima maar is buiten jouw budget zo te zien.

    Ik heb hier nog wel een Turtle Beach PX5 staan die erg goede kwaliteit levert, maar ik heb nu eenmaal een ander. Die mag je van me overnemen als je wilt. PM me maar mocht je geïnteresseerd zijn

  2. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Mocht je intetesse hebben,heb nog een astro a50 die me broer niet meer gebruikt in nieuwstaat.Je mag hem komen uittesten op ps4.Stuur maar een pm als je interesse hebt.

  3. 242 XP
    Xnator's avatar

    Mocht je intetesse hebben,heb nog een astro a50 die me broer niet meer gebruikt in nieuwstaat.Je mag hem komen uittesten op ps4.Stuur maar een pm als je interesse hebt.

    Ik lees altijd veel forums af om veel meningen bij elkaar te rapen. Als er eenmaal genoeg hebt gehad kunt ergens in al die meningen een rode draad vinden. Toevallig heb ik laatst nog veel liggen checken over wireless headsets rond die prijsklasse. In het kort.

    Turtle beach word overal goed gevonden maar is het geluid voor vele te schell klinkend wat ze niet prettig vinden. De schelheid zit hem vooral in de bass.

    Tritton kan ik echt kort over zijn. Overpriced en helaas niet meer zo goed als ze waren vroeger. Zijn echt niet aan te raden. Turtle beach levert je beter prestaties.

    Sony wirreless stereo headset is redelijk nieuw en word als een van de betere gevonden. Hij kost maar rond de 90 euro wat een mooie prijs is. Het geluid is volgens vele geweldig. Headsets die echt beter en rijker geluid bieden waren boven de 200 euro.

    Of dit allemaal ook voor jou geld weet ik natuurlijk niet. Ieder mens luistert anders met zijn oor. Daarom dat ik altijd algemeen kijk naar iedereen zijn mening en ervaring. Je kunt ook naar een media markt gaan of saturn en daar de headsets op zijn minst uitproberen. Turtle beach en Tritton en Razor hebben demo’s.

  4. 357 XP
    Mausie's avatar

    I like my tritton pro+ , hiervoor een TB PX22 maar dan kun je wel merken dat wat prijs verschil doet de tritton is vele malen beter. Maar hij is niet wireless =P

  5. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Ik zou wel een dolby headset kopen. Bijv tritton ax 720+ / pro+
    En geen Sony gold wirreless headset

  6. 46 XP
    amfri's avatar

    Ik heb de Tritton Ax 720 en de Sony pulse Elite.
    Ik vind persoonlijk de Pulse elite stukken beter en draadloos .Deze gebruik ik altijd,de ax ligt ergens in een hoekje.
    Beide zijn wat prijs betreft ongeveer gelijk.

  7. 155 XP
    ARD_Gaming_NL's avatar

    Dank jullie wel tot nu toe.

    Maar hoe zit het nu dan met de chataudio?
    Gaat deze nog steeds alleen via je controller of heeft Sony inmiddels een update uitgebracht?

  8. 10 XP
    mrjim2306's avatar

    Hallo Medegamer,

    Bij vrijwel alle headsets draadloos zit er een addertje onder het gras, omdat alle headsets zijn aan te sluiten via jack, zou ik je aanraden om een goeie wired headset te pakken, met de mic in de kabel, ik heb hier een sony van 60 euro liggen waarmee ik dit heb getest en dat werkt perfect en iedereen hoort mij ook goed, met mijn turtle beach en creative headset was dat helaas wel anders stem te hard te zacht verbinding valt uit etc, dus ik raad je aan om een deftige senheisser of bose te kopen, op het moment zijn de meeste headsets wireless gewoon ps3 headset met een fw update, iedereen die wat serieuzer wou spelen op ps3 weet wat voor vervelende audio glitches er waren.

    Met vriendelijke groet,

    Jim

  9. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Hallo Medegamer,

    Bij vrijwel alle headsets draadloos zit er een addertje onder het gras, omdat alle headsets zijn aan te sluiten via jack, zou ik je aanraden om een goeie wired headset te pakken, met de mic in de kabel, ik heb hier een sony van 60 euro liggen waarmee ik dit heb getest en dat werkt perfect en iedereen hoort mij ook goed, met mijn turtle beach en creative headset was dat helaas wel anders stem te hard te zacht verbinding valt uit etc, dus ik raad je aan om een deftige senheisser of bose te kopen, op het moment zijn de meeste headsets wireless gewoon ps3 headset met een fw update, iedereen die wat serieuzer wou spelen op ps3 weet wat voor vervelende audio glitches er waren.

    Met vriendelijke groet,

    Jim

    Addertje onder het gras? Ik weet niet wat je zit te lullen hoor, maar genoeg wireless headsets die ook écht wireless zijn. De Sony Wireless Gold en de Astro A50 zijn compleet 100% draadloos, game + chat.

  10. 10 XP
    mrjim2306's avatar

    Addertje onder het gras? Ik weet niet wat je zit te lullen hoor, maar genoeg wireless headsets die ook écht wireless zijn. De Sony Wireless Gold en de Astro A50 zijn compleet 100% draadloos, game + chat.

    Bonjour monsieur Tigre,

    De gold kon mij helaas ook niet helemaal bekoren, de gold was aan het klemmen met bril, astro kan ik niks over zeggen, maar na px4 gekocht te hebben voor 160 met audio kwaliteit om te janken, chat audio zacht/hard ben ik naar de audio zaak gegaan, daar heb je headsets met vele malen beter geluid, voor een scheintje van de prijs van een gaming headset, en de mic in kabel geeft perfect geluid door.

    Met vriendelijke groet,

    Jim

  11. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Bonjour monsieur Tigre,

    De gold kon mij helaas ook niet helemaal bekoren, de gold was aan het klemmen met bril, astro kan ik niks over zeggen, maar na px4 gekocht te hebben voor 160 met audio kwaliteit om te janken, chat audio zacht/hard ben ik naar de audio zaak gegaan, daar heb je headsets met vele malen beter geluid, voor een scheintje van de prijs van een gaming headset, en de mic in kabel geeft perfect geluid door.

    Met vriendelijke groet,

    Jim

    De PX4 is inderdaad erg slecht voor dat geld, ik heb die ook gehad en meteen weer terug gestuurd. Maar ging mij om dat er echt wel draadloze headsets zijn die écht 100% draadloos zijn. Ik heb zelf de Astro A50 nu en die is echt fenomenaal qua geluid en helemaal draadloos (game+chat), echter betaal je daar ook wel de hoofdprijs voor. Het probleem met wired headsets via de DualShock 4 controller is dat je dan stereo geluid hebt. Prima geluid enzo, maar je merkt zeker wel verschil t.o.v. surround. Er zijn ook wired headsets die surround ondersteunen, die je dan via usb op de PS4 moet aansluiten. Ik heb echter een gruwelijk hekel aan wired headsets tijdens het gamen, helemaal als het naar de PS4 gaat.

    Ik ben erg te spreken over de Astro A50, zit erg fijn, heel goed geluid en chat. Als je het geld ervoor over hebt raad ik em aan, maar ik moet wel zeggen dat hij echt prijzig is. Ik heb em goedkoper kunnen regelen via iemand, anders had ik het niet zo 1,2,3 gekocht…

    Mijn advies voor de topic starter: als je bereid bent om €200 uit te geven voor een wireless headset (wat je dus aangeeft) dan zou ik in jou geval even rond zoeken of je de Astro A50 (wellicht 2e hands) voor dat bedrag kan vinden.

  12. 46 XP
    amfri's avatar

    De Pulse elite is ook volledig draadloos.dus zonder chatkabel.

  13. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik heb de officiele sony headset gekocht destijds. Geweldig ding zeg. Het is een device die hoge verwachtingen waar maken en dat voor maar minder dan 100 euro. Het ziet er ook nog eens gelikt uit. Het is een draadloos headset die met USB verbonden kan worden op alle devices. En je hebt ook de mogelijkheid om het te gebruiken op telefoons met je 3.5mm jacket. Kortom, Dit is gewoon de beste all-in-one headset.