Forum

Topic: [TK]: Watch Dogs PS4

Anoniem's avatar

Watch Dogs voor ps4 tekoop codes zijn ongebruikt.

30 incl verzendkosten.

Mvg,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 52 XP
    KiLLeR93ModE's avatar

    up ……

  2. 276 XP
    G-vrus's avatar

    Als je slim bent ga je naar de game mania voor een inruil aktie van een nieuwe game zoals FIFA of cod
    http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=863

  3. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Als je slim bent ga je naar de game mania voor een inruil aktie van een nieuwe game zoals FIFA of cod
    http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=863

    kan je dat verder uitleggen.
    aangezien watchdogs 45 euro is op de site

  4. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    kan je dat verder uitleggen.
    aangezien watchdogs 45 euro is op de site

    Het werkt simpel. Als jij een PS4 game heb met een waarde van €45 of €50,- kan je die daar inwisselen en als je dat doet, kan je een geldbedrag vragen of je hoeft maar €20,- te betalen voor een gloednieuwe game.

    Ik vind het persoonlijk altijd oplichterij, want ze geven je waarschijnlijk €25 – €30,- voor je game en leggen hem zelf voor €50,- in het schap. Ik snap dat ze eraan verdienen moeten, maar ik vind het bedrag wat ze ervoor over hebben altijd minimaal. Desalniettemin is het aanbod best netjes als je een gloednieuw, net gereleasede game wil kopen voor €20,- en de oude waar je vanaf wil toch nooit meer gaan aanraken.

  5. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Het werkt simpel. Als jij een PS4 game heb met een waarde van €45 of €50,- kan je die daar inwisselen en als je dat doet, kan je een geldbedrag vragen of je hoeft maar €20,- te betalen voor een gloednieuwe game.

    Ik vind het persoonlijk altijd oplichterij, want ze geven je waarschijnlijk €25 – €30,- voor je game en leggen hem zelf voor €50,- in het schap. Ik snap dat ze eraan verdienen moeten, maar ik vind het bedrag wat ze ervoor over hebben altijd minimaal. Desalniettemin is het aanbod best netjes als je een gloednieuw, net gereleasede game wil kopen voor €20,- en de oude waar je vanaf wil toch nooit meer gaan aanraken.

    Minimaal 50 euro is het.

  6. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Heb gebeld.
    Ghosts kan wel maar Watchdogs niet

  7. 276 XP
    G-vrus's avatar

    De prijs van watchdogs veranderd met de dag zo was ie 2 dagen geleden weer 50euro waard en nu weer 45euro even in de gaten houden deze week,als deze weer omhoog gaat ga ik naar de dichtstbijzijnde gm .