Forum

Topic: official ps3 headset op ps4 gebruiken

Anoniem's avatar

Ik heb gisteren dan eindelijk een PS4 gekocht maar een nieuwe headset kan men portefeuille voorlopig niet aan. Ik gebruik daar om nog steeds de official wireless headset van de PS3. Het probleem is echter dat de audio regelmatig volledig wegvalt, het schakelt zelfs niet over naar de speakers van mijn tv. Weet er iemand van jullie hoe ik dit kan oplossen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 2140 XP
    Bass's avatar

    Ik had hetzelfde probleem. Heb de headset verkocht en een nieuwe tritton gekocht met draad. Na het verkopen van de headset kost die maar 10 e. Prima geluid nu.

  2. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Bij de Ps4 word ook een oordop bij geleverd , daar zit ook een microfoon in gebouwd, werkt uitstekend met chatten,(microfoon kun je aan en uit zetten door te schuiven.

  3. 121 XP
    GTA5owns's avatar

    Bij de Ps4 word ook een oordop bij geleverd , daar zit ook een microfoon in gebouwd, werkt uitstekend met chatten,(microfoon kun je aan en uit zetten door te schuiven.

    Ja, maar ik bedoel een headset voor alle audio

  4. 8866 XP
    7th-son's avatar

    ik heb nog zo een virtual 7.1 van sony die destijds voor de PS3 uitgekomen was (eerste model).
    Die werkte ook gewoon op de PS4, maar die zorgde op een of andere duistere reden voor lag als ik online aan het spelen was.\
    Geen idee of dit nu verholpen is trouwens