Forum

Topic: ik zoek warriors orochi 3 ultimate voor de ps vita

Anoniem's avatar

ik heb nog niet zo lang een ps vita. en ik heb er niet veel games op. nou keek ik uit naar de release van warriors orochi 3 ultimate voor de ps vita. maar ik kan geen enkele webwinkel vinden waar die game te koop is op de vita.
op de ps4 en xbox one is ie er wel te vinden maar voor de vita dus niet.
hij kwam ook uit op de vita, op de 29ste. en ik begin een klein beetje chagrijnig te worden. ik vind niks op budgetgaming.nl, op gamemania.nl of waar dan ook.
als iemand weet waar ik de game wel kan bestellen voor de vita zou diegene mij dit dan kunnen vertellen ?

p.s. alsjeblieft niet dingen als “op deze site is ie er wel voor de ps4 en xbox one maar de vita niet” of “ik kan hem ook niet vinden” of “wat is warriors orochi 3 ultimate” zeggen want daar heb ik niks aan.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik weet niet op welke sites jij zoekt maar ik heb hem gewoon binnen 2 minuten kunnen vinden.
    Hij is nog niet eens uit in europa maar ik heb hem al omdat ik hem in december uit Japan importeerde.
    BTW: als je goed had gezocht kon je zien dat je hem gewoon kunt pre-orderen.

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ik weet niet op welke sites jij zoekt maar ik heb hem gewoon binnen 2 minuten kunnen vinden.
    Hij is nog niet eens uit in europa maar ik heb hem al omdat ik hem in december uit Japan importeerde.
    BTW: als je goed had gezocht kon je zien dat je hem gewoon kunt pre-orderen.

    hij zou dus de 29ste uitkomen IN EUROPA, dus zou ik hem in het engels moeten kunnen vinden.
    ik wil em niet in het japans niet omdat ik jappanners haat ofzo maar de menutjes begrijp ik dan geen kut van.
    de release werd zelfs ruim een maand hier op psxsense bijgehouden in dat vakje aan de rechterkant van de hoofdpagina.
    ik weet dat ie al uit is in azie trouwens.

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    http://koei.wikia.com/wiki/Warriors_Orochi_3_Ultimate Als het goed is wordt het 5 september als ik het zo lees.

  4. 802 XP
    phinal's avatar

    Yup, 5 september.
    En je moet niet alleen maar naar de release datums op psx-sense kijken want zij zijn ook maar mensen die af en toe een fout maken of vergeten de release datum aan te passen.
    BTW: de Japanse versie heeft gewoon engelse menu’s alleen de voice acting is in het Japans maar dat maakt nu weinig uit omdat het spel volgende week toch uitkomt

  5. 4299 XP
    Peter01's avatar

    o oke dan. thnx for the help guys. misschien kan dit topic beter nog niet op een slotje voor het geval die datum ook fout is of uitgesteld word ofzo lol.